NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgens mij ben ik zo kippig geweest om me NOD verkeerd uit te rekenen: ipv 3 maart moet het 2 maart zijn.. mn cyclus was precies hetzelfde als vorige maand dus ik hou het op 27 dagen.
    als iemand toevallig de lijst aan gaat passen, kan diegene me verplaatsen naar 2 maart. ik heb nu ff geen zin erin. ben misselijk, al dagen, en ga ff iets eruit gooien denk ik :confused:

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik heb deze ronde niet getemperatuurd en ik voel mijn eisprong niet en mijn slijmwaarneming was deze maand ook niet erg duidelijk dus tja ik kan niet echt zeggen wanneer ik mijn ei heb gehad , helaas. Dus misschien dat ik volgende ronde toch maar weer ga tempen want dat is het in ieder geval duidelijk wanneer mijn ei geweest is.
    Maar toch bedankt.

xxx Joyce

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    dat klopt inderdaad meriam, maar van welke dagen zijn de ze tempen?

xxx Joyce

4. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Tja, typisch een gevalletje van overmacht. Je moet ook netjes stil blijven liggen! ;) ;)

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Cool! Klussen op een booreiland ofzoiets? Is weer 's wat anders.....

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden!Kunnen jullie me plaatsen op 17 maart?

Danke! ;)

7. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ jent van net na mijn ongesteldheid tot nu zeg maar. het lijkt wel of het steeds lager wordt. terwijl het eigenlijk vrij constant zou moeten zijn toch ?

gr.

meriam

8. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Pien; veel sterkte!

Maart begint inderdaad de naderen. De klusdagen komen dichterbij...

Groetjes

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Meriam, het zou kunnen dat je gisteren je ei hebt gehad omdat je temp vandaag weer flink is gestegen, maar je merkt dat dus de komende dagen als je temp 3 dagen na lage temp hoog blijft heb je waarschijnlijk je ei gehad en dan blijft je temp ook tot je weer ongi wordt, dan gaat ie of paar dagen van te voren dalen, of op dag zelf of paar dagen erna. EN dat het zoveel wisselt kan altijd daarom moet je ook zorgen dat je 's ochtends tempt voordat je op staat en op hetzelfde tijdstip. ik zou zeggen sluit je aan bij het tempkaartjes topic. daar zitten meer ervaren dames
    Succes.

xxx joyce

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    De klusdagen zitten er weer op, kijkend naar de vorige cyclussen, nu afwachten tot NOD. Ik heb deze maand 8 dagen ovulatietesten gebruikt, geen enkele echt goed positief..beetje vreemd en hoop toch dat we wel een ei hebben gehad..Ik hoop het zo deze maand...pff wat duurt het wachten toch weer lang..

11. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Spannend hoor, druk aan het klussen en dan maar afwachten!

12. puzzcat24

Misschien een goed idee om aan de smep te gaan?Ik doe het wel deze maand Ik ben het zat! :evil:

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hoi Dames,

Hoe is het hier? Ik zie dat er al weer heel wat op het wachtbankje zitten! Spannend!

Ik ben gister weer naar het ziekenhuis geweest voor de samenlevingstest, deze was gelukkig goed! Er zat een heel mooi eitje die gister of vandaag zou springen. Nu moet ik maandag weerkomen.
    Weet iemand mss dat als ze maandag weer een inwendige echo maken of ze dan kunnen zien of je zwanger bent of niet? Ik snap dat ze het nog niet zeker kunnen zeggen, maar stel dat het eitje onderweg is naar de baarmoeder, zou dan een inwendige echo niet schadelijk zijn?

@Puzzcat, zijn er veel positieve ervaringen met smeppen? is dit jou eerste x of heb je het vaker gedaan? Ben eigenlijk benieuwd of het goed werkt.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dat kunnen ze nog niet zien meid
    Ik heb na mn samenlevings testen etc ook geen inwendige echo meer gehad
    zelf met het eind gesprek toen ik bijna 5 weken zwanger was hebben ze geen echo gemaakt

15. puzzcat24

Heel veel vrouwen die smeppen zijn de eerste keer gelijk zwanger!Ik heb het nog niet gedaan omdat ik mijn eisprong voelde,maar mijn cyclus word steeds korter...Ik probeer voor er geen eisprong meer is lekker te smeppen...(Das mijn angst namelijk...)

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    @Danjo, Weet jij dan hoe dat kan dat ze dit niet kunnen zien? Want afgelopen vrijdag met de echo was het eitje heel duidelijk te zien. Dan zou je toch denken dat ze het maandag met de inwendige echo wel weer kunnen zien, als het eitje er nog zit. Of word het eitje als het evt. bevrucht is kleiner?

17. eitje

eitje Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Hey Allemaal!
    Even weer een berichtje,
    heb net blaasontsteking gehad, de dokter zei dat hij extreem veel bloed tegenkwam in de blaasontsteking-test! Schrik me dood, weet niet wat het betekend.

Verhip, ik heb ook ovulatietesten gedaan maar ik krijg ook geen een keer een echt positieve test!
    Het duidelijkste streepje was wel even dik maar niet even donker, kan dat ook betekenen dat je eisprong er aan komt? En heeft blaasontsteking invloed op een ovulatietest?
    Heb nu gelukkig na 1 dag antibiotica al bijna geen pijn meer.
    Succes allemaal, groetjes eitje!

18. puzzcat24

Er zit altijd wel wat bloed in je urine als je een blaasontsteking hebt,en als er "veel" in zit betekend dat je gewoon te lang ermee hebt gelopen...Je moet ermee op passen want je kan er zelfs een nierontsteking van krijgen...Het kan dus naarbinnen slaan...

19. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Puzzcat smeppen? Wat is dat?

20. puzzcat24

Deel Deze Pagina