Aaaaahhh, Ik moet even mijn ei kwijt .... Ik vind zwanger worden niet leuk meer, het duurt mij allemaal veel te lang, en wij zijn nog maar net een paar maandjes bezig. Vanaf begin dit jaar houd ik het allemaal nauwkeurig bij. Maar dat aftellen is echt een crime! Ik ben gewoon echt een veel te ongeduldig typje... Nou ja, ik zal nog maar even wachten, mijn NOD is pas ± 28 maart...
Ja, idd. Je moet er 14 dagen bij op tellen. Maar ik weet dus niet wanneer ie "gesprongen" is! Ergens begin volgende week geloof ik. Echt zo handig van mezelf!
WACHTEN IS WAARDELOOS! Ik weet helemaal wat je bedoelt! Tis allemaal zo spannend en dan duurt het zooo lang : Er zit helaas niets anders op.. Sterkte!
Nee, klopt niet! Ze zijn er inmiddels achter gekomen dat de gemiddelde lengte tussen eisprong en NOD (luteale fase, lf) 14 dagen is, maar dat er ook genoeg vrouwen zijn bij wie dit afwijkt. Er wordt nu dus gezegd dat de lf tussen de 10 en 18 dagen is! Korter en langer kan zelfs ook nog, maar dan is het héél moeilijk of soms zelfs onmogelijk zwanger te raken... De lf schijnt in principe wel weer elke cyclus (min of meer) gelijk te zijn. Als je dus 3 maanden tempt en/of ovu-tests gebruikt, kun je een goede inschatting van je lf maken en weet je dus hoe lang je cyclus precies is/wanneer je volgende NOD is, zodra je je ei gevonden hebt.
Hallo iedereen, Ik heb nog geen ei gehad, dus ik weet ook niet wanneer ik ongesteld moet worden. Mijn cyclus is nog steeds een puinhoop
Het is echt heel begrijpelijk dat je zo ongedurig bent. Eigenlijk hebben we te veel om naar toe te leven....de eisprong, de NOD...de OD.... etc....het is alleen maar teken dat je het graag wilt ..... ps...we lopen gelijk qua NOD...dus spannend.. heb je al last van symptomen ....
Nog weer een hele andere vraag....heeft iemand van jullie ervaring met die ultra testen....die je dus al 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken.... en zo ja...wat voor ervaring?
hey equal ik heb vrijdag 3 dagen voor mn nod getest met zo'n ultra. Ik kreeg een licht roze streep maar duidelijk genoeg
Ook ik vidn eht wachten deze maand weer eens heel lang duren! Heb vorige week woensdag mijn ei gehad, en waarschijnlijk dus as dinsdag de 25e mijn nod... Maar ik vind eht zo lang duren, wil het deze keer zo graag weten, hebben voor het eerst gesmpet, hoop dat het gelijk zijn vruchten afwerpt! Ook heb ik mezelf moeten beloven als ik nog neit ongi word dan, dat ik pas de 28ste test, maar dat duurt helemaal nog zo lang
Ik heb eens even n vraagje... Ik zat net te denken, en ik heb maandag de 10e mn eisprong gehad,, is t nu niet zo dat je daar 14 dagen bij op moet tellen, en ik dus niet de 25e maar de 24e mn NOD heb? Liefs Leeuwtje
Hoi, Mijn kleurtje staat nog op groen zie ik, maar die mag weer veranderd worden naar rood. Dus op naar april!
ik heb nu echt een op geblazen gevoel in me buik maar ik wil nu wel testen maar ik ben bang dat weer negatief is gr sandra
hoi dames Hanna: gefeliciteerd, geniet ervan. Hier vandaag regelmatig buikpijn. net zoals de 1e ongi dag, maar het wil nog niet doorzetten. Hoop dat het ook niet gebeurd. Maar dat zal wel. (.)(.) zijn ook niet meer zo gevoelig. Meld me wel weer als ik meer weet. Groetjes MarielleB
Nou, ik ben het helemaal kwijt hoor. Ik denk dat ik over 3 weken een keer test... dan moet ik al die fases wel ondertussen gehad hebben toch?
Ik ken t verhaal! Naast alle andere vage klachten heb ik nu af en toe echt n steek in mn eierstok ofzo lijkt t wel. Alsof je n eisprong hebt, maar niet die constante pijn erna, maar echt steekjes... Nog iemand last van (gehad)? Liefs Leeuwtje