@Shandro: de foto is helaas een beetje vaag, maar met 2 verschillende merken een vaag streepje is toch een streep volgens mij hoor! Ik denk dat ik je mag feliciteren!
Dag allemaal, Alle zwangeren gefeliciteerd! Moest me een breuk zoeken om de NOD lijst maar heb 'm gevonden hahaha... Ik moet nog een aantal dagen geduld hebben maar ben niet echt het geduldige type.. Denk wel dat ik ongi word, had vorige week enorm last van vreetbuien.. Maar verbeeld me ook wel een beetje misselijk te zijn.. Raar..
Ik kan ook pas over een paar dagen testen.. ik kan niet wachten pfff wat kruipen die dagen voorbij.. Ik voel nog niks geks aan mijn lijf geen gevoelige ()() ook niet misselijk.. zijn er meer meiden die in het begin niks voelde maar toch zwanger bleken te zijn.. Pffff dit is echt slopend...
Hallo meiden, Ik meld me hier even. Ben namelijk 3 dagen overtijd. Mijn cycli van de afgelopen maanden zijn 28 - 29- 31, nu is het dag 34. Heb de afgelopen weken last van steken in mijn buik, af en toe wat misselijk, opgeblazen gevoel, buikpijn, soms het gevoel dat ik ongesteld moet worden (maar das ook zo weer weg). Heb nog niet getest, omdat ik vorige maand ook 3 dagen 'overtijd' was, toen wel getest heb en de dag erna ongi werd. Snap niets van mijn cyclus. Maar goed.... Mag ik hier meekletsen? En wat denken jullie (aan de symptomen te zien)? Herkenbaar voor een van de inmiddels zwangeren onder ons? Alle zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet, geniet, geniet.
Shanna als ik jou was zou ik gewoon een test doen.. Het kan beide kanten op natuurlijk. Je ongi kan ook uitblijven omdat er te erg mee bezig bent.. Misschien daarom dat je de vorige keer de dag erna ongesteld werd.. Maar ja ik ben ook maar een leek haha
Meiden, ook ik mag op roze! 2 dagen voor nod pos getest maar licht, daarna elke dag tot nod getest...ook vandaag en dik positief! Voor iedereen die nog niet zwanger is, heel veel klusplezier!
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 & Bramtim 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & Noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & Maybe & Leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & Didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & Pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & Dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Cien & Linda26 & Romytamara 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & Tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & Dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & Susanbenjamins & Fampje 20. Karina82 & Beep & Klingel & Daan0201 & Coco1972 & Lievelief & DeboraV & jazy & shandro 21. MarielleB & Queensan & Roos80 & Anoniem23 & Mizzclau & Daantje25 Claudia2510 22. Selma2007 & Kirstin & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Roos80 & Goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje & Christinaa & miran27 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & Leeuwtje4 & Gepke1979 & Mamamanuela & Monique4 26. Pien2008 & Elisabet & Queenie & Netje83 & Mikki77 & Dada & Loncocacola 27. S1986 & Dancevalley & Tibo & Marrie28 & Tezzz & Jessie81 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 & Desiree1986 & Claire24 & Elena 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri & Athena 30. Roosje75 & Tweety123 & Natasjaz & Vogeltje1980 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Amanda23 & Mammavantessa & Lara1982 & Femmy & Jes1 & Iuno & girliegirl16 204 passagiers voor de roze omafiets: 32 zwanger, 101 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 10 negatief, 0 onbekend 3 cyclus van slag Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. Silvana81 4. Karina82 5. Selina26 Testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Testmarathon 30 maart 1. Desiree1986 Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @ Tezzz : ik heb je rood gemaakt, succes volgende ronde! @ Elisabeth : ik heb je rood gemaakt, succes volgende ronde! @ Romytamara : ik heb je erbij gezet op de 16e en groen gemaakt. @ Claudia2510 : ik heb je erbij gezet op de 21e en heb je groen gemaakt. @ fampje : ik heb je rood gemaakt, succes volgende ronde! @ dada : Ik heb je groen gemaakt. @ mikki77 : ik heb je rood gemaakt, succes volgende ronde! @ mamamanuela : je staat op de 25e en heb je roze gemaakt!! GEFELICITEERD en geniet ervan! @ verhip : Ik heb je rood gemaakt! eindelijk ongie geworden! Ik hoop voor je dat je volgende ronde roze mag! Veel succes! @ christinaa : ik heb je rood gemaakt, succes volgende ronde! @ ellen1983 : ik heb je lichtblauw gemaakt! @ shandro : Je staat op de 20e en heb je roze gemaakt!! GEFELICITEERD en geniet ervan! @ Monique4 : je staat bij de 25e en ik heb je roze gemaakt!! GEFELICITEERD en geniet ervan! @ Miran27 : je staat op de 24e en ik heb je roze gemaakt!! GEFELICITEERD en geniet ervan! @ girliegirl16 : ik heb je erbij gezet op de 31e @ Amy25 : ik heb je grien gemaakt. @ Daantje 25 : ik heb je rood gemaakt, succes volgende ronde! Ik heb ook een aantal GEEL gemaakt!! @ degenen die ik vergeten ben : SORRY, meld het nog ff dan verander ik het nog! Hier nog steeds niet ongie, mijn cyclus zit nu op dag 74 en als ik wel een cyclus heb overgeslagen dan moet ik over 4 dagen ongie worden.. ben benieuwd nog 6 dagen en dan naar de gyn, best wel eng maar wil nu ook wel weten wat er aan de hand is.
ik heb ook de eer me hieraan toe te voegen, ik moet mijn NOD vrijdag hebben momenteel heb ik serieus last van hoofdpijn en een gevoel van ongi worden, maar na mijn ei heb ik dat ook, ik bedoel een "raar" gevoel in mijn buik en rommelen en ook wat afscheiding, geurloos en wit ook heb ik hartkloppingen en die had ook enkele dagen na mijn ei, raar zou ook graag een pendel willen, maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen
Degenen die zwanger zijn: GEFELICITEERD! Ik ben gisteren ongi geworden, dus ik mag op rood. Ik deed deze maand al niet mee ivm medicijnen, dus ik wist dat het niets was dit keer. Groetjes, Marieke
Hee meid, wat ontzettend balen.... enige positieve is dat je nu weer verder kunt! Succes in de volgende ronde, ik hoop dat het jullie snel gaat lukken! Groetjes, Angela
Onglooflijk zoveel zwangeren, echt super....GEFELICITEERD Allemaal...... Hier nog steeds afwachten...is echt zwaar
Thanks, ik baal inderdaad ontzettend..al is het dubbel, dat zal jij ook wel hebben gehad? Ik laat mijn afspraak donderdag bij de huisarts staan, want met zo'n lange cyclus kan je volgens mij geen ei hebben gehad..ik wil het liefst onderzocht worden, want ga dadelijk toch al de 9e maand in..Het zal nog wel te kort zijn, maar hopen kan geen kwaad toch? En heb jij je ei al gevonden of doe je niet met ovutesten werken?