NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. equal

equal Lid

24 nov 2006
    62
    0
    0
    Hi...

Wil even van mij aftypen, ben nu als ik het goed heb 3 dagen over mijn NOD heen, alle testen (en geloof mij ik heb er genoeg gedaan voor de rest van mijn leven) waren zo wit als het maar kon. Maakt niet uit welke test of die al 6 dagen van te voren kan of die van clear blue, echt alle soorten en alle maten. Ik zit nu op het punt dat ik gewoon zekerheid wil, dit kost zoveel energie. Ik heb zelf echt het idee dat ik zwanger ben ook in vergelijking met mijn vorige zwangerschap (8 jaar geleden van mijn dochter). Weer van die vreemde dromen, zere borsten etc. Ik weet dat ik toen ook pas een week later positief testte maar volgens mijn herinneringen was ik er toen veel minder mee bezig. Misschien was het ook wel leeftijd of omdat je toen niet de hele dag door online testen kon bestellen :).
    Goed ik ben weer even wat kwijt van mijn frustratie...en verder maar weer rustig op het wachtbankje.
    ......

2. Hoi hoi,

Hier nog steeds geen :evil: te bekennen.
    Heb alleen pijn in me onder rug wat ik meestal heb als ik ongie moet worden.
    En heb al een dag of 2 zo'n ontzettende zin in ijs!.

Nou ik wacht het nog wel even af, durf ook nog niet te testen ben ang dat de :evil: :evil: toch nog komen.

Denk dat ik als ik vrijdag nog niet ongie ben er maar eens een testje tegen aan goooi. en dan maar hopen dat het eindelijk raak is!

kusss

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Consider: onwijs gefeliciteerd! Yes!
    Sterkte voor alle wachtenden!

groetjes van
    noppie

4. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik mag op rood, welliswaar nog niet doorgebroken maar wel een negatieve test en precies het gevoel wat ik heb als ik ongi wordt :( :( :(
    Op naar ronde 7 begin nu een beetje bang te worden ik gebruik immers al 5 maanden ovutesten. Wanneer mogen wij nu eens? het is zooooooooooooooo welkom

5. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    nee hij vroeg echt wanneer ik voor het eerst ongie werd..
    weet ook niet waarom ie dat vroeg

6. EstherenRonald

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    Jah klopt nu aan de primolut. heb het weten te ontcijferen :D ff gegoogled

Jah mijn man en ik laten het nu eerst ff een paar dagen rusten,
    daarna gaan we bespreken of we gewoon door gaan met proberen zwanger te worden of eerst beiden afvallen,
    we hebben beiden een flinke overgewicht.

7. EstherenRonald

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    Jah het is vreselijk dat ge jo-jo
    Alleen ik ben wel veel zwaarder dan dat jij was.
    Ik mocht willen dat ik 79 woog maar ik zit toch echt flink boven de 100 en ben maar een klein proppie (1.60 denk ik)
    Maar voor een baby wil ik alles doen dus dit ook!

8. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @EstherenRonald:
    Balen zeg, maar volgende ronde beter!

@Ilona85: Hoe is het met jou? Al enige ongi te bekennen? Ik ben inmiddels weer ongi-vrij, gelukkig..en ik hoop dat dit de laatste keer was voor de komende 9 maanden haha..

9. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    Ik vind dit eigenlijk helemaal niet eerlijk, er zijn genoeg vrouwen met overgewicht die wel spontaan zwanger kunnen worden, dus waarom? Is dit een vereiste van de gyn? Of is dit omdat je cyclus van slag is? Dat kan toch ook bij iemand met normaal gewicht....Mijn cyclus is regelmatig maar ik denk dat ik zo'n 10kg te zwaar ben, dus voor ik doorgestuurd ga worden naar een gyn, zou ik dan die 10 eraf moeten hebben? Hoop maar dat ik dan een aardige tref :rolleyes:

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hoi meiden,

ik mag van roze naar rood. Helaas helder rood bloedverlies :cry: baal er gigantisch van want dit is nu al de 2e keer dat ik na een positieve test dus alsnog de :evil: krijg.

@ de zwangeren: gefeliciteerd!
    @ de testers: succes, en hopelijk een mooie positieve test.

11. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    dat is pas zonde dan ben je ervan overtuigd zwanger te zijn en word je toch nog ongesteld
    nog veel succes in de volgende ronde

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje mama van Tesa wat verschrikkelijk voor je!

Sterkte xxxxx

13. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Het is inderdaad wel even een flinke domper, maar ik mag eigenlijk helemaal niet klagen. Ik heb al een gezonde dochter en het was pas de 2e ronde.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat vat je het sterk op mama van tessa; heel goed van je.
    maar toch mag je best even enoooorm balen en mopperen, als je dacht dat je zwangerwas en die stomme rode duivels komen er toch nog aan.

veel succes!

en dat je al een dochter hebt in inderdaad een geschenk :)

liefs
    klingel

15. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    hier nog steeds geen :evil: :evil:

en ook nog steeds neg test

balen!

16. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    katouch hier ook nog steeds niet :D

17. natasjaz

natasjaz Lid

7 mrt 2008
    22
    0
    0
    Directie secretaresse
    Leiderdorp
    Zelfs het wachten tot je eisprong duurt lang... ik wordt er echt helemaal kriegel van de maanden kruipen voorbij.. eerst is het wachten op je eisprong, daarna flink klussen daarna het wachten op je NOD.. en dat gaat steeds door als je weer de volgende maand ingaat.. Ik weet je moet er niet teveel mee bezig zijn maar onbewust doe je dat toch.. je wilt weer zo graag zwanger zijn.. zeker na een miskraam (dat heb ik nu extra sterk)...gelukkig is er nog zoiets als een forum waar je dan je gevoel even kwijt kan :p

18. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Hoi Kartouche, Ik zag op je banner dat je ook al 4 dagen over je tijd bent. Ik heb een beetje hetzelfde. Ik had mn cyclus geschat op 29 dagen. Ik ben onregelmatig. En in januari miskraam gehad. De cyclus erna was 36 dagen. Maar ik hoopte nu op een die weer normaal was. Ik zit nu op dag 32... en heb al 1,5 week het gevoel dat ik zwanger ben. Toch wijzen te testjes elke keer negatief uit. Dus ik heb maar weer besloten even niet meer te testen. Ik heb niet het gevoel dat ik ongi wordt.
    :x echt vervelend zo wachten.

Ik wil zo graag weer zwanger zijn.
    Maar weet ook dat een paar maandjes verschil niet zo erg is.
    Wellicht krijg ik een lente kind. :rolleyes:

Heb jij ook allerlei zwangerschapssymptomen?
    En telkens toch een nega test?
    Ben je ook onregelmatig in je cyclus?
    Nou ik hoor het wel. xcobi

19. Hier nog niets te bekennen,

Had alleen vanavond dat ik aan het koken was dat alles zuur rook en als ik dan aan mijn vriend vroeg keek hij me echt zo aan van ben je wel lkkr.

Maar ja ik probeer het testen nog even uit te stellen.

Zwangeren gefeliciteerd!
    En de rest succes in april! Hopelijk veeeeel roze!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik wil alle zwangeren van harte feliciteren!

Alle niet zwangeren: veel succes in april!

Deel Deze Pagina