ik ben gewoon misselijk mijn maag draait van het minste moest deze morgen boterhammen klaar maken en zat te kokhalzen en zelf krijg ik geen hap naar binnen maar tegen de middag beter dat wel weer en kan ik terug eten ik weet het niet hoor en mijn borsten doen ook zo'n pijn pff
hmmm...ik vind het wel heel vroeg voor dit soort heftige symptomen. Heb je misschien een griepje te pakken?
Ik herken het, had het afgelopen zaterdag. Ongeveer een uur lang. Rustig gezeten, kamillethee gedronken en daarna was het weg. Ik heb dit weleens eerder gevoeld maar toen was i nog niet aan het zwanger worden en dacht ik dat het mijn blindedarm was, haha. Wat het nu was? Geen idee, innesteling hoop ik, maar dat zal ik pas weten op 6 maart, testdag
Iedereen begint hier al aardig ongeduldig te geraken! Ik zit hier nog altijd te wachten op mijn ei. Om het zeker te weten gebruiken we deze maand ovu -testen. Ik had altijd zo'n kramp in linkerzij voor ei (of dat dacht ik toch) krampen zijn nu aan het weggaan. Maar nog steeds geen positieve ovu - test. Groetjes
@Julita,joh jij bent ook al een tijdje bezig niet?Ik krijg hulp van de gyn van ons we gaan alles onderzoeken...Mijn hubbie moet vandaag zijn zaad inleveren whahah Ik krijg een echo donderdag om mijn eisprong te bespeuren...Want mijn cyclus word steeds korter Eerst ongeveer 28 nu nog maar 24...
Ik hoop dat ze gauw iets duidelijks bij je vinden puzzcat. Op zich is kort niet slecht...Beter dan lang volgens mij. Zaad inleveren is altijd een spannend moment..veel sterkte!
NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Eitje & Ikke87 & Lichtje & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Zeehondje & Lillebi & Meriam22 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 & Julita 11. Merelrosie 12. Cinneltje & Essiee 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & Tom78 & K3lly 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale 19. Angelea 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB 22. 23. Daantje25 & Roos80 24. 25. Lola1982 26. Pien2008, Elisabet 27. 28. Lientje25 29. Starry 30. 31. 94 passagiers voor de roze omafiets. 0 zwanger, 0 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 0 negatief, 0 onbekend Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 Testmarathon 4 Maart 1. Desiree1986 2. Leonie1986 3. Stoetel Testmarathon 6 Maart 1. Annelies661 2. Tibo 3. kim78 Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @ Julita, je staat erbij.
Bedankt voor je reactie! Ik dacht ook dat het mijn blindedarm was joh...zo'n pijn..Nu is het trouwens weg, het zeurt nog een beetje. Zie dat jij in ronde 3 zit, ik in de 4e. En we zijn even oud, grappig. Jouw NOD is de 6e he, de mijne de 7e. Kunnen we elkaar volgen, spannend! Heel veel succes en ik hoop dat die krampen een goed teken zijn!
vraagje aan de zwangere dames onder ons wanneer kregen jullie de klachtjes want ik voel echt vanalles en ben ontzettend moe ik weet het niet meer hoor kan het echt van de zwangerschap zijn of is dit gewoon te vroeg en word ik ziek ofwel beeld ik me gewoon vannalles in ik maak mezelf gewoon gek
Bij mijn eerste zwangerschap 'wist' ik het al vanaf de dag dat ik mijn eisprong zou moeten hebben (was denk ik eerder geweest). Deze keer twijfelde ik wat langer, omdat ik de eerste maand ook al het idee had dat het raak was, maar toen werd ik ongi en was de teleurstelling wel erg groot. Nu had ik het idee ook al heel snel, maar uit zelfbescherming deed ik oogkleppen voor Het kan dus best al, maar ik weet ook dat je lichaam je erg voor de gek kan houden....
ja daar vrees ik dan ook een beetje voor dat ik het me allemaal maar inbeeld maar het is de eerste maand dat ik echt zo een raar gevoel heb mijn borsten zijn pijnlijk steken in mijn bordsten en buik ik heb een soort geromel in mijn buik en ik ben moe ik zou elk moment van de dag kunnen slapen en ik ben misselijk en dit vooral smorgens ik moets deze morgen boterhammen maken en heb er wel heel lang over gedaan eer man lief zijn boterhammen klaar waren telkens opnieuw het gevoel van te moeten overgeven en dan denk je maakt jezelf gek en probeer ik aan iets anders te dnken maar die klachtjes trekken niet weg het blijft gewoon ik hoop maar dat het ook zo zal zijn want anders word het een grote terleurstelling en ik vond hier dan bij de eerste kwaaltjes op het forum een tropic over pendelen heb ik dit dan ook maar eens geprobeerd en dat maakt me nog gekker en ik moet nu nog 10 dagen afwachten pfff dat hou ik nooit niet vol hihihihi
Hi allemaal, daar ben ik weer. Even een paar dagen afstand genomen en wilde eigenlijk wat langer niet op het forum komen. Maar ik kan het niet laten, haha. Ik ben aan het temperaturen en als het klopt dan heb ik op 21 februari mijn ei gehad. Tel je daar 14 of 15 dagen bij op, dan is mijn nod iets eerder. Dan zou het ook gelijk zijn met mijn vorige cyclus van 31 dagen, nu dus dan weer. Maar ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, mag wel een keertje vind ik. Wil iemand mij twee dagen terugzetten. Dus nod op 7 maart (ipv 9 maart)?! Alvast bedankt.
Ha ha! Ja, laat de dagen maar voorbij vliegen! Aan de ene kant gaat de tijd heel snel (word alweer 30 dit jaar!) en aan de andere kant kruipen de dagen voorbij! Als deze ronde weer eens tot niets uitloopt gaan we naar de h.a. Ben het meer dan zat! Alleen maar zwangeren om me heen! AARRGGHH Liefs Dib
Ik hang een beetje tussen de februari en de maarttopic. De zijn er nog steeds niet, maar ik heb ook nog geen positieve test. Ik denk dus dat ik beter hier kan blijven. Dus als jullie het goed vinden. Verder blijf ik afwachten....... woensdag denk ik maar weer even testen.