zo vandaag getest was een vage test zie fotoboek en ga ook mee doen aan de maraton op vrijdag dan weer testen
Nu heb ik even wat meer tijd om te typen: De doktersassistente zei dat bloedtesten niet standaard worden afgenomen, deze zijn net zo betrouwbaar als een urinetest. Als de urinetest al 2 weken negatief is, dan is de bloedtest dit ook.. Daarom geen bloedtest voor mij. Ben ik volgende week nog niet ongesteld, ga ik vragen om een echo..dit is de enige echte mogelijkheid om te zien waar ik sta (eitje / Zwanger / Ongi?) in deze cyclus...Pff, nog langer wachten dus!
Dat wachten is echt vreselijk he! Ik weet er helaas ook alles van. Ik heb de 31e een afspraak staan bij de gyn. Ik heb sinds 12 maart nog niet weer getest, ik wacht eerst wel ff af. Als je volgende week nog niet ongie bent zal ik er gewoon op staan dat je doorgestuurt wordt naar de gyn. en dan idd een inwendige echo. Ik denk dat dat het voor mij ook word. Dat van het bloed testen zei mijn dokter ook. En de nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!!!
Nou Verhip en Esther, ik vind het echt een beetje raar van die dokters van jullie hoor. Je hoort toch ook wel dat mensen niet reageren op die testen met urine, maar wel degelijk zwanger blijken te zijn? Ik wil jullie geen valse hoop geven hoor, maar dat is toch niet helemaal uit te sluiten dat dat bij jullie ook het geval is!?
hoi Wat gaat het ineens goed. Alweer een paar zwangere, gefeliciteerd dames. Hier nog niets. Maar geen bloed geeft moed. Ben nu wel heel erg moe, kan mijn ogen bijna niet open houden. Ook doen mijn (.)(.) nog steeds een beetje zeer, soms nog steeds dat trekkerige gevoel. En ik heb steeds het gevoel te moeten janken om niets. Het vreemdste van alles. Ik vind koffie ineens niet meer lekker. Heb er wel veel zin in maar als ik het eenmaal ingeschonken heb word ik er niet goed van. Dit nog nooit gehad. Het zal allemaal wel weer een geintje zijn van mijn lichaam. Het ergste vind ik nog dat ik geen zin in seks heb . Vooral voor mijn man. afgelopen week nog een keer gevreën. maar het was niet fijn, deed zelfs een beetje zeer. zo even mijn hart gelucht. Ga zo maar weer even broekloeren. groetjes MarielleB
Dat van dat pijn bij het vrijen had/heb ik ook. Wanneer ben je van plan te gaan testen? Suc6 en ik hoop dat je gauw positief nieuws hebt!
Ik weet niet wanneer ik ga testen. Morgen is nog vrij vroeg. Maar vrijdag het ik avonddienst tot 23:30 dus dat valt ook af. En zaterdag moeten we naar paaspopfestival, voor vrijwilligerswerk. En zondag ook. Ik heb nog nooit pijn bij het vrijen gehad en ik heb ook nog nooit gehad dat ik mijn koffie niet luste. Zeker niet al meerdere keren achter elkaar. Ik hoop dat ik snel goed nieuws heb. Mag wel een keer en zou een leuk verjaardags kado zijn, 30 maart jarig. Wanneer ga jij testen? groetjes MarielleB
Word helemaal enthousiast van al die verhalen over testen enz, had vanmiddag tests gehaald bij Kruidvat. Net een test gedaan, maar helaas. Wat wil je ook 8 dagen voor de testdatum. De andere 2 bewaar ik netjes voor 27 maart
gloeiende gloeiende gloeiende........net wat donkere afscheiding gezien, net anders van kleur.........dus ik denk dat ik ook gewoon ongi wordt.....waarom dan al die steekjes in mijn buik, waarom zo misselijk, waarom draaierig.....elke keer als ik denk van nou ga ik me er niet mee bezig houden, is mijn lichaam zo bezig dat ik het niet kan negeren.....
Ne klopt het is ook niet 100% uit te sluiten. Maar ik denk het niet. ik hoop het wel natuurlijk.. maar ga er niet vanuit
Hoi allemaal, Ik had het idee dat ik vandaag 2 weken geleden m'n eisprong had. De vorige keer (eerste keer na stoppen met de pil) was ik ook precies 2 weken daarna ongesteld. Maar vandaag dus nog niet........ Wel al een paar dagen buikpijn, maar verder niets anders. Weet ook niet zeker of m'n cyclus nu al regelmatig is (en of ik werkelijk 2 weken geleden die eisprong had ) Vanmiddag testje gehaald, maar weet niet goed wanneer ik hem zal gebruiken. Misschien morgen- of vrijdagochtend. Succes allemaal! Groetjes xxx Miran
Ik kan op rood, ben vandaag helaas ongi geworden. Nu gaan we dus de 5e (lange...) ronde in. Deze ronde was 43 dagen. Alle zwangeren gefeliciteerd! En voor alle andere meiden: veel geluk in de volgende ronde!.