Begrijp heel goed dat je flink teleurgesteld was gister. Van welke cyclus ben je uitgegaan, die van 37 of 39? Zolang je nog niet ongi bent kan het nog alle kanten op. Geen bloed geeft moed, toch?
Das waar! Ik ben van de langste uitgegaan. Zit nu dan op 40 dagen. Ik heb m'n vriendin net al ff gemaild wanneer ik precies die steken in m'n buik had. Zij dacht nl. dat het misschien m'n blindedarm wel kon zijn toen.. ha ha
Dag dames, @Jootje: bedankt voor het aanpassen van de lijst! @Hanna: Gefeliciteerd meid, geniet ervan! Veel liefs Amanda
hallo voor mij nog een paar dagen voor mijn NOD en heb nog niet getest (vindt het eigenlijk wel knap haha).. ik loop af en aan naar het toilet (net alsof ik een blaasontsteking heb maar doet geen pijn ) ik ben benieuwd ... o,ja Hanna super gefeliciteerd zeg! groetjes anoniem
Hallo, mijn naam staat helaas in de verkeerde kleur. Heb niet eens kunnen testen. Was 5 dagen voor mijn nod al ongi... ;-(
@ mama van tessa, t kan heel goed dat je je eisprong gevoeld hebt. Ik heb dat altijd al gehad,, van de ene kant wel handig nu,, maar bij mij wel heel pijnlijk!
@ Maar: hihi, tja dat had ook nog gekund natuurlijk. Sterkte op de wachtbank, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en een mooie tweede streep.
@ leeuwtje: ik voel mijn eisprong eigenlijk ook bijna altijd wel, alleen voel ik het dan maar een paar uurtjes. Vond het een beetje vreemd dat ik nu al twee dagen last van buikpijn heb. Vroeg me af of die pijn zo lang kan duren en daarnaast of mijn ei dan al wel gesprongen is want dan hoort de pijn toch over te zijn, dacht ik?
@Hanna1974 Gefeliciteerd Geniet ervan! \/ Diane24,Goh wat spannend en veel succes morgen! [-o< @mama van Tessa, Eerlijk gezegd ik heb weleens op de vruchtbaar periode mijn eisprong gevoeld een paar uren vooral krachtige zaadcellen die vochten binnen de eicel te dringen..het was echt heftig! @Ongie's: Balen zeg he! Veel succes! @Wachtenden: Nog ff geduldig denk aan de positieve dingen..Veel succes!
Als iemand de lijst weer eens bewerkt, zou diegene mijn NOD dan van 31 maart af kunnen halen? Volgens de ovu-tests heb ik gisteren (dag 16) waarschijnlijk m'n ei gehad en dan kom ik in principe op NOD 1 april...
hallo allemaal lieve meisjes... hanna: supergefeli! geniet ervan, en veel geluk en gezondheid gewenst! ik ben gisteren geworden bleeeeh nog wel 3 dagen voor NOD mopper. baal wel hoor... maargoed, in ronde 2 alles wat ik nu geleerd heb in praktijk brengen! dat wordt 2 weken enorm klussen! ik snap alleen die CD digi niet helemaal, die gaf 4 maart een 'go' maar als ik de 17e al ongi was, zal mijn ei wel ergens stiekem na de negatieve test van 3 maart zijn gesprongen. heel snel, in 1 minuut ofzo! stout ei! anyway, alle wachtenden: SUCCES! en alle ongi's: laten we kerstkindekes proberen te maken! liefs .. klingel
@ Sheri: nou ik hoop maar dat dat dan hier ook het geval is en dat er dan ook nog 1tje gewonnen heeft Maar goed, dat weten we pas over een weekje of twee.
Nou, ik ben het (ei) helemaal kwijt! Ik heb een ei gehad, dat weet ik nu en hij was later als wat de banner aangaf. Geen idee wanneer mijn NOD nu komt. : Nog langer wachten dus.... :x