Meid, wat een ingewikkelde berekeningen (nou ben ik daar overigens nogal slecht in). Ik ben wel blij dat je toch positief klinkt. Misschien zien we je volgende maand weer (of brengt dat ongeluk)?
Ja #-o , natuurlijk kan je allèèn bevrucht worden als je eisprong gauw plaatsvindt/nèt plaats heeft gevonden... Denk alleen dat die man niet van één vrouw uitgaat, maar de opmerking in het algemeen maakte. Aangezien toch verreweg de meeste vrouwen niet zo zitten te miepen met temp.curves en/of ovu-testen, zoals wij O - denk ik iig -, dus niet weten wanneer hun eisprong is en wellicht uitgaan van de '14 dagen na eisprong is NOD'-berekening of van een vruchtbare periode 'ergens middenin' hun cyclus, hebben deze vrouwen - in het algemeen - ALTIJD een KANS zwanger te worden, afhankelijk van wanneer hun eisprong is. Kan iemand mij nog volgen... Theoretisch gezien KAN een eisprong dus in het algemeen op elke willekeurige dag tussen dag 8 (of een enkele keer zelfs eerder) en evt. de dag voor de NOD plaatsvinden, dat is wat ik ermee bedoel . Dat is voor elke vrouw en soms zelfs per cyclus verschillend. Als je dus NIET weet wanneer je ei springt, kan je er dus beter de hele cyclus door braaf oefenen, dan dat je je concentreert op een 'mogelijke vruchtbare' periode (die dus misschien voor die persoon helemaal niet vruchtbaar blijkt). Hmmm... hoop dat het zo duidelijker is, wat ik bedoelde
ja wij klussen ook zo vaak als we zin hebben natuurlijk moet nog leuk blijven ook en dan maar hopen dat het voldoende is he maar als het deze ronde niet lukt denk ik ook wel eens met de ovu strips mijn ei te zoeken
Ja Tibo lijkt me wel wat voor je. Omdat je een korte cyclus hebt kan het ook zo zijn de fase na je ei korter is en je ei dus later.....
Ik heb hetzelfde gedacht Tibo. Omdat ik weleens tussentijdse bloedingen heb (deze keer dag 11) en krampjes in twe tweede helft van mijn cyclus EN omdat die onregelmaktig is, weet ik nooit wanneer mijn ei is en welke klacht bij mijn ei hoort. Dus mocht het deze keer niet raak zijn, wil ik daar toch een keertje een beetje duidelijkheid in en denk ik over ovu testen. Meanwhile...vrijen we gewoon lekker lang door
Ik kom op 5 maart, uitgaande van 30 dagen..Wie wil me erop zetten want ik weet niet hoe dat moet... Zal wel gebeuren want heb niet geklust op de juiste tijd. Valt ook niet mee want mijn vriend is veel van huis...
Ja dat probleem hebben we hier ook, mijn vriend is chauffeur en van ma tm vrij van huis dus wij moeten het ook van de weekeinden hebben
NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Desiree1986 & Tweety123 04. Goudvis22 & Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & dance valley 06. Stoetel & Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Angelea & Enise 07. Jenna85 & Eitje & Ikke87 & Lichtje & Mooiniet 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Zeehondje 10. Danoek & Evitaaa1983 & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 11. Merelrosie 12. Cinneltje 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & Tom78 & k3lly 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 16. Jessica83 & Bruidje & peppie01 17. Arianne22 & Wannabemommie 18. Wendy1983 & Nash 19. 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB 22. 23. 24. 25. Lola1982 26. 27. 28. Lientje25 29. Starry 30. 31. 79 passagiers voor de roze omafiets. 0 zwanger, 0 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 0 negatief, 0 onbekend Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 Testmarathon 4 Maart 1. Desiree1986 2. Leonie1986 Testmarathon 6 Maart 1. Stoetel 2. Annelies661 3. Tibo 4. kim78 Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash k3lly staat erop bij 13 maart dance valley staat erop bij 5 maart (bij mij) en kim78 staat op testmarathon 6 maart (ook bij mij) Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! Misschien moeten we dit maar standaard bij de lijst zetten.
in maart niet nee we zijn dan ook nog maar 21 feb in februarie toch een heleboel hoor de laatste tijd
Hoi Gister zat ik er helemaal doorheen. Nu gaat het weer goed hoor. En mijn avtar: ik ben helemaal fan van Igoor en de rest van Winnie the Pooh. Groetjes MarielleB
Ik zal wat hcg strooien! ************************* ************************* ************************** **************************