Wanneer waren die dagen dat je licht ongesteld bent geweest? Wij klussen ook om de paar dagen, want ja, je weet helemaal niet wanneer een eitje voorbij komt of dat klussen eigenlijk niet nodig is om zwanger te raken omdat we het al zijn...Eind van de maand, pff, dat duurt nog even zeg..tot wanneer moet je wachten van de HA? ik zat zelfs te bedenken dat ik misschien over wil naar een andere huisarts, misschien een vrouwelijke. Misschien heeft die wat meer gevoelens...
Hallo dames, Nou ik ga jullie verlaten ben vanmorgen ongi geworden, had mijn NOD de 20e dus als iemand mij op rood wil zetten heel graag. Wie nog moeten testen deze maand suc6, wie zwanger is gefeliciteerd en de rest tot in april. groetjes corina
Misschien kan hij je iets geven om e ongi op gang te laten komen of zo.... Maar je ze blijven onvoorspelbaar die huisartsen... in ieder geval succes! Groetjes, Angela
Om het heel plastisch te zeggen was het 2 dagen voor mijn vermoedelijke nod maar dan heel heel licht zalm haast niet te zien, en ook maar 2 of 3 keer per dag met 1 keer afvegen en dan 3 dagen duurde dit. Ga er eigenlijk niet vanuit dat dit mijn ongesteldheid was maar ja Mijn huisarts vind minimaal 3 weken maar ja omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad kan het nog wel heel lang duren. Ik heb een ha praktijk en had eerst een vrouw die was echt bot ging daar in tranen weg maar die is nu met pensioen. Andere dokteren vinden minimaal 3 weken wachten heel normaal Als ze mij echt niet willen helpen fake ik wel iets dat ze wel bloed gaan prikken en dan kunnen ze gelijk hcg aan vinken. Ik weet dat het erg is maar die misselijkheid en hoofdpijn en vermoeidheid moeten toch ergens vandaan komen? Eigenlijk fake ik het dan nog niet maar gooi het dan in de strijd. Sorry beetje lang verhaal maar word het zo zat :x
In principe springt je ei 24-48 uur nà het begin van je LH-piek... De positieve ovu-test geeft alleen maar aan dat je ergens in je piek zit, dus als de test zaterdagochtend positief was, zou je ei in principe ergens tussen zaterdagavond en maandagochtend zijn geweest, meest waarschijnlijk echter zondag (geloof ik). Iig zit je met zaterdagavond klussen dus altijd goed!
Kan ik me helemaal voorstellen, hoor! Kan je niet zeggen dat je bang bent dat er nog iets van je MK is achtergebleven? Heb al vaker gehoord dat er dan iig bloed werd geprikt en een echo gemaakt...
hey hallo, misschien beetje laat, maar mijn nod is 28mrt. dus kan ik nog op de lijst gezet worden? spannend, zeker na t verlies van ons vlindertje. thnx claire
Dank je wel! Hebben we het gelukkig nog beetje goed aangepakt deze periode. Vrijdag avond helaas wel beide iets te veel gedronken , dus hoop dat dat niet veel invloed heeft gehad. We wachten af...
Kl......klingel! Echt balen, ik voel met je mee ook al is het maar je eerste ronde, je bent toch teleurgesteld, je denkt van ooh dat doen we even, althans dat dacht ik wel, nou dan kom je van een koude kermis thuis. Geeft niet hoor, lekker door klussen doe ik ook........hoewel na zondag misschien wel niet meer
Ohhh ja dan gaan die dagen al helemaal niet voorbij he! Ik heb vanaf zaterdag tot de 31e vakantie! Gelukkig met Pasen bij familie, even wat afleiding.. Hopen dat de niet doorkomen.. En mss dat k maandag toch eens test.. En anders w8 k minimaal tot woensdag. Kan t gewoon niet laten als k dan niet ongi ben! hihi
He Dames spannende dagen komen eraan zie ik! Iedereen die gaat testen: veel succes, ik duim voor jullie! Hopelijk staan jullie allemaal binnekort in het roze Bij mij nog geen bloed. Hier zijn mijn "Symptomen": - Baarmoedermond staat sinds 2 dagen héél erg hoog, is hard maar niet heel hard, en gesloten. Ik voel elke dag sinds het begin van mn cyclus dus dit valt me wel op. - Niet erg veel slijmverlies, maar als ik afscheiding heb is het heel waterig en melkachtig van kleur. -Gevoelige tepels maar dat heb ik zo'n 2 weken al. Nu heb ik sinds een paar dagen wel een paar blauwe aders op mn (.)(.) - Af en toe steekjes in mn borsten (sinds 2 dagen) - Af en toe heel licht ongi gevoel in mn onderbuik, eigelijk meer steekjes. - Af en toe draaierig en alles wordt zwart voor mn ogen. - Af en toe vlagen van lichte misselijkheid/groot hongergevoel maar als ik iets eet is het wel snel weg. - Af en toe last van brandend maagzuur. Voila dat is het . Ik weet het, het kàn op een zwangerschap duiden maar ik vrees dat het ontpillen is Ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg. Ik voel me trouwens helemaal niet zwanger :s Veel succes iedereen!
Een goedemorgen allemaal, Hoe staat het ervoor? Nog nieuwe testers? Succes, ik duim voor jullie! @Angela @Ilona Ik wil eigenlijk niet dat er zomaar een menstruatie wordt opgewekt, ik wil echt weten waarom ik niet vanzelf ongesteld word...
Hallo dames, Jullie mogen mij op roze zetten! Na een paar onzekere testjes maar een digi test gehaald. En een duidelijker antwoord kon ik niet krijgen Ben heel blij maar tis allemaal nog wel onwerkelijk en spannend. @verhip, heel veel suc6, hoop dat je snel zekerheid kan krijgen De rest, heel veel suc6 met testen en/of volgende rondes.
Hoi allemaal, kom weinig hier, alle verhalen houden me erg bezig. Allereerst: alle meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd, alle wachtenden: succes! Hier wordt het nu toch wel spannend. Ben erachter gekomen dat als je een kortere cyclus dan 28 dagen hebt, je ei ook anders valt. Vandaag is het lange wachten beloond: ben officieel 1 dag over tijd! SPANNEND! Wil vrijdag testen als het dan nog steeds zo is... Duimen jullie voor me?
Goedemorgen lieve meiden! Tira, van harte! Een fijn begin van de dag, om te lezen dat er weer iemand op roze kan. Hartstikke fijn voor je en geniet ervan! Verhip, ik leef zo met je mee en vind het onwijs kl.. voor je! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Het lijkt of ik je ga volgen... Maandag een test gedaan (negatief) en nog steeds geen tekenen van ongi. Waarschijnlijk een latere eisprong gehad, maar die regelmaat van 39/37/39 is nu dus helemaal foetsie. Beetje jammer.nl Iedereen die er vandaag een testje tegenaan gaat gooien, suc6 en hou ons op de hoogte! Fijne dag allemaal! Liefs, Maar
Goedemorgen meiden! Hier zijn gelukkig nog geen duivels! Zaterdag gaan we testen! mijn banner stond op 30 dagen! fijne dag iedereen en de Testers SUCCES! xxxx