hoihoi vraagje: gisteravond beetje licht krampen en drukkend gevoel 'van onderen'. Zou ik dan nu pas mijn ei hebben gehad of kan bijv innestelen ook zo voelen. Heb zaterdag toch echt een vet positieve ovulatietest gehad (zie album), maar het lezen het op ovlulatietesten-forum heeft me beetje bang gemaakt. Ben namelijk na die eerste positieve test gelijk gestopt met testen en misschien test ik wel elke dag redelijk positiefm, schijnt ook te kunnen...
hi maartNODders! ik ben even uit de aprilNODbus gesprongen om te kijken hoe het hier gaat. spannende tijden zeg! @alle testers: successss en laat het even weten! shandro, als je dins al een vaag streepje had dan denk ik dat je niet vaag zwanger bent toch? ik hoop het! @alle wachters: heel veel geduld en succes gewenst. maak er nog een roze staartje van in maart met zn allen! @de zwangeren: alle geluk en gezondheid natuurlijk! @alle klussers: klussen tot je erbij neer valt @ : allemaal melden bij tezz! en snel een beetje! liefs van klingel.
hallo allemaal hier ook nog steeds niets te zien ik denk dat ik of morgen of zaterdag er een test tegen aan gooi ben benieuwd ( durf eigenlijk ook niet te testen hihi) iedereen die zwanger is gefeliciteerd en iedereen die ongi is geworden succes in de volgende ronde en iedereen op het wacht bankje succes! groetjes anoniem
Alleen als de teststreep donkerder is dan de controlestreep, kun je er met relatief grote zekerheid vanuit gaan dat je (de piek van) je LH-piek te pakken hebt gehad. Beste is echter voor de zekerheid de dag erna nog eens testen (sommigen testen tot 3 dagen en soms zelfs tot een week vet positief!). Zelf op dag 13 begonnen met testen (1e keer) en gelijk relatief lichte, maar duidelijke en brede 2e streep. Volgende dag vet positief en dag daarna weer zelfde als bij 1e test. Heb daarna ook niet meer getest (dag erna door omstandigheden niet van gekomen en daarna verder gelaten), weet dus niet of ik altijd een lichte 2e streep krijg (ook geen zin daar nu tests aan te verspillen), of dat de 1e lichte streep het begin van m'n LH-piek heeft aangegeven en de laatste dan weer het einde... Zal ik volgende cyclus wel merken! Volgende keer zou ik als ik jou was dus ook nà de volgens jou vet positieve test door blijven testen, totdat het streepje weer lichter wordt! Dipsticks zijn overigens veel goedkoper. Als je altijd thuis kan testen, zeker de moeite waard om eens te proberen!
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en wil me ook graag aanmelden bij de NOD maart-groep. Ik lees al twee weekjes mee, maar durfde me nog niet aan te melden. Mijn NOD was volgens mij gister, maar helaas een negatieve test. Morgen weer een testje als de nog niet gekomen zijn. Iedereen succes met wachten !
fampje welkom en spannend dat je overtijd bent! hoop dat je een posi test nog krijgt en anders veel succes in april! liefs klingel
Hey Fampje, leuk dat je er (eindelijk) bij bent gekomen en suc6 met wachten en hopelijk test je gauw positief. Klingel: leuk dat je ff komt buurten! Hoewel april al erg gezellig klinkt, hoop ik dat ik er niet heen hoef...! hi hi Suc6 meiden!
Besluit is hier gevallen. Als ik vanavond na het sporten nog niet ongi ben dan gaan we testen. Heb dan iniedergeval duidelijkheid. Hoop zo op 2 streepjes. Laat nog wel iets horen. groetjes MarielleB
net nog maar een ovulatietest gedaan, geen tweede streep te bekennen, dus die krampen zijn sowieso niet van een eisprong...
Heej Femmy, Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik ook een drukkend gevoel had en wat buikpijn van de innesteling, was heel vreemd. Weet dat ik toen nog in bad ben gegaan (8 jaar geleden) omdat het zo naar voelde. Sterkte echt heel spannend
Bedankt voor de reacties, wordt nu nóg spannender als je met elkaar erover gaat praten, maar wel heel erg leuk! Succes vanavond MarielleB! Ik ga morgenochtend nog een keer testen. Heb al paar dagen last van ongi-gevoel, maar sinds gister eigenlijk niet meer. Kan natuurlijk ook van de spanning zijn dat de cyclus wat langer duurt deze maand. : liefs fampje
@Shandro en Fampje van harte welkom hierzo en succes en veel geluk toegewenst! Wat spannend morgen! @ik heb al maanden niet goed geslapen aangezien mijn leuke kleren zijn kwijtgeraakt de vorig jaar nog niks te vinden werd er echt gek van! Ik ga ervan uit dat het gestolen is. Via Internet de webwinkel zag ik er hetzelfde artikelen nog te koop zijn aangeboden en heb besteld.Eindelijk! \/ @Mijzelf:Gisteren en vandaag voel ik me nog steeds mijn eicel! even afwachten.. [-o< Veel succes meiden! ps ik ga douchen,heb zo koud brrrrrrrrrrrr ale:
mag op roze het is raak net een digitale test gedaan en kwam duidelijk zwanger te staan. Dus een vage streep was dus toch een streep! had het trouwens niet verwacht want over het vruchtbareslijm waarover iedereen het heeft was blijkbaar na me eisprong dus valt ook niet op te vertrouwen want had juist rond die tijd niet geklust maar ver ervoor. alle andere succes en kom hier af en toe ook "inbreken"
Gefeliciteerd meis! Gaaf hoor! Nu ik nog, zaterdag is mijn nod.... Nog geen buikpijn niks, dus das mooi