ja dat klopt, maar heb woensdag test gedaan en die was heel vaag positief. normaal doe ik het altijd op mijn nod. maar dit keer durf ik het niet. wacht vandaag gewoon af of ik ongesteld wordt. hoop natuurlijk niet
Ik voel met je mee, meid! Kon je niet eerder terecht bij de gyn? Ik kon met een week terecht toen ik naar de ha was geweest. Ik hoop dat je cyclus gauw weer op de rit is! En dat geldt ook voor alle andere meiden met een ellendig lange cyclus! Ik snap jullie gevoel heeeeeel goed! Zojuist m'n laatste pilletje genomen. Heb het maandverband weer onder uit de kast opgeduikeld (Ik kon het ECHT eerst niet meer terugvinden! )en alvast op de wc gezet. Mannetje weet ook al dat íe vanavond nog goed z'n best mag doen want de duivels zijn in aantocht. Iedereen mag z'n duivels naar mij sturen! Ik heb ze graag! Laat de ongi maar komen!
Heb je gister een test gedaan? Als ie toen vaag positief was, is ie vast morgen veel duidelijker!Een streep is een streep meid!
sorry maar ga jullie even een paar uurtjes verlaten. ga even lekker mijn paardjes rijden en dan ben ik er misschien na de middag nog wel even weer. even mijn verstand op iets anders zetten. groetjes _________________
Ja hoor, gisteren zijn de doorgekomen, balen! Maar cyclus lijkt steeds korter te worden. Ik zit nu op 24 dagen. hmmm... ik heb veel stress te verduren gehad, kan dat daarmee te maken hebben? , Selma2oo7
ook ik wil even inbreken, en een heel lief meisje even heel veel succes wensen me duimen draaien volle touren dat de eitjes zijn gevonden Lieve Birthe...hoop dat je snel naar het andere topic mag verhuizen! dikke knuffel van mij! En natuurlijk ook voor de rest van de dames die binnenkort mogen testen!
hey hallo ik moet mijn NOD 27 maart hebben dus het is echt wel afwachten! toch heb ik al enkele dagen steekjes en krampen in de inderbuik ook rond mijn navel, raar . en barstende hoofdpijn en rugpijn. zijn hier nog zulke "slachtoffers"?
hoi dames, Hier nog niets. En hopen dat dat zo blijft. Maar de kans is nog altijd erg groot dat de gewoon komen vandaag of morgen. Moet nog gewoon geduld hebben maar dat valt niet mee. Het grootste deel van mij roept om te testen. Kijk wel hoelang ik het vol hou. Groetjes MarielleB
hier is er een twijfel geval heb vandaag getest met een CB test maar was volgens mij heel vaag een streepje te zien maar ook wel heel vaag. Straks nog maar een test halen maar dan een digitale kijken of ik wijzer word.
Nee ik kon niet eerder bij de gyn terecht. Mijn arts had me naar een andere gyn doorgestuurd, die kon heem snel zien wat er mis was zei mijn dokter, alleen daar kon ik eind april/begin mei pas terecht, en dat duurt me toch echt te lang. Ik ben altijd wel onregelmatig ongie geweest maar dit slaat echt alles.
hier gelukkig nog niks aan de hand. kan natuurlijk morgen ook nog komen. vanavond even test van de kruidvat halen. dus even lekker de stad in en winkels kijken
ik moet wachten tot 25 maart.. maar ik denk dat ik toch weer ongi ga worden.. op naar de volgende ronde.. succes voor de rest van de meiden.. mijn duimen draaien
hoi Hier net iets raars. Ga boodschappen doen, hadden ze alllerlei dingen om te proeven. Hadden ze zalmsalade. Ik ,als zalm fan, dacht lekker even proeven. Ging nog net niet over mijn nek. Maar heb het wel weggegooit. Normaal eet ik het liefst een heel pak gerookte zalm in een keer op. Wist niet wat me overkwam. Als dit een truc van mijn lijf is dan is het wel heel gemeen. groetjes MarielleB
Spannend allemaal meiden. @ Ram & Shandro, suc6 vanavond en laat even weten wat de uitslag is! @ Esther, wat ontzettend balen voor je en ik hoop dat die gyn je goed en snel kan helpen. Ik duim voor je. @ Tezzz, mijn mag je hebben hoor. Graag zelfs!