Ik ben nieuw hier, ook nieuw wat het proberen voor een kindje betreft. Eerste ronde dus! 3 maart kan ik in principe testen, maar waarschijnlijk wacht ik tot de 7e (de dag er na ga ik op vakantie) of de 16e (terug van vakantie) als ik tussentijds al niet ongesteld ben geworden dan. We zullen wel zien of we ons aan dat voornemen kunnen houden, ik denk dat het mij wel lukt maar m'n vriend kan waarschijnlijk niet zo lang wachten
Ik had dag 9 een positieve ovulatietest en gisteren dag 11 mijn eisprong (heel goed gevoeld). ik had niet gister een positieve ovulatietest en me eisprong hoor. (beetje verkeerd uitgelegd denk ik) Mijn vraag is als ik mijn banner nu aanpas moet ik dan ook mijn nod veranderen? Ik weet het ook niet, anders laat ik het gewoon zo.
Rian je staat erbij op de 17de Daphne B ik heb jou er bij de 3de maart bij gezet, dan is het toch gewoon wel jou NOD?
Bahar, als je banner veranderd gebeurd dat denk ik ook met je NOD die word dan ook eerder, maar het kan geen kwaad natuurlijk als hij zo blijft staan.
Nog een paar dagen wachten, ik moet zeggen dat mijn gezicht nu lekker glad is net als toen ik zwanger was dus ik hoop dat dat een goed teken is hihi. Verder nergens last van. xxx joyce
Goeiesmogus allemaal! Wat een gezellig gekletst hier! Voor mij en nog een boel anderen nadert de NOD alweer, wat spannend he! Ik moet zeggen dat ik nog niks voel, behalve gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd tussen mijn ei en ongi in.....dus ik weet het niet hoor. Maar ja, rustig afwachten is het enige wat je kunt doen he. Alle nieuwe meiden welkom en natuurlijk ook heel veel succes!
Pff ik begin nu wel wat onrustig te worden . Ik voel wel weer wat steken onder in de buik... en dan weer helemaal niks... Spannend!
Hoi Dames, Ik was in febr. mijn NOD vergeten door te geven, maar ik heb weer een nieuwe datum voor maart. Die is 25 maart. Ik weet alleen niet hoe je de lijst opnieuw met dat url gedoe moet bijwerken! Verder hoop ik veel roze hier te zien! Groetjes Judith
Nou ja, moment van klussen.. je kan beter ervoor ook al geklust hebben! Een ovulatietest geeft puur een LH piek aan, dat weer aangeeft dat je eisprong er aan komt binnen 2 dagen.
Nee meiden volgens mijn banner niet, (zie eerder berichten) maar volgens mijn ovutesten wel. En dat vind ik toch wat duidelijker dan een virtuele banner Ik hang ook helemaal geen conclusies aan de ader hoor.. Ik herinnerde mij TZM (timzijnmamma) haar ader dus gooide ik daar een balletje over op. De banner laat ik overigens even staan totdat ik mijn virtuele eisprong (snappen jullie het nog) voorbij ben. En alle ovutesten op zijn.
Ovutest was vanmiddag negatief. Dus de eisprong is duidelijk geweest. Zondag en maandag ik zal de ovutesten binnenkort in mijn album zetten als dat lukt.
goedemiddag dames even een klein vraagje kan je nog ongesteld worden als je al zwanger bent ik ben vorige maand onggggesteld geworden na 37 dagen ipv van 35 maar heb het gevoel dat ik toch zwanger ben voel me net zoals vorig jaar toen ik zwanger was misselijk, zere borsten, opgezette buik maar het beste is natuurlijk om gewoon een testje te doen of niet
Hoi Arianne22 der zijn vrouwen die nog ongesteld worden zelf heb ik dat niet mee gemaakt en idd het beste is dat je een test doet als je een test doet laat de uitslag weten weten zal [-o< voor jou dat het positief is