Iuno: je lf kan wisselen iedere cyclus ja, alleen is dat meestal niet zoveel dagen (tenzij je erg onregelmatig bent). Ik had bijvoorbeeld eerst 12 dagen en de laatste keer 11 dagen. Ik houd meestal de laatste lf aan die ik heb gehad. Je NOD is op 31 maart als ik het zo bereken: 16 maart ei + 14 dagen= 30 maart, + 1 dag omdat het de eerste dag hoort te zijn van je nieuwe cyclus = 31 maart. FF heeft wat dat betreft wel gelijk. En ik zet je wel gewoon terug, meid hoe vaak ik wissel van dagen hier
Hoi, ik baal! Gisteravond was het zover Maar weer op naar de volgende ronde! Sterkte voor alle anderen met mij Zwangeren: gefeliciteerd en geniet ervan!
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & Noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & Maybe & Leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & Didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & Pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & Dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Cien & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & Tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & Dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & Susanbenjamins & Fampje 20. Karina82 & Beep & Klingel & Daan0201 & Coco1972 & Lievelief & DeboraV & jazy 21. MarielleB & Queensan & Roos80 & Anoniem23 & Mizzclau & Daantje25 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Roos80 & Goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje & Christinaa 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & Leeuwtje4 & Gepke1979 26. Pien2008 & Elisabet & Queenie & Netje83 & Mikki77 27. S1986 & Dancevalley & Tibo & Marrie28 & Tezzz & Jessie81 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 & Desiree1986 & Claire24 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri & Athena 30. Roosje75 & Tweety123 & Natasjaz & Vogeltje1980 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Amanda23 & Mammavantessa & Lara1982 & Femmy & Jes1 & Iuno 192 passagiers voor de roze omafiets: 20 zwanger, 92 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 9 negatief, 0 onbekend 3 cyclus van slag Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. Silvana81 4. Karina82 5. Selina26 Testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Testmarathon 30 maart 1. Desiree1986
NEGATIEF! En nog steeds geen ongi! grr, raak er iedere keer best van overstuur! Zou willen dat die stomme ongi doorkomt! Daarentegen krijg ik (naar mijn idee) een hardere buik, iets boller zelfs! S'avonds maagzuur niet normaal, heb ik anders nooit! Ik moet dadelijk bloedprikken, maar voor iets anders...daarna even naar de stad, even mijn gedachten verzetten.. Stel dat ik een ronde heb overgeslagen, moet ik dan gewoon doortellen, dus gemiddeld 35 +35 = 70 dagen ben ik dan ongesteld? Ik vind het zo lastig..of heb je helemaal geen ei als je 2 ronde achter elkaar hebt zonder ongi? Wel veel rood vandaag, het is echt een ongeluksdag heb ik het idee..
Verhip, ik kan me voorstellen dat je zo'n beetje tegen de muren aanvliegt. Irri he, dat je niet van je eigen lichaam op aan kunt! Ik heb zo'n kramp dat volgens mij de eraan komen...! Gatverdamme.
Ja wij hebben in december alle eerste onderzoeken gehad. Ik inwendige echo's om mijn eisprong te volgen en mijn man moest zijn zaad inleveren. Ook werd er gekeken of er na seks levende zaadcellen in mijn baarmoedermond zaten. In januari kregen we de uitslag dat alles binnen de norm was en dat we in juni terug mochten komen als we nog niet zwanger zouden zijn. Ga dadelijk bellen dat die afspraak niet meer hoeft groetjes MarielleB
Gefeliciteerd! Hopen dat wij snel mogen volgen Ik moet nog 5 dagen wachten tot ik kan testen en ik vind het zooo moeilijk, ik kom steeds bijna in de verleiding om die test al uit de kast te trekken
hallo allemaal hier nog geen ongi en ze zullen er wel al moeten zijn we gaan morgen teten ben zelf nu ook wel nieuwschierig maar mijn mannetje wil erbij zijn als ik test haha en die is niet vrij vandaag:S hihi we hopen dat we een mooi paas kado aan onze ouders kunenn geven.. groetjes anoniem
Jemig Verhip, hoe kan dat nou! Ik vind dat je een afspraak met je ha moet maken en niet zeggen tegen die assistente waar dat voor is en dan moet je je niet meer laten afschepen. Dit duurt allemaal veel te lang zo toch? Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid gaat krijgen. liefs noppie
Hoi Dames Hier wat HCGtjes voor jullie. HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG groetjes MarielleB
* Ilona vangt snel wat hcg-tjes! * @ Verhip ik word ook altijd chagie van, je hoopt toch telkens op een tweede streepje en als het er dan niet is ga je weer verder in de onzekerheid. Probeer het soms even van je af te zetten (zegt ik wel maar vind dat zelf ook heel moeilijk)
Ik hoorde trouwens ook dat het kan schelen wanneer je test. Een ifv arts (kennis) heeft mij gezegt dat het ook weleens beter is om s'avonds te testen dat je dan misschien wel positief test. Dat ga ik dit weekend proberen denk ik ook omdat ik juist tegen de avond en heel de avond misselijk ben misschien dat dat het is..............
Hallo meiden! Hier ook nog steeds twijfel. Vannacht half 5 getest met digitale van CB en weer negatief! Snap er niets van, vooral omdat ik een paar dagen geleden steeds een ongi-gevoel had en nu niet meer. Maar verder ook geen zwangerschapsverschijnselen. Word er zoooo onzeker van :x ! Alle zwangeren: GEFELICITEERD Alle wachtenden: pfff, veel succes Alle klussers: veel plezier Liefs fampje
Hallo meiden.. Mag ik ook weer met jullie mee babbelen? Zou iemand mij misschien op de lijst kunnen zetten (ben zelf niet zo handig ) Liefs Elena
Hoi Fampje, ik ben ook zojuist ongi geworden hoor, na 5 dagen overtijd. Heb gewoon mijn ei later gehad... Op naar april dan maar!
Misschien kan ik toch beter tot mijn NOD wachten met testen.... Vind heteen beetje eng om nu te testen