ik neem aan dat als je zwanger bent dat je dan ook smiddags een posi test kan krijgen... je bent nu 3 dagen overtijd, maar als je twijfelt kan je natuurlijk morgenochtend testen, ik geloof dat de ochtendurine het beste is.. maar ik heb er ook nog niet zoveel verstand van hoor ik ben nog maar een ronde1-er! heb je trouwens zwangerschapssymptomen? succes hoor!
Die testen kan je tegenwoordig de hele dag door doen. Om de paar dagen maakt je lichaam zoveel meer hcg aan, dus er zit voor jou nu weer een paar dagen tussen. Probeer dus gerust nog maar een x! Ik duim voor je, meis!
hallo dames, ik heb een vraagje, ik ben nieuw hier en zou mijn NOD graag aan de lijst toe willen voegen, maar heb geen enkel idee hoe dit moet. Misschien dat er hier iemand mij erbij kan zetten of het even uit wil leggen, Ik ben nog niet regelmatig, maar ga uit van 33 dagen dus mijn NOD zou dan zijn 26 maart liefs netje
Heej Diane, Ik ben ook 1 keer door de pil heen zwanger geraakt. Ik werd wel gewoon ongesteld, tenminste een klein beetje een dag of 4 dus....
ohja om je vraag te beantwoorden: ik weet niet hoe je jezelf op de NODlijst zet, het schijnt wel te kunnen geloof ik, maar anders vraag je een van de supermeiden die de lijsten bijhouden! dat zijn degene die ook de lijst met de fiets (zie een paar pagina's terug op dit topic) plaatsen. klingel.
oke dank je wel jij bent ook net gestopt met de pil zie ik, wij zitten nu in ronde 3, na hele rare cyclussen ronde 1 33 dagen ronde 2 62 dagen, dus hoop dat het nu wat regelmatiger word of raak is. jij mag over 3 dagen testen zie ik, spannend he? liefs an
Nou ja ik ben 20 feb nog ongesteld geweest maar was neet een loops hondje... 2 dagen een paar drupjes en alleen als ik naar de wc ging om te plassen...
hi netje, jep net 2 maanden gestopt met de pil en nu in ronde 1. yep, spannend, testen over 3 dagen. had gister ook al getest maar veel te vroeg natuurlijk! beetje te enthousiast denk ik denk trouwens niet dat het wat gaat worden deze maand: maar 3 x geklust rond ei... 1x te vroeg en 2x te laat vrees ik... jij ronde 3, en nu een wat regelmatigere cyclus? spanned is het he! ben je al helemaal ontpild? en heb je hem lang geslikt? ik wens je heeeeeeeeel veel geluk en succes én plezier met zwanger worden! liefs klingel.
hoi dames Wat een hoop roze er weer bij. Dames gefeliciteerd. Wat duurd het wachten toch lang. Mijn (.)(.) doen soms zeer. Net of er hard op geduwd word of aangetrokken word. Ook zijn de krampen in mijn onderbuik soms echt erg, kan dan niet meer rechtop blijven staan. Verder weer erg emotioneel, heb het gevoel om niets te moeten janken. Dus met andere woorden mijn lijf zal me wel weer voor de gek houden. Groetjes Marielle
hi marielle, jij ook testen over paar daagjes? spannund! mijn lichaam zit me ook enorm te foppen. ik snap dat niet! doe dan gewoon normaal als er niks aan de hand is riep ik zonet nog tegen mijn lijf, maar ja mijn hoofd en hart doen ook mee aan het toneelstukje natuurlijk he wens je veel geduld de laatste 2 daagjes!
Ken het probleem. Iedere maand weer een nieuw trucje van mijn lijf. Word er moe van. Jij ook nog veel geduld. groetjes MarielleB