jeetje eindelijk weer ROZE! gefeliciteerd Dames nog een paar daagjes wachten op het wacht bankje en dan weet ik ook eindelijk meer zo die laatste paar dagen die duren ;lang! groetjes anoniem
Gefeliciteerd Chantal & Liefelief! @ chantal: dat zal wel een verrassing zijn geweest ?, Je was er toch van overtuigd je ongi te krijgen? Echt super leuk! Bij mij nog steeds niets van bloed. Dag 41 nu geloof ik Gisteren en daarjuist nog een bliksemachtiggevoel in mn onderbuik, voor de rest niets..
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & cien & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 & Beep & klingel & Daan0201 & coco1972 & lievelief 21. MarielleB & Queensan & roos80 & anoniem23 & mizzclau 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & leeuwtje4 & gepke1979 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 & Queenie 27. S1986 & dancevalley & tibo & Marrie28 & Tezzz 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri 30. Roosje75 & tweety123 & natasjaz & vogeltje 1980 & desiree1986 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 & Femmy 184 passagiers voor de roze omafiets: 16 zwanger, 72 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 13 negatief, 0 onbekend 2 cyclus van slag Testmarathon 15 Maart Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @girl75: Ik heb je rood gemaakt, veel succes in april! @Silvana81: Je staat rood op de lijst, eindelijk een kortere cyclus! Veel succes in het zkh. Heb je al een afspraak? @lievelief: Je staat erbij, en meteen ROZE!! Proficiat! Geniet ervan. @sjansie28: Ook jij staat eindelijk op roze! super, gefeliciteerd! @cien: je staat op rood, helaas. veel succes de volgende ronde.
@ leeuwtje: ik had de afgelopen maand ook enorme (.)(.) en zeer pijnlijke tepels, blauwe aders erop en werd gewoon ongesteld. Dus je kan er niet altijd op vertrouwen. Wat kan je eigen lichaam je dan onzeker maken he!
........vrijdag op weg ergens naar toe, alleen op een boerenweggetje met mijn auto.........zat daar een ooievaar met zijn snavel naar beneden op een lantaarnpaal.....gisteren zat mijn valkparkiet uitgerekend op een doos (hahahaha) waar hij nooit op zit. Juist uitgerekend hierin zit een cadeautje voor mijn bijna hubbie als ik positief test.....TOEVAL he? verder symptomen: moe, duizelig, vlagen van misselijkheid (kon mijn melk niet naar binnen krijgen vanochtend, en honger.....had om kwart voor 8 gegeten, toen geslapen als een blok en om 11:30 super honger maar ook misselijk....... 8)
het was zeker een verrassing maar die misselijkheid heeft me over de streep getrokken en verder dacht ik echt dat ik het ging worden, nu nog wel af en toe vage ongie pijntjes maar ken ze van de vorige zwangerschappen. Nu valt alles op zijn plaats wat betreft eerdere klachten. liefs Chantal.
Gefeliciteerd Lievelief en Chantal! geniet ervan! en veel geluk en gezondheid! hier echt wel dikke tieten.. voor zover dat kan met een b cupje! maar de buik rommelt niet meer. @goofychick; yep we zijn niet meer de piepsten he.. maargoed, wij hebben goed lang kunnen oefenen de afgelopen jaaaaaaren dus misschien dat dat helpt en over ooievaars gesproken: hier zijn er wel 100en dus als dat geluk mag geven: GRAAG! zat de parkiet op een doos waar ie anders nooit op zit? misschien is dat inderdaad een verkapte hint dat er een ander levend wezen in een doos komt waar ie nog nooit was 8) anyway, succes met geduld hebben! liefs, klingel.
Hej meiden ben een heel klein spoortje bloed verloren echt mini en wat bruinige afscheiding. Kunnen dit de zijn? Heb geen last van buikpijn of van mijn tepels zoals vorige maand een beetje vaag. XxX juuls
Lievelief en Sjansie van harte gefeliciteerd! geniet ervan! Hier nog steeds geen ongi te bekennen. ik begin nu toch wel wat kriebels te krijgen! Morgen nog maar een testje wagen?
Hallo allemaal, Ten eerste alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Ik kom net bij de huisartsenpratijk vandaan en morgen moet ik er weer heen voor verwijzing van het HCG (in het bloed) Ik reageer overduidelijk niet op testen en dat is dus ook een verklaring waarom ik in juni vorig jaar negatief teste terwijl ik toen 7 weken heen was en de pil gewoon nog steeds slikte bleek uit het bloed en een zekerheids echo. Ik ben nu overtijd en het is ohh zo spannend allemaal want ja ik kan ongie worden maar dat komt echt door die pil en dat zegt verder niks is me net verteld alleen de menstruatie is minder. Dit heb ik in feb dus gehad maar ja ik w8 nog wel even af ik heb de tijd..
Veel mensen zeggen dat je met de pil niet zwanger kunt worden maar mensen vergis je er niet in een vrouw is ten allertijden vruchtbaar!
Mijn schoonzusje is 2 keer door de pil heen zwanger geraakt en ze heeft 2 prachtige dochters! XxX juuls
Kan dat ook gewoon 's middags dan? Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken ..... Had vrijdag getest, 1 dag voor nod... negatief.....
Nou, das zeker waar! Misschien gaat Diana het nog eens dunnetjes bewijzen...hi hi. Spannend! Ik ga ook morgen of woensdag testen... hoewel ik niet het gevoel heb dat het raak is! Ik voel me goed en heb nagenoeg geen symptomen, behalve dat mijn (.)(.) groter zijn en ik niet te genieten ben soms.. Juuls, het kan zijn dat die ongi nog wel door gaat komen hoor! Even afwachten dus... Liefs, Maar