NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    ja maar is maar een licht streepje he is niet donkerder dan de teststreep dus kan ook neg zijn

2. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ik had er ook 1 gedaan, ovutest, en bij mij was het streepje vrij donker. niet zo donker als de teststreep, maar wel heel dicht in de buurt.
    Het zit er in, maar ja, je kan je er gewoon niet op vast pinnen.
    Het ene uur denk ik nee, het is niet raak deze mnd. Het andere uur denk ik weer he, zou het dan toch..? Probeer wat afleiding te zoeken.
    gelukkig is mijn temp inmiddels gestegen naar 37.3! Dat geeft me weer een beetje moed. Nu zo houden. :p

3. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    wanneer heb je je temp genomen? die van mij is 37.2 soms 37.1

4. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    iedere ochtend als ik net wakker ben temp ik meteen voor ik mijn bed uit ga. Voor mijn ei was die meestal 36,7, na mijn ei eerst 3 dgn 37,0, daarna 5 dgn 37,1 en nu 2 dgn 37,3.
    Maar voor het zelfde geld is het morgen vroeg 36,8... Maar daar hopen we maar niet op!

5. Uhmm de lijst staat niet goed, kijk maar bij femmmy :)
    Tweety: gefeliciteerd!

6. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Misschien blijft het wel weg door alle spanning, je weet het nooit natuurlijk. Manlief zei ook al je bent er veel te veel mee bezig...........;)
    Ben benieuwd of er nog meer meiden op roze zullen gaan deze maand, we hebben nog een paar dagen :p

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi,

Ik kom ook maar weer ff kijken.....

allereerst alle zwangeren gefeliciteerd!

Hier nog geen ongi klachten of druppel te bekenen, maar durf nu niet meer zo goed te testen... en ga nu toch echt ff een paar dagen afwachten... want elke keer negatief is ook zo'n teleurstelling.
    Toch ben ik mezelf redelijk gek aan t maken....... maar zo te zien ben ik niet de enige...

Ik duim voor jullie!

xxmona

8. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke

9. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    ramona en jessie.. Geloof dat wij in hetzelfde schuitje zitten... krijg nu erge rugklachten trouwens dus morgen zal t wel zo ver zijn..

10. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    hier ook nog geen :evil: :evil: maar ook geen positieve test dat word toch denk ik vrijdag naar de dokter. Ga morgen nog wel testen s'ochtends en s'avonds.......

11. Hier nog geen ongi te bekennen nu 1 dag overtijd, nu wordt het wel spannend ben nooit overtijd! :)

12. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    heb jij geen symptomen?

13. Nee juist niet en normaal wel dus.. het is nu het tegenovergestelde. Normaal gesproken ben ik in mijn lutteale fase veelal misselijk. Nu geen last van. :)

14. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    haijjj

Mijn nieuwe nod (als ik een cyclus heb overgeslagen) was vandaag.
    Maar geen enkel druppeltje bloed te bekennen hier.
    Wel ongie buikpijn, maar dat heb ik al 3 weken lang af en aan.
    Nog 2 dagen en dan naar de gyn...........
    De zenuwen beginnen al flink te komen :(
    Ik zie er nu toch wel steeds meer tegenop.....
    ik weet dat die persoon me kan helpen maar het blijft eng..

Groetjes Esther

15. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    hey

waarom moet je naar gyn

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Dames!
    Morgen ga ik testen. Ik voel wel best flink pijn in mijn buik maar dat heb ik al de hele week. Afgelopen woensdag licht postief getest dus als het inderdaad raak is moet hij morgen toch wat duidelijker zijn. Zo niet, dan wacht ik geduldig op de ongi!
    Wish me luck!

17. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Omdat ze 40 dagen overtijd is......

Spannend hoor, ik zou mezelf ook helemaal opvreten als je na zoooo lang wachten nog steeds niet ongi bent en ook geen posi test.
    Ookal weet je dat ze je gaan helpen is het toch erg spannend omdat je niet weet wat er gaat gebeuren. Ik ga heeel hard voor je duimen.

18. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    goedenavond.

Ik mag naar april. Tijdje niet online geweest omdat mijn cyclus gewoon niet normaal verloopt. Wel :evil: :evil: maar dan bijna 2 weken lang. Dan een paar dagen niet en zo verlies ik al weer een paar dagen wat bloed. Ga komende week naar ha, want ik vind het toch wel erg irritant. Kan zijn dat blaasontsteking weer terug is, maar ja even afwachten en laten testen.

Allen veel succes en hoop jullie in april niet terug te zien. :)

19. Sheri

Sheri Actief lid

31 jan 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    @tweety123 Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

@Dagdromer veel succes met test morgen.

Ik duim voor de anderen die op Roze mag zijn..

Ik lees hier elke dag hoe het met jullie gaat...

Trusten meiden!

20. Ik ga ook morgenochtend testen, ben dan 2 dagen overtijd, ben echt bang dat de test negatief zal zijn. Maar ben nog nooit overtijd geweest aan de andere kant. :)

Deel Deze Pagina