Hoi hoi Meiden! Ikke hier! Heb een afspraak gehad bij de gyn en mijn progresteron was erg laag deze eisprong Hij wil nog een maand mijn bloed checken en als daar uit ook een lage waarde komt moet ik aan de clomid... Ow en nu ben ik ook nog overtijd... (Hij zei dat het lab. ook nog fouten kan maken met waarden,dus kan wel zo zijn dat er niks aan de hand is En misschien zwanger ben...) Hmmm vaag niet?!?!Ik heb last van ongi krampen als een paar dagen en maagzuur oprispingen...En een honger steeds hihi Ik wacht het af ja toch?
ik kon niet langere wachten dus ik heb vandaag een testje gehaald maar helaas negatief dus zal morgen wel ongie worden denk ik of ben ik weer te vroeg aan testen geslagen? gr sandra
Ik mag op rood dames, vandaag opeens felle ongipijn en ja hoor; ze waren er ! Ben op zich wel blij hoor, eindelijk uit die onzekerheid! Mijn eerste cyclus was dus 43 dagen. Weten jullie of dat dan betekent dat ik helemaal geen eisprong heb gehad, omdat het te lang duurde? Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon twee weken geleden mn ei had Alle ongi-meiden: Succes in de volgende ronde! Alle zwangeren: Heeeeeeeeeel hard gefeliciteerd!
Ik heb eindelijk weer eens een NOD, na een cyclus van 16 (16? ja, 16 ) dagen. In deze cyclus zit ik nu op dag 27 en ik verwacht mijn NOD op 26 maart. Wie o wie zet mij erbij?
Alle zwangeren gefeliciteerd! Deze maand gaat het heel langzaam met het roze helaas. Gisteren lag ik in bed en mijn man zei ineens:" hey je hebt een ribbeltje " dat is bij de schaamstreek (probeer het netjes en duidelijk uit te leggen) bovenaan daar zie je echt een ribbel over de hele lengte en het is ook duidelijk voelbaar harder dus. Heel raar had dat nooit, maar of dit nou positief is...... :
Nou Hier is de spanning om te snijden pfffff worden er gek van. Heb steeds steken in mijn buik net als of ik ongi moet worden! Maar nog geen bloed. Ook heb ik het gevoel dat ik erg dik en opgeblazen ben, Maar dat kan natuurlijk ook komen door een naderende ongi of te veel eten ben 2 kilo zwaarder xxxxxx
waarom duurt het allemaal zo lang? Mijn mannetje is vandaag weer gaan varen, dus weer twee weken weg. Dan gaat de tijd helemaal langzaam! Mocht het niet raak zijn deze periode, dan is hij gelukkig wel weer thuis bij de volgende ei-sprong (als alles normaal verloopt).. @alle zwangeren: gefeliciteerd @alle testers/wachters: succes alvast @de mensen die naar HA moeten: succes en sterkte
ik ben nu paar dagen overtijd maar durf geen test te doen bang dat het negatief zal worden.. hopen dat het nu eindelijk wel gelukt is naar 1 jaar bezig zijn
Dag 53 van de cyclus...ik ga vanmiddag denk ik maar een zwangerschapstest halen en morgenvroeg opniuew doen, want heb er geen meer in huis..
Goeiemorgen! Ik denk dat ik mijn ei een week later heb gehad, dus wacht tot dinsdag, denk ik. (als ik het volhou... hi hi) Ik voel me niet zwanger, alleen moe. Echt onwijs moe en opgeblazen, maar ik zit nu ook al op dag 42.... Ik hoop dat je idd een top verjaardag hebt, met een heel klein cadeautje in je buik...
goeie morgen dames, mijn naam is shandro. heb vandaag mijn nod en heb goede hoop. durfde vanmorgen nog geen test te doen omdat ik toch een beetje bang ben dat hij negatief is
Hoi en leuk dat je komt meekletsen. Ik snap dat je geen negatieve test wilt, maar je hebt dan ik elk geval wel zekerheid! Sterkte en suc6!