Goeiemorgen! Heb mijn ei als het goed is over 3 dagen, maar voel nu al sinds gisteren wat steekjes in mijn rechter onderbuik. Voel ik elke maand, dus we zijn al goed aan het klussen! Succes allemaal!
goedemorgen meiden heb er weer een nieuwe pendel bij eigenlijk al 2 voor deze maand want die van april is dat ik dan positief test. hoop dat het uitkomt
Goedemorgen allemaal! Ik kom me hier alvast voorstellen... Ik denk dat het binnen nu en een paar dagen wel raak zal zijn met de ongi.. Wordt er al helemaal knetterbek van... Zit hier ook al een paar dagen lekker mee te lezen en de spanning loopt hier al net zo hoog op als in februari...hihi. Ik blijf lekker meelezen en ik hou jullie op de hoogte! Groetjes Karina
Ja, vervelend hè, als je achterin de maand zit met je NOD, dan duurt het wachten èxtra lang - voor mijn gevoel iig!
Ik zit aan het begin van de maand, 1 maart, dus dat is wel heel erg vroeg in de maand. Maar het wachten duurt ooo zo lang. Pfff. Nog 11 dagen..
ik 6 maart nog 5 dagen langer maar zit nu wel in mijn vruchtbare periode dus gaan we lekker klussen en hopen dat we deze maand in de roos hebben geschoten hihi het is nog maar de derde ronde en ik word heel ongeduldig ik wil zo graag zwanger zijn snif snif
hoi dames, hoe gaat het hier? met ons gaat het niet zo lekker, mijn man heeft griep en hoge koorts, door hem ben ik erg verkouden en grieperig geworden. ga zo lekker naar huis, want kan zo niet verder werken.. en denk dat het hierdoor deze ronde niks gaat worden, zit namelijk in mijn vruchtbare periode
Hoi hoi, heb ik precies hetzelfde, nog maar in ronde 4 maar zooo ongeduldig...komt omdat we het gewoon zo graag willen he. Succes, ik loop bijna gelijk met je, mijn NOD is 7 maart.
Heb ook een verzoek gedaan om gependeld te worden, jammergenoeg nog niks van gehoord, moest jij lang wachten? Is natuurlijk geen zekerheid, maar wel spannend wat er gependeld wordt! Succes!
hey leuk dat we bijna gelijk lopen kunnen we samen gaan aftellen binnen kort maar verlang er zo hard naar dat ik soms denk dat ik er te veel mee bezig ben en dan komt er deze maand nog bij als ik nu zwanger ben ben ik 3 dagen van mijn zoontje zijn verjaardag uitgerekend maakt het nog wat spannender pff het kriebeld in mijn buik van verlangen
Het wachten duurt sowieso al lang maar nu word ik er toch helemaal simpel van...haha Krijg toch wel het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden, alhoewel het hunkeren naar chocola deze maand uitblijft op de een of andere manier. Ik heb echt geen idee. Voel verder, op een zwaar gevoel in mijn onderbuik na, HELEMAAL niets... Qua borsten weet ik ook niet wat ik er mee moet...haha. Wel weet ik dat de moedervlek die ik sinds eeuwen op mijn tepel heb er spontaan van is verdwenen....haha
He allemaal, even mijn banner checken.. Ik kom hier even niet meer zo vaak..ben er te veel mee bezig..
Mijn NOD is 6 maart. (kan iemand ook mij op de lijst zetten?) Aangezien mijn curretage ben ik gaan tellen vanaf die dag= 7 februari 2008. We gaan er weer voor, momenteel geen echte klachten maar wel een beetje een pijnlijke rug en buikkrampjes, verder veel slijmverlies sinds 2 dagen Ik heb gegokt op een cyclus van 28 dagen omdat ik deze eerder heb gehad na het stoppen van de pil in november, direct zwanger getest december en volgens de echo die ik toen had was het idd van een cyclus van 28 dagen, maar ja na een curretage weet je het maar nooit even afwachten nog dus...
@ Enise: sterkte meid! Hoop dat jullie allebei gauw weer beter zijn! Ja, wachten duurt natuurlijk altìjd lang , maar als je (één van) de laatste bent van 'jouw maand' en je dus al verschillende negatieve, maar vooral ook positieve berichten hebt gezien, maakt het het wachten en [-o< denk ik extra zwaar (ga ik ook bij de horen, of heb ik tòch geluk gehad...). Als je als (één van) de eerste van 'jouw maand' bent, weet je het iig ook als één van de eersten (bij neg. baal je dan alleen misschien wel weer een stuk langer bij het zien van postieve testen die maand ('waarom ik niet? '), dan als je één van de laatsten bent )!
@ Iuno, Ik zit dan pas halverwege, maar heb een cyclus van maar liefst 38 dagen. Dus vind dat ook wel heel erg lang duren. Ik zit dan pas in ronde 2 dus het kan zijn dat mijn cyclus deze keer korter of nog langer zal zijn. Maar als ik nu naar mijn banner kijkt vind het de eisprong nog ver weg
Niet om het één of ander, maar gewoon ff voor de zekerheid : Je weet dat die banners er meer 'voor de zier zijn'? Zijn er wel meer geweest die maaanden op hun banner zijn afgegaan voor hun eisprong, zonder resultaat en er dan later door tempen/ovu-tests achter zijn gekomen dat ze een hele vroege of juist late eisprong hebben... ](*,)