Was ik heel het weekend zo positief en ergens toch wel een beetje overtuigd dat het deze maand toch echt wel eens raak kon zijn, ik voelde me echt anders! Maar helaas, heel de dag al buikpijn en krampen, begon vanmorgen met af en toe maar nu vanaf een uur of 4 continu, nog neit heel erg, maar ze komen er volop aan! Nu weet ik dat sommige dit ook hebben bij een zwangerschap, maar ik geloof er ff niet meer in... Echt heel jammer, ik baal er zo van... Nou ja afwachten wanneer de komen dan nu...
Hey meiden hier zie ik er veel roze staan daar mag ik er ook bij zijn..mijn zwangerschapstest is postief \/ Ik ben heeeeel errrug blij en dolgelukkig Ik duim voor jullie [-o<
@Parels: Dankjewel ja vroeg getest ik had niet verwacht dat ik zwanger ben. ik heb stoute schoenen aangetrokken hahaha ivm mijn gevoelige, pijnlijke en aanbranden (.)(.) Ik heb mijn verloofde gebeld, hij heeft ook een goede nieuws,kaalkop geschoren bij de kapper! Hoe zit dan het met jou?over twee dagen ga je testen hopelijk met twee strepen! Ik duim voor je [-o< Veel succes! @claire24 balen zeg he! Veel succes bij de volgende ronde.
@Starry: Wanneer ben je uitgerekend? De mijne is op 6 december 2008.Ik ben nu 3 weken en 3 dagen zwanger
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 & Bramtim 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & Noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & Maybe & Leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & Didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & Pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & Dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Cien & Linda26 & Romytamara 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & Tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & Dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & Susanbenjamins & Fampje 20. Karina82 & Beep & Klingel & Daan0201 & Coco1972 & Lievelief & DeboraV & jazy & shandro 21. MarielleB & Queensan & Roos80 & Anoniem23 & Mizzclau & Daantje25 Claudia2510 22. Selma2007 & Kirstin & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Roos80 & Goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje & Christinaa & miran27 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & Leeuwtje4 & Gepke1979 & Mamamanuela & Monique4 26. Pien2008 & Elisabet & Queenie & Netje83 & Mikki77 & Dada & Loncocacola 27. S1986 & Dancevalley & Tibo & Marrie28 & Tezzz & Jessie81 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 & Desiree1986 & Claire24 & Elena & kartouche 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri & Athena 30. Roosje75 & Tweety123 & Natasjaz & Vogeltje1980 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Amanda23 & Mammavantessa & Lara1982 & Femmy & Jes1 & Iuno & girliegirl16 205 passagiers voor de roze omafiets: 33 zwanger, 103 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 10 negatief, 8 onbekend 3 cyclus van slag Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. Silvana81 4. Karina82 5. Selina26 Testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Testmarathon 30 maart 1. Desiree1986 Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @ kartouche : ik heb je erbij gezet op de 28e @ marieke 74 : ik heb je rood gemaakt, veel succes volgende ronde! @ Clair24 : ik heb je rood gemaakt : veel succes volgende ronde! @ Sherri : ik heb je roze gemaakt. GEFELICITEERD en geniet ervan!
Ik werk niet met ovu-testen, wij willen gewoon de natuur zijn gang laten gaan. Misschien als we een paar maanden verder zijn (wat ik natuurlijk niet hoop). Wij zitten nu volop in de klusdagen. Zou wel heel apart zijn als het nu gaat lukken: met mijn verjaardag zwanger worden (=morgen) en dan op de verjaardag van mijn man uitgerekend zijn (=19 december) Jij in ieder geval heel veel succes bij de huisarts! Is het misschien niet een idee voor je om je door te laten sturen naar de gyn, zodat die je misschien wat beter in de gaten kan houden? Groetjes, Angela
@EstherenRonald:dankjewel en ik hoop dat je een test met dikke strepen in de handen hebt de volgende maand. Dankjewel voor de felicitaties.. Meiden die nog moeten wachten met test doen heel veel succes! meiden die ongi zijn geworden,veel succes!
hallo, ik moest gister ongesteld worden, en ben het nog niet. best wel spannend. maar bij mij eerste kwam die test ook negatief uit. vanwege hcg hormoon wat ik weinig aanmaak. durf eigenlijk geen test te doen omdat ik toch zoiezo negatief uitslaat. ik ben meestal 25dagen, soms tussen de 22 en 25. zit nu op dag 26. wat moet ik doen, zou een terleurstellig zo kl*te vinden gr pascalle
Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is geworden! Het zijn er veel de laatste dagen zie ik. Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik meer weet, maar heb nergens 'last' van. Vind het toch spannend.
@ de zwangeren: gefeliciteerrd @ de meiden die gaan testen: succes, hopelijk een mooi 2e streep. @ de meiden die ongi zijn geworden: balen zeg, veel succes in de volgende ronde. Ik heb getest, veel te vroeg natuurlijk! Maar heb al zoveel vage klachten en al een week buikpijn. Aangezien ik vorige maand voor nod steeds vaag positieve testen had en toch ongi werd wilde ik nu weten of ik dit weer heb deze ronde, gewoon uit nieuwsgierigheid. En ja hoor...vanmorgen getest en weer een vage plus op mijn cb. Daarna nog een Da test erachteraan gedaan, ook licht positief. Ik ga nergens vanuit omdat er nog van alles mis kan gaan en ik hou er rekening mee dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar het wordt wel weer spannend nu
:d dank je is lief van je! Maar ik denk dat het dan pas een maand later wordt, aangezien mijn lange cyclussen..
hey hallo normaal gezien heb ik vrijdag mijn NOD. nu heb ik sinds maandag een stijging van temp van 36.8 naar 37.1. ik merk meer aders op mijn borsten rond mijn tepelhoven ook zijn mijn tepels gevoelig. nu is mijn vraag, als ik mijn ms moet krijgen wanneer zal mijn temp dan dalen
dankjewel, dus eigenlijk zou ik morgen of ten laatste donderdag een daling moeten waarnemen en als dat ni zo is mag ik een beetje voorzichtig blij worden heb jij al kinderen wat denk je van mijn symptomen?