hallo ben nieuw op het hele forum en sluit me gelijk aan bij NOD maart. Gisteren ongi geworden dus op naar ronde 3. heb al een zoontje van bijna 3 jaar en toen was bij me 1e zwangerschap al gelijk de 2e maand raak maar merk wel dat ik er veel meer me bezig ben dan de 1e keer.
NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Desiree1986 & Tweety123 04. Goudvis22 & Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Iuno 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo 06. Stoetel & Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Angelea & Enise 07. Jenna85 & Eitje & Ikke87 & Lichtje 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 09. Femmy & Ellenk & annelies661 & Zeehondje 10. Danoek & Evitaaa1983 & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 11. 12. Merelrosie & Cinneltje 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 16. Jessica83 & Bruidje 17. Arianne22 & Wannabemommie 18. 19. 20. Nash 21. 22. 23. 24. 25. Lola1982 26. 27. 28. Naatje30 & Lientje25 29. Starry 30. 31. 74 passagiers voor de roze omafiets. 0 zwanger, 0 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 0 negatief Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 Testmarathon 4 Maart 1. Desiree1986 Testmarathon 6 Maart 1. Stoetel 2. Annelies661 3. Tibo Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash
mmmm leuke fiets zeg,..zal me niets verbazen als ik een dezer dagen ook achterop spring...:S succes allemaal hier!
Eventjes een vraagje: Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn NOD - dag is: Als je in de late namiddag ONGI wordt, telt die dag dan nog als dag 1? Groetjes
vandaag ongi geworden, wij gaan nu de 13e ronde in en zijn inmiddels al weer 17 maanden bezig......pfff wat een tijd. zie het dan ook ff niet meer zitten. 10 maart dan eindelijk een afspraak bij de gyn om alles na te laten kijken. nieuwe nod 21 maart.
Hallo allemaal! Worden weer spannende weken! Wij zijn op valentijnsdag oom en tante geworden, dat is natuurlijk helemaal geweldig, ook nog eens dubbel zo leuk nu we er zelf ook zo mee bezig zijn! Hopelijk gaat het deze ronde lukken! Succes allemaal!
Hou de moed erin he, wel fijn misschien dat je hier je verhaal kwijt kunt? Heel veel succes. groetjes
Hey Dames! Weet je wat mij opvalt? Er zijn veel meiden die een pendel hebben waaruit blijkt dat ze in maart zwanger zullen zijn. Ik hoop voor iedereen dat dat uit gaat komen. Deze keer ben ik ook voor het eerst gaan temperaturen. Volgens de calculator ga ik nu mijn vruchtbare periode in. Ik hoop dat ik nu dus ook mijn ei kan vinden met het temperaturen. Dat zou een goed teken zijn. We zijn ook volop van elkaar aan het genieten! Maar ik moet nog lang wachten hoor. 6 maart is mijn NOD pas. Misschien blijft mijn temperatuur wel hoog na mijn eisprong. Dan heb ik al een beetje meer hoop. Zo hehe, wat een verhaal he. Iedereen veel succes!
Even een vraagje; ik heb gevraagd of er voor mij gependeld kan worden, heb nog niks terug gehoord. Heb op het Loungeforum aan 1 van de meiden die pendelen een PB gestuurd, is dat de goeie manier? Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie gependeld waren? Thanx!
ik had tigger begin deze maand een PB gestuurd maar ook nog niks hoor. geduld is een erg schone zaak nu..
Ik ben ook deze maand begonnen met temperaturen. Ronde 9, dus dacht dat wel handig zou kunnen zijn. Ben heel benieuwd hoe duidelijk het straks is af te lezen uit mijn temperatuur. Heb jij al gekeken op www.fertilityfriends.com? Ik vind het erg handig.
Nou meiden ik doe ook met jullie mee helaas. Ben net ongesteld geworden. Mijn volgende NOD is op 18 Maart. Iedereen Succes! XXXXX Wendy
Kan iemand mij veranderen op de NOD-lijst? Blijkbaar moet ik de 11 maart staan. (is toch lekker 1dagje vroeger!)
@ukkepuk078: ja graag! als jij het niet vervelend vindt tenminste om dat met me te delen.. ik heb een paar maanden geleden wel uitwendige echo gehad maar daar kwam niks uit, toen bleek dat ik een burn out had en daar mijn klachten vandaan kwamen. Nu is dat inmiddels over en ik heb de buikpijn echt pas sinds mijn laatste ongi! @nash: mijn borsten zijn sinds gister ietsie meer gespannen en ietsie groter, maar niet echt opvallend ofzo. Ik ben inderdaad ook vaak 's avonds misselijk! Ik heb dit de vorige rondes niet gehad, zou het toch ontpillen kunnen zijn ofzo? kussie Leonie
ow ja kan iemand mij bij de testmarathon van 4 maart zetten? ik doe gezellig met desiree mee! xxx leonie