hallo allemaal, ben even weg geweest, maar ben er weer helemaal Alles goed hier? Ik hoop dat mijn pendel (s) uitkomen, oei oei oei Succes meiden, ga voor jullie duimen Groetjes Diana PS. enuhh dames, willen jullie ook op mijn dochter stemmen als baby van de maand ze heet Lynn
De ongi is weer over dus we kunnen weer flink aan de klus! Dit vindt mijnman natuurlijk het minst vervelende gedeelte van alles hihi. Groetjes
Jippie, goed geklust en nu kan het wachten beginnen. Spannend zeg. Nou ik weet in elk geval wel voor mijn lijf nooit meer Mirena. Die neemt toch je zin in sex voor een groot deel weg Succes allemaal
@ Bruidje ja de mannen hoor je inderdaad niet klagen nee haha. @ Bramtim spannend he, ook wij hebben goed ons best gedaan maar gaan nog even verder want ik heb het idee dat ik altijd iets later mijn eisprong heb dan deze banner zegt.
Hallo, Ik heb even een vraagje. Ik ben deze maand maar twee dagen ongi geweest. Dit heb ik nog nooit voor gehad. Zou mijn cyclus hierdoor korter zijn? Zijn er nog onder jullie bij wie dat voorkomt? Groetjes
Hoi Ilona, Wij gaan ook lekker verder hoor want zoals ik al aangaf: dankzij geen mirena lust ik er wel pap van hihi. Heb ik trouwens sowieso 'last van' tijdens mijn eisprong
zou kunnen, maar dat weet je eigenlijk nog niet totdat je je eisprong hebt gehad. in principe heeft de lengte van je ongi weinig te maken met de lengte van je cyclus.
Ik hoop het voor je Didi, ik had 3 pendels voor vorige cyclus maar helaas niet uitgekomen. Wie weet heb je meer geluk ...
hoi allemaal! Ik word gek van de buikpijn! ik zit midden in de klusdagen, maar heb sinds mijn ongi steeds maar buikpijn en misselijk. zijn er meiden die dit herkennen? Verder zijn we wel lekker 'bezig' dus heb goede hoop deze maand! xxx leonie
hallo allemaal! hier ben ik dan, voor de 1e x na stoppen van de pil natuurlijk ongesteld geworden gister. wel fijn; nu heb ik meer zicht op mijn cyclus (denk ik) die zou 33 dagen zijn.. maar ja ik snap er nog weinig van als beginneling @ hummel: dank voor je tip om van de februari naar de maart NOD lijst te verhuizen! dat bedoel ik nou met beginneling haha! ik wens iedereen veel succes om door de verschillende spannende tijden heen te komen... klingel.
hi consider! spannend spannend.... goed je best gedaan en nu afwachten tot je kan testen he! hoop op goed nieuws voor je!
Dank je voor het toevoegen op de lijst. Heb gisteren blaasontsteking gekregen. Balen! Maar gelukkig is mijn eisprong pas volgende week.
Desiree1986: Ik heb mijzelf zo'n zwanger worden pakket aangeschaft. Zo zullen we misschien eens weten wanneer mijn eisprong precies is. Ik heb rond die periode vier dagen buikpijn. Probleem is: valt mijn ei er dan voor of erna. (we zullen het nu wel gaan weten) Merciekes Groetjes
pff vrijdag me ongie gekregen dus op na maart,dus hope dat de 2de ronde wel lukt dus veel succes dames,hard klusse whahha groetjes xx
@ leonie1986, bedoel je echt constant buikpijn en misselijk? Ik had dat tijdens mijn afgelopen cyclussen alleen rond de eisprong.. kan ook net zo goed iets anders zijn.. last van maag of darmen ook? @ Merelrosie, wat is dat voor pakket? Zitten daar ovulatietesten in? In ieder geval, vanaf het moment dat een ovulatietest positief is kan je eisprong gaan plaatsvinden binnen 48 uur. Het geeft alleen maar een LH piek aan dus als je je eisprong niet voelt weet je nooit 100% zeker wanneer die precies is geweest.
Desiree1986: Dat is zo'n pakket van mat Care. Besteld via deze site. Er zitten 10 ovulatietesten in en 2 zwangerschapstesten. Groetjes
Hai Leonie1986, Ik herken het, ik heb het namelijk ook. Ben hiervoor drie weken geleden naar de huisarts geweest, zij kon de pijn in mijn borsten en de misselijkheid wel verklaren, maar de buikpijn niet daarom heef ze me doorgestuurd naar de gynecoloog. Heb daar morgen een afspraak voor een inwendige echo. Heb nu ook al de hele dag pijn in mijn buik, denk nu dat het te maken heeft met mijn eisprong die eraan zit te komen (morgen). Ik kan je helaas nog niet zeggen wat het zou kunnen zijn, maar ik hou je op de hoogte (als je dat wilt) Groetjes Ukkepuk078
@ Leonie1986, Ik heb dat ook hoor, heb echt buikkrampen en ben 's avonds naar het eten vaak misselijk. Pijnlijke borsten en tepels heb ik ook, alleen als ik ongi ben niet