@Klingel: Ik weet er alles van..Nu hebben we gisteren te horen gekregen dat een goede vriend (die pas 3/4 jaar een relatie met zijn vriendin heeft) ook al 12 weken in verwachting is..Pff, waarom andere wel en wij niet! Ik wacht nog maar rustig af, donderdagochtend 8 uur afspraak met huisarts staan..hopelijk stuurt die me door of onderzoekt hij mij.. @Ilona85: En? Ben benieuwd...
@alle nieuwe zwangeren: hartelijk gefeliciteerd @Bramtim: jij nog nét ff iets meer gefeliciteerd! Wauw, wat een leuk nieuws zeg! En aan de rest: check m'n banner! Na 136 dagen en een kuur Provera mag ik eindelijk weer helemaal officieel op ROOD! Nog nooit zooo blij geweest met een ongi!
Aan alle zwangeren: van harte gefeliciteerd, geniet ervan! @ Verhip: sterkte meid, nog even volhouden I guess! liefs noppie
Vanmorgen weer getest maar helaas nog negatief.... Ga tegen de avond er nog een test tegen aan gooien en dan stop ik ermee. Dan reken ik uit wanneer ik eigenlijk weer ongesteld zou moeten worden en daar wacht ik dan op en dan ga ik naar de ha dan heb ik een hele cyclus overgeslagen.... Het gekke is alleen dat ik een ribbel heb die elke dag wat breeder en dikker word zou het dan toch.... Ik word gek!
Heej Het lijkt een real life soap hier...pff wat een spanning. Alle zwangere gefeliciteerd alle bankwachters ....ik weet hoe jullie je voelen....sterkte de komende dagen....
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! (wat een verhaal zeg bramtim!) @Ilona85: spannend joh en irritant ook eigenlijk dat de testen iets anders zeggen dan wat je lichaam je verteld. @verhip:spannend donderdag, ik duim voor je Ik heb net wat bruinverlies gehad en ook sinds gisteravond ongi-krampen, dus het lijkt er nu echt op dat ik door moet gaan schuiven naar (eind)april..
Jemig Ilona wat een klote situatie! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Die ribbel klinkt wel vreemd..
Ja is ook vreemd. Hoopte eigenlijk dat er meer mensen waren die dat hebben of gehad hebben. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ga proberen met de pasen leuke dingen te doen dan denk ik er niet zoveel aan.
@Ilona: wel raar van die ribbel zeg. was je wel echt goed 'schoon' na je mk? Als ik jou was zou ik inderdaad toch niet te lang wachten met naar de ha gaan. Ga over een week terug, want dan zit je alweer bijna aan de 31 dagen en laat 'm voelen aan je 'ribbel'. Ik heb nooit een mk gehad trouwens, maar je lijf heeft wel tijd nodig om te herstelen van zoiets ingrijpends. Na mijn bevallingen duurde het bij mij beide keren 6 weken om weer in een regelmaat terecht te komen. Sterkte hoor! @Fampje: dank je wel! Zou wel jammer zijn zeg als je na 5 dagen overtijd toch nog ongi wordt Maar dan gaan we toch lekker samen door naar april?
Voor NOD heb ik nog last van gevoelige,erg pijnlijke en aanbranden (.)(.) al vier dagen nu ook nog..wie herkent dit? Wat betekent dit? :-k En ik voel sinds de vorige week tot nu toe mijn eicel nog! Ik zit er niet aan te denken wel aan een gourmet eten hmmmmm....
Dat is en blijft en raadsel. Meestal een teken dat de progesteron zijn werk doet. Dus het kan 2 kanten op. Hoe was het tijdens je andere cyclussen?
Het wordt hier eindelijk wat rozer! Gefeliciteerd meiden! Aan de wachters: veel succes! Groetjes, Angela
@Birth: Ik moet gewoon afwachten wat het wordt de volgende week misschien woensdag aanstaande... Wat mijn andere cyclussen betreft was 28 dagen waarvan 4 dagen waren vond ik het normaal toch... Hoe gaat het dan met jou?Heb je nog ergens last van zoals misselijk of nog niet?
Dank voor al jullie felicitaties! Nu 48 uur later begint het een beetje door te dringen dat we weer zwanger zijn! Nu jullie nog he! Zet hem op
Vanavond weer een test gedaan maar niet met het gewenste resultaat dat advies kan ook de prullebak in haha erg dit.... Toch van de week de ha bellen en vragen wat zij denkt