NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    nog 9 daagjes arrrgg...

voor alle testers: hoop t zo voor jullie!

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey Ram, van harte!

Ontzettend leuk voor je en geniet ervan.
    Ik hoop dat er meer positief nieuws volgt...!

3. Ram1978

Ram1978 Actief lid

16 feb 2008
    136
    0
    0
    Almere
    @maar29& marijke84 bedankt voor jullie felicitatie en hoop dat jullie en vele andere me gauw mogen volgen. zal voor iedereen duimen

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ahhhh Meid ik ken dat ik durf ook niet en had al een banner van 30 dagen zit nu op dag 33 en mijn vorige maan was 27 dagen. wij wachten nog ff tot het weekend!

SUCCES xxxxx :D

5. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    hai hai,
    ik ben in januari gestopt met de pil...voor een tweede wondertje....de eerste maand had ik een cyclus van 42 dagen!
    Dus als ik deze weer zou moeten volgen kom ik uit op as maandag 24 maart voor mijn NOD.....tot nu toe ook nog geen duivels tegengekomen.....
    laat ze maar lekker weg blijven....ik probeer een beetje op mijn lichaam te letten op de signalen ongesteldheid of misschen toch zwanger, maar kan er echt geen hoogte van krijgen....zou dus absoluut niet weten wat het deze maand wordt!

Dit is ook pas de eerste maand dat we bezig zijn, maar ja als jullie weten het he, als je eenmaal de stap hebt genomen om voor een wondertje te gaan, zou je het liefste meteen zwanger willen zijn.....we zullen zien wat ons brengt, hou jullie op de hoogte...

alle meiden succes deze maand nog!

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik word er zo onzeker van ..... :cry:

vandaag heel de dag misselijk en koud. Ben moe heb hoofdpijn en zere ogen. mijn ribbeltje (zie vorige bericht) is er nog en zelfs voor mijn gevoel iets harder en dikker ik weet het niet meer ga proberen er dit weekend verder niet aan te denken behalve als ik test natuurlijk. En anders toch maar volgende week de dokter bellen of is dat raar?

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Getzie!Ik kan roodworden gemaakt... :cry:
    Maar als ik mijn eisprong weer krijg moet ik weer mijn progresteron laten testen...Daarna als het weer laag is,aan de clomid....

8. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    @ram1978: Van harte met je zwangerschap, geniet ervan meis! Zelf geeft het mij een positief gevoel wat je zei van dat slijm, ik heb afgelopen donderdag, vrijdag en zondag geklust en afgelopen maandag had mijn ei moeten zijn, maar vandaag nog steeds rekbaar slijm alleen wat dikker en witter van kleur. Soms is het net alsof ik leeg loop (sorry voor details).

Alle andere testers: Heel veel s6! Hoop dat we met zijn allen roze mogen kleuren deze maand!

Veel liefs,
    Amanda

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    RAM GEFELICITEERD!

xxxx

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Dat is toch helemaal niet raar..ik heb gisteren mijn huisarts ook gewoon gebeld en gezegd dat het me zo onzeker maakt...Wanneer ga je de volgende test doen?

Ik hoop dat hij positief voor je uitvalt!

Ik heb vanmiddag toch maar alvast 2 zwangerschapstesten bij gehaald, normaal bestel ik ze via internet, maar al mijn testen zijn op. Stel nu dat ik niet zwanger ben, wil ik gelijk een berg ovulatietesten bestellen, anders heb ik er zoveel..Ik ga morgenvroeg toch maar een test wagen, hopelijk is ie eindelijk positief. Zo niet, dan moet ik gewon een cyclus hebben overgeslagen, want 3 weken overtijd is wel te erg voor woorden!

@Ram, gefeliciteerd, leuk voor je!

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Balen zeg! Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent..Succes de volgende ronde

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    gefeliciteerd ram!

Hier nog niet veel verandered, miojn borsten blijven aan de buitenkant zeer doen, lijkt alleen of dit sochtens niet zo is en dan in de loop van de dag pas komt en savonds het ergst is, iemand hier ervaring mee?

Verder sinds vanmiddag een erg rommelige buik :( Net of ik al een soort ongi moet gaan worden maar dat is nog lang niet zo, volgende week pas :(

Dus weet het ook niet, raar lijf maar weer eens...

13. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi dames,
    Wij konden niet wachten tot na het sporten. Dus net getest....
    Ik mag op ROZE.
    Er staat een foto in mijn album. Kunnen het nog steeds niet geloven.

Groetjes MarielleB

14. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    We gaan het nu even gauw onze ouders vertellen.

groetjes MarielleB

15. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Kei leuk voor je! Gefeliciteerd...geniet ervan..

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Super gaaf Marielle, gefeliciteerd! Veel plezeier bij het vertellen aan de opa en oma's!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He hier een hele verdrietige goofychick, gisteren begon het al, en is vandaag geloof ik wel doorgezet, even afwachten of het ook daadwerkelijk een cyclus van 23 dagen is of dat het net zoals vorige keer pas zondag doorzet in het rood, nu alleen maar bruin.
    Heb wel wat traantjes weg moeten pinken gisteren, rot lichaam.....is hou niet van geintjes :(

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik dan en met mijn temp en met mijn ovutesten wel goed zat, die heb ik rond dag 14 of 15 gehad, hoe kan ik dan een dikke week daarna al ongesteld zijn? Wordt er zoooo onzeker van.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou pas maar op want die truc heeft mijn lichaam mij deze ronde al gedaan...niet leuk! Hoop het niet voor je.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    HE Marielle, geweldig! Super gefeliciteerd, geniet ervan!

20. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Kan het niet zo zijn dat de periode tussen jouw eisprong en jouw NOD korter is dan de gemiddelde 14 dagen?

Deel Deze Pagina