hoi kom mij hier ook eens gezellig bijvoegen . mijn NOD is voor de 11de maart. zal wel zien wat het deze keer zal worden ik wens aan iedereen veel succes toe groetjes
Ik kom ook even een kijkje nemen in maart. Zou ik op 1 maart bij de test matathon mogen? Heb op 29 februari mijn NOD, dus hoop dat ik het nog even vol zou kunnen houden tot zaterdag! Zijn alle andere mutsen van februari ook al hierheen verhuisd? Het is zo stil in het NOD forum van februari!
#-o [-X Ik lees net mijn berichtje terug..... test matahon... hmmmmm, hier werd de test marathon bedoeld! Hahahah, gaat lekker hier zeg! Pffffff.... zal blij zijn als het in ieder geval vrijdag is!
ik wil me hier ook aanmelden weet alleen niet wanneer mijn nod is mijn nod dag was eigenlijk 15 feb maar nog niets te zien en ik denk niet dat ik nog in feb wordt vandaar
van mij is het de 6de ronde maar ik heb mijn sterilisatie laten ongedaan maken ik heb al 3 kindjes uit een vorige relatie, en er is maar 1 eileider die nog werkt. en van jou
De derde ronde, maar eigenlijk de eerste ronde dat we er echt voor gaan. Eerst wat ontpillen enzo. Groetjes
en het is wat een beetje een rare vraag, maar wanneer heb je geklust nu? wil dat wel weten omdat wij net in dezelfde periode zitten
Vanaf dag 6 om de twee dagen. Volgens die testen vandaag mijn ei. Nu twee dagen op een rij (als ventje het ziet zitten)
Durf dat niet zomaar op de site vermelden, omdat niemand weet dat we terug aan het proberen zijn. Laat ons zeggen 10 km landinwaarts.
Ff buurten hier. Wachten duurt lang. Hoop dat het raak is want ik heb net gezien dat als we door moeten naar de volgende ronde ik dan net in mijn vruchtbare periode weg ben voor het werk.... Dus dan wordt onze volgende ronde pas weer in april. Nou ja, mag niet klagen natuurlijk...we zijn nog maar net begonnen. Iedereen veel klusplezier en heel veel geduld gewenst! Kus, K