@ Ellenk : Jammer zeg Hoop dat een van deze wel uikomt ik ga ook voor jou duimen dat deze keer wel raak zal zijn Groetjes Diana
Hallo Allemaal, Misschien een rare vraag, maar ik heb gisteren en zaterdag mijn LH-piek gehad (gezien op de ovulatietesten) vandaag was de ovulatietest negatief. Betekent dit nou dat mijn eisprong geweest is en het geen zin meer heeft om vandaag te klussen?
Een positieve ovulatietest geeft aan dat de eisprong eraan komt. Dit is zo tussen de 12 en 24 uur dan. Dus als je zaterdag je LH piek had is je eisprong denk ik al geweest. Daarna is de vruchtbare periode volgens mij al weer voorbij. Groetjes, Hanna
@all over ovu test..... Zo werkt de test Lees voor u begint met testen de gehele gebruiksaanwijzing door. De ovulatietest is een eenvoudige manier om de 2 tot 3 vruchtbare dagen van de vrouw in een maand vast te stellen. Ongeveer 24 tot 48 uur voordat de eisprong/ovulatie plaatsvindt, neemt in de urine de hoeveelheid van het Luteïniserend Hormoon (LH) toe. Vlak voor de ovulatie is er een sterke stijging van dit hormoon meetbaar in de urine. Deze piek duurt maar 1 of 2 dagen. Nadat het gehalte LH in de urine op z'n hoogst is, vindt de ovulatie plaats binnen 24 tot 48 uur. In deze tijd heeft u de meeste kans om zwanger te raken, na gemeenschap. Om deze piek te vinden, zult u een aantal opeenvolgende dagen moeten testen. Allereerst zult u uw cycluslengte moeten bepalen. Neem een gemiddelde van de afgelopen cycli. De beste dag om te beginnen met testen kunt u aflezen in de tabel. U telt vanaf de eerste dag van uw menstruatie (dag 1). U gaat door met testen totdat u de LH-piek kunt aflezen van uw test. De ovulatie vindt dan plaats binnen 24 tot 48 uur. Ikzelf heb altijd 2 dagen een posi test....
NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Desiree1986 & Tweety123 04. Goudvis22 & Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Iuno 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo 06. Stoetel & Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Angelea & Enise 07. Jenna85 & Eitje & Ikke87 & Lichtje 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 09. Femmy & Ellenk & annelies661 & Zeehondje 10. Danoek & Evitaaa1983 & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 11. Merelrosie 12. Cinneltje 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 16. Jessica83 & Bruidje 17. Arianne22 & Wannabemommie 18. wendy1983 19. 20. Nash 21. 22. 23. 24. 25. Lola1982 26. 27. 28. Naatje30 & Lientje25 29. Starry 30. 31. 75 passagiers voor de roze omafiets. 0 zwanger, 0 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 0 negatief Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 Testmarathon 4 Maart 1. Desiree1986 2. leonie1986 Testmarathon 6 Maart 1. Stoetel 2. Annelies661 3. Tibo Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash Merelrosie heb je verplaatst leonie1986 je staat bij de testmarathon! wendy1983 heb je op 18 maart gezet.
denk dat ik ook maar even om een pendel ga vragen ! wil ook maart! ik ben deze maand ook begonnen met tempen, ook om mijn ei te vinden. tot nu toe zie ik nog niet veel veranderen in mijn temp.
Nou, hier zijn de klusdagen weer voorbij, nu maar weer wachten..... Iedereen weer veel succes en dat maart maar heel roze mag worden op de stoere omafiets 8) !
ik zit nu in mijn klus dagen maar moet eerlijk bekennen dat ik wijnig zin heb maar goed wat moet dat moet
@ leonie1986, Ik ben net voor een inwendig echo naar het ziekenhuis geweest, van wegen de buikpijnen, alles was goed, voor zover zij kon zien. En de buikpijnen waren normaal, je lichaam moet weer wennen en tot rust komen en daardoor kunnen ook je darmen ook een beetje gaan opspelen. Ook kon ze zien dat ik mn eisprong al gehad had. Hoop dat ik genoeg geklust heb, afwachten !
Ik heb 1 keer een grote daling gehad van mijn temperatuur maar verder niks geks. Ik wacht het wel (ongeduldig) af.
Hey allemaal, hier een vraagje. Ik ben bezig met ovutesten, ben twee dagen geleden begonnen met testen om 17:30. Alleen ben ik vandaag niet thuis op dat tijdstip. Is half 14:30 een te groot verschil? En nog iets, heb twee dagen een licht streepje gehad, is dat ten minste een teken dat mn eisprong er aan zit te komen of betekend dat helemaal niets. Hoop van jullie te horen, succes allemaal! groetjes eitje
@ukkepuk: mooi dat alles goed is! tja, je lichaam kan je echt voor de gek houden he? veel succes met afwachten! ik hoop voor je dat het raak is!
Volgens dat ze zeggen is het steeds het best om in de namiddag te testen. Ik denk dat het tijdstip er niet veel aan doet maar dat je vier uur niet te veel naar het toilet mag (en natuurlijk ook niet te veel drinken). Heb ook al gehoord dat je bijna altijd een licht streepje ziet. Groetjes
welk merk is het? Ik gebruik CB daar heb je niet echt een duidelijk streepje als je niet in de buurt van je ovulatie zit. Bij andere merken schijn je altijd wel een streepje te zijn. Wat ik zelf heb is dat bijv. op de dag voor mn ei de streep nog vrij licht is en de dag erna, dus op de dag van me eisprong, is de streep nog donkerder dan de controlestreep. hoop dat je er iets aan hebt