gewoon een vraagje hoveel dagen na je NOD kan je temp hoog blijven waaruit blijkt dat je dus zwanger bent
mijn temp bleef ook hoog en nu de duivels er zijn is mijn temp nog steeds 37.0 straks zakt hij weer hopelijk is het bij jou goed nieuws succes gr maria
Ik mag helaas ook op rood, de zijn er!!!! Ik snap er nix meer van.. Ik had zaterdag (bijna twee weken geleden) een positieve ovluatietest. daaruit maakte ik op dat ik zondag/maandag een eisprong zou hebben. Hoe kan ik dan nu alweer ongesteld zijn?? Ik heb nu dus maar weer een cyclus van 22/23 dagen gehad. En als de eisprong wel al zaterdag was, waren donderdag en vrijdag dus de meest vruchtbare dagen. Die dagen was ik ziek thuis, en tja, een hele dag op bed met zn tweeen, leidt tot vruchtbare momenten dus ik had wel goed mn best gedaan..... Ach ja, we gaan maar weer naar april
Mijn nieuwe NOD zou als ik een cyclus heb overgeslagen 29 maart zijn. Dat is dus morgen! We zullen zien. Jah klopt hoor die grote pillen om in tte brengen waren voor de schimmelinfectie en ik had kleine pillen om in te slikken voor de blaasonteking. Jah ik hoop dat ze me daar kunnen vertellen wat er mis is. Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!!
Femmmy je lutteale fase kan gewoon korter zijn dan 14 dagen hoor.. tussen 10 en 18 dagen is normaal! Dus dat klinkt helemaal niet raar. Je hebt gewoon een vroeg ei gehad, zo te horen. Jammer dat het niet is gelukt hopelijk volgende ronde meer succes!
Kartouche, het zegt niet altijd wat.. pas na een paar dagen, als je een beetje een regelmatige cyclus hebt, en maar niet ongesteld word, en geen zwtest hebt gedaan. Tijdens je ongi kan je temp ook nog hoog zijn en dan pas zakken. Dat heb ik ook.
dankjewel voor de reacties! en inderdaad nog steeds niet ongi maar ik heb me voorgenomen te wachten tot maandag met te testen tenzij ik daarvoor ongi word natuurlijk! in elk geval heb ik totaal geen "ongi gevoel" terwijl ik dat anders wel een dag ervoor heb en nu dus niks behalve lichte steekjes en krampjes
Hier zit ik nog steeds te wachten.. heb gisteren nog een test gedaan 1 van Matcare.. Zeer duidelijk negatief.. Dus dan denk ik laat die duivels maar komen.. toch...
hey ik ken dat gevoel ik snap ni dat ik zoveel symptomen heb en dat bij iemand anders men al enkele dagen voor NOD weet of men zwanger is
die symptomen ga ik maar niet meer op af want je lijf is toch een vreemd ding.. Als er morgen nog geen ongi is... Gooi ik gewoon nog een test er tegenaan...
Je lijf is inderdaad maar vreemd hè. Ik snap ook niet dat het zo moeillijk moet zijn. Woei vandaag 1 dag overtijd.. wedden dat de duivels zullen komen.. bah.. :x
Ik heb inmiddels vijf testen gedaan en op allemaal een streep. Nog wel steeds licht, maar elke keer duidelijk te zien. Bovendien voelen de krampjes toch ook iets anders, dus ik begin het langzaam aan te geloven. Ik denk dat ik op roze mag!!!
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 & Bramtim 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & Noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & Maybe & Leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & Didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & Pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & Dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Cien & Linda26 & Romytamara 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & Tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & Dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & Susanbenjamins & Fampje 20. Karina82 & Beep & Klingel & Daan0201 & Coco1972 & Lievelief & DeboraV & Jazy & Shandro 21. MarielleB& Queensan & Roos80 & Anoniem23 & Mizzclau & Daantje25 Claudia2510 22. Selma2007 & Kirstin & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Roos80 & Goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje & Christinaa & Miran27 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & Leeuwtje4 & Gepke1979 & Mamamanuela & Monique4 26. Pien2008 & Elisabet & Queenie & Netje83 & Mikki77 & Dada & Loncocacola 27. S1986 & Dancevalley & Marrie28 & Tezzz & Jessie81 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 & Desiree1986 & Claire24 & Elena & Tibo & Ramona 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri & Athena & Kartouche 30. Roosje75 & Tweety123 & Natasjaz & Vogeltje1980 & dagdromer 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Amanda23 & Mammavantessa & Lara1982 & Femmmy & Jes1 & Iuno & Girliegirl16 207 passagiers voor de roze omafiets: 38 zwanger, 118 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 16 negatief, 10 onbekend 1 cyclus van slag Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. Silvana81 4. Karina82 5. Selina26 Testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @ Femmmy: Getsie wat balen zeg... succes in de volgende ronde, en geniet nu even lekker van een wijntje! @ Tweety123: Je staat Roze!!!! Jippie! Gefeliciteerd!
Je merkt goed dat het einde van de maand in zicht komt zeg. Het is weer erg rustig hier. Ik denk dat ik pas in april ga testen. donderdag ofzo. Mijn ei was vrij laat deze keer, dus we wachten nog maar gewoon even. Het klopt trouwens wel dat je met ovulatie testen ook positief test omdat in HCG dezelfde molekuul voorkomt als LH en dat ziet die test dan. Maar aangezien je lichaam altijd wel iets van hcg maakt moet je er denk ik wel een paar doen, of de hele maand door zodat je de verkleuring goed kan zien. Weet het ook niet , wel dat ik nog genoeg ovu en zwsch testen heb liggen. haha. En dat dat erg gevaarlijk is en ik ze dus maar uit de buurt hou!
heb net een ovu test gedaan eigenlijk heb ik er 3 gedaan alledrie verschillende merken en ik merk bij alledrie een vaag maar zichtbaar streepje. ben ik nu mogelijks zwanger?
Hi Kartouche. Lees nog steeds mee, zit ook nog in het zelfde schuitje, wordt er helemaal gek van.... alle testen blijven negatief...nu ook maar even doorbijten en tot maandag wachten ik weet het ook niet meer. Heel veel sterkte met wachten