TIBO het was een grapje hoor van dat slijm.. Dat heb ik na mijn eisprong wel heel regelmatig gehad. Ook dat het op lijm leek.
ja ik had er geen erg in hoor ik voel me gewoon zo onzeker en moet nu nog 10 dagen gaan wachten alvorens te kunnen testen pffffff
Bij mij was het na een uurtje al weg. Heb vandaag wel veel gerommel in mijn buik, maar ja...heb dit weekend ook wel erg veel troep naar binnen gewerkt, haha. Denk ookl dat de pukkeltjes daardoor zijn ontstaan We zullen wel zien, ik probeer mezelf deze maand maar eens NIET gek te maken. Wel SUPER trouwens dat we zo gelijk lopen. Grappig ook dat we dan ook tegelijk die pijn hebben gehad. Nou meis, wie weet! Ik duim voor iedereen hier dat het maar snel raak mag zijn.
goedemiddag dames ben net klaar met stage druk druk probeer elke dag bij te lezen maar heb niet altijd tijd om te reageren sorry
Ja grappig he dat we zo gelijk lopen, aan jouw banner te zien heb je je NOD ook 7 maart en niet de 6e? Ik heb precies hetzelfde als jij; wil me niet zelf gek maken, het is ook nog maar de 4e ronde, dus zo gek is het helemaal niet dat ik nog niet zwanger ben, als je van het gemiddelde uitgaat; binnen een jaar zwanger zijn. Maar toch is het elke maand weer zo spannend en voel je gewoon zoveel he! Heb nu ook nog eens een fikse verkoudheid en voel me lamlendig, dus symptomen zijn moeilijk te onderscheiden! We spreken elkaar wel weer, gelukkig hoeven we niet alleen te wachten tot de 7e! Doei!
Hee Zeehondje, ook weer van de partij? En weer op dezelfde dag onze NOD volgensmij! Geinig zeg. Hoop voor je dat het raak is deze maand! Samen wachten maar weer he! We staan met een heleboel meiden op de 7e!
@lichtje; het is inderdaad lekker druk geworden op de 7e. Bij mij verspringt het allemaal lekker. Ook nod was vorige maand opeens heel vroeg vergeleken met die maand er voor. Ik heb nu dus maar weer 31 dagen genomen en met mijn tempeartuur die ik nu bij hou klopt het wel aardig. Allemaal zwanger op de 7e!!!!!! En de rest op de andere dagen natuurlijk ook, haha.
Hoe gaat het met iedereen? alweer een aantal in de wacht weken ik wel heb verder geen andere symptomen dan de andere maanden alleen gevoelige borsten maar die heb ik blijkbaar altijd van eisprong tot ongie. Wel had ik vanmiddag ineens eenmalig een veeg bruine afscheiding. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Dacht even dat ik ongie ging worden maar dat zou een week te vroeg zijn en heb m'n eisprong tocht echt vorige week gehad ,gezien dmv ovutesten. Suc6 iedereen!
Hey allemaal, Ik heb vandaag positief getest bij mijn ovutest, (toch? zie album). Dacht dat ik bij de vorige testen de piek gemist had! NU even een vraagje, moet ik nou mijn NOD aanpassen? Aangezien deze drie dagen later is gekomen en als ik er nu 14 dagen bij optel is mijn nod dus de 10e i.p.v. de 7e. Of kan dat en blijft mn NOD 7 Maart staan? En alle mensen van 7 Maart, hoe zit het bij julie?! Groetjes Eitje
NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Eitje & Ikke87 & Lichtje & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 & Julita 11. Merelrosie 12. Cinneltje & Essiee 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & Tom78 & K3lly 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale 19. Angelea 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB 22. Selma2007 23. Daantje25 & Roos80 24. 25. Lola1982 26. Pien2008 & Elisabet 27. 28. Lientje25 29. Starry 30. 31. Freewilly8 96 passagiers voor de roze omafiets. 0 zwanger, 0 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 0 negatief, 0 onbekend Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 Testmarathon 4 Maart 1. Desiree1986 2. Leonie1986 3. Stoetel Testmarathon 6 Maart 1. Annelies661 2. Tibo 3. kim78 Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! Lijst is weer up to date. De dagen raken steeds meer gevuld! Spannend wordt het weer. Trouwens timzijnmama jij had toch 's ochtends je urine in de koelkast gezet en 's middags getest? Ik wil dat ook doen, maar weet niet of ik plastig folie eromheen moet doen ofzo..
Die 14 dagen is een gemiddelde voor alle vrouwen en dus niet een standaard voor alle vrouwen. Als je helemaal niet weet wanneer je NOD is (vanwege onregelmatige cyclus) dan kun je die 14 dagen als hulpmiddel gebruiken, maar nogmaals het is geen standaard. Succ6!
Op de meeste sites lees je dat je nod tussen de 10 en 16 dagen na je eisprong is. Dus inderdaad een gemiddelde nemen.
Volgensmij is je NOD nu de 10e, naar mijn weten is je NOD 14 dagen na je ei. Met mij alles oke, heb gisteren wel een gekke steek in mijn buik gevoeld en het zeurt nog steeds een beetje, maar verder is het toch gewoon rustig afwachten he! Nou ja rustig...duurt zo lang elke mand he. Ik heb wel het idee dat mijn ei eerder is gekomen, maar blijf maar even op 7 maart staan omdat ik het niet zeker weet. Tot snel!
Zijn er nog meer mensen met van die vage klachten? Ik ben al dagen misselijk, moe, rare smaak in mond.. durf het echt niet aan een eventuele zwangerschap toe te schrijven. Maar raar dat is het wel. Nog een klein weekje tot NOD voor mij en dan nog wachten voordat ik ga testen.. want wil niet te vroeg testen natuurlijk..
Bij mij idem lara, terwijl ik ook aan de hand van het cercixslijm zeker weet wanneer mijn eisprong is geweest, temp is nog steeds hoog sochtends dus ik blijf hopen....