Hallo, Ik ben nieuw hier,... Ramona 28 jr, ronde 1 voor kind nr 2.. heb een zoontje van 14 mnd.. denk kom maar even op een ander forum kijken hoe het staat met de NOD dagen in maart.... Zie t al het zelfde probleem met de testen..... zelf moet ik morgen ongi worden, maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ook negatief... klachten zat,.... misselijk, borsten die spontaan in de groei zijn.... (mn vriend viel het uit zichzelf op) maar twee streepjes ho maar... weet dat het natuurlijk erg vroeg is om te testen... maar ach je hoort natuurlijk wel verhalen.... Heb hier niet alles bijgelezenhoor... maar begrijp dat het aardig goed gaat qua zwangeren toch? xxmona
Goede morgen meiden, Vanmorgen weer een test gedaan, weer zo'n vage plus. Plus is niet duidelijker geworden vergeleken bij mijn vorige test van 2 dagen terug. Ik weet niet zo goed wat ik hier van denken moet en ben een beetje bang dat het weer dezelfde kant opgaat als vorige maand en gewoon ongesteld wordt. Heb nu ook mega spijt dat ik weer voor nod getest heb want wordt er alleen maar onzekerder van. Maar goed moet ik maar niet zo ongeduldig zijn. Hoe is het bij jullie? @ alle testers succes! @ de zwangeren: gefeliciteerd @ de meiden die de hebben gekregen: veel succes in de volgende ronde.
Mogge dames, Hier is het 'game over' vrees ik... Was al vrij zeker dat we m'n ei gemist hebben deze keer en vannochtend voor de 2e keer wéér een duidelijk lagere temp. dan voorheen, dus de zullen idd tòch 31 maart komen (misschien zelfs nog 1 à 2 daagjes eerder)...
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 & Bramtim 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & Noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & Maybe & Leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & Didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & Pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & Dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Cien & Linda26 & Romytamara 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & Tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & Dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & Susanbenjamins & Fampje 20. Karina82 & Beep & Klingel & Daan0201 & Coco1972 & Lievelief & DeboraV & Jazy & Shandro 21. MarielleB& Queensan & Roos80 & Anoniem23 & Mizzclau & Daantje25 Claudia2510 22. Selma2007 & Kirstin & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Roos80 & Goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje & Christinaa & Miran27 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & Leeuwtje4 & Gepke1979 & Mamamanuela & Monique4 26. Pien2008 & Elisabet & Queenie & Netje83 & Mikki77 & Dada & Loncocacola 27. S1986 & Dancevalley & Marrie28 & Tezzz & Jessie81 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 & Desiree1986 & Claire24 & Elena & Kartouche & Tibo & Ramona 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri & Athena 30. Roosje75 & Tweety123 & Natasjaz & Vogeltje1980 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Amanda23 & Mammavantessa & Lara1982 & Femmy & Jes1 & Iuno & Girliegirl16 206 passagiers voor de roze omafiets: 36 zwanger, 110 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 15 negatief, 8 onbekend 1 cyclus van slag Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. Silvana81 4. Karina82 5. Selina26 Testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! femmy ik heb je voorloppig dan maar groen gemaakt ramona je staat er ook bij en mezelf naar 28 geplaatst wat ben er deze morgen achtergekomen dat mijn banner maar op 21 dagen stond zo dan weer spannend afwachten he
Dag Dames! Ik mag op rose!! Ik vind het erg spannend , de vorige keer heb ik toch vrij snel na de positieve test een miskraam gehad. Pff het blijft weer afwachten.
Dag dames, Ik denk dat het deze maand ook game over is voor ons. Ik had via deze site die matcare midstream testen besteld. Daar gister en vandaag mee getest, maar helaas geen streepje te bekennen. Ook heb ik zo'n gevoel dat de ms gaat komen.....zucht..... Groetjes Amanda
hey hallo mag ik ook op de lijst aub mijn NOD is morgen en vandaag nog niks te bespeuren alleen maar misselikheid met momenten en veel nieuwe aders bijgekomen op toch wel zeer gevoelige borsten
Spannend Elena en Kartouche! Amy gefeliciteerd! Kom hier ook eens snuffelen. Mag ik op de NOD voor de 30e? Ga maandag testen.
@ dagdromer ik ga net zoals jij proberen het uit te houden tot maandag om te testen heb jij ook symptomen , zoja de welke? ik heb gewoon de idee dat mijn ms er elk moment door kunnen komen en toch voelt die buikpijn anders raar he als het weer mijn lichaam is die met mijn voeten aan het spelen is dan heeft ze een geweldige job gedaan want dees kan gewoon ni anders wij zijn nu in ronde 6 en jullie?
@ Kartouche, Heb ook vreemde buikpijn, pijnlijke borsten maar verder eigenlijk niets. Kan ook bij een naderende ongi horen. Gisteren had ik een licht postieve test maar heb gelezen dat het ook een onterechte uitslag kan zijn door blaasontsteking. Mijn klachten voelen als een vage blaasontsteking dus nu wacht ik tot maandag met de volgende test voor de zekerheid.
@dagdromer mss wel ja maar ik heb in elk geval geen blaasontsteking trouwens mijn symptomen voor een ongi zijn veel heftiger plus ik heb vaak barstende hoofdpijn een dag ofzo ervoor en nu ni deze buikpijn is al begonnen na mijn ei en mijn temp is al sinds maandag 37.1 en die kwam van 36.8 och ja we zien wel ik hoop ni te veel maar als ik het tot maandag uit kan houden zonder ongi dan zal ik al zeer blij zijn!
Ben heel benieuwd! Ik hoop er natuurlijk het beste van voor je! Wij zitten ook in ronde 6. Ik weet ook niet of ik wel een blaasontsteking heb. Ik ga er vanuit van wel omdat ik die bij wijze van 100 x per jaar heb maar deze voelt anders. Heb wel steeds drang om te plassen maar het branderige gevoel wat bij een BO hoort heb ik dus niet! Ik probeer er ook niet van uit te gaan dat het gelukt is. Puur een beetje zelfbescherming.
en gelijk heb je ik heb me vorige maand te zenuwachtig gemaakt en zo gehoopt enz dat mijn ms er toch zijn doorgekomen gewoon van de stress dus je kan je mijn teleurstelling wel voorstellen he en nu voelt alles in vergelijking met vorige maand zo anders aan en wat het meeste opvalt zijn mijn borsten en de aders die erop lopen