NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & Lichtje & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 & Julita & Eitje & lillebi 11. Merelrosie & lovely30 & Ib22 12. Cinneltje & Essiee 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & Tom78 & K3lly 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale 19. Angelea 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB & queensan 22. Selma2007 23. Daantje25 & Roos80 24. Jip & Meis1984 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 26. Pien2008 & Elisabet 27. 28. Lientje25 29. Starry 30. Roosje75 31. Freewilly8 99 passagiers voor de roze omafiets. 0 zwanger, 0 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 0 negatief, 0 onbekend Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 2. MissQ Testmarathon 4 Maart 1. Desiree1986 2. Leonie1986 3. Stoetel Testmarathon 6 Maart 1. Annelies661 2. Tibo 3. kim78 Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet 2. Elin26 Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! Judith1980, je zit ook op de fiets hoor!
Hallo meiden, Ben er even tussenuit geweest ivm een miskraam en een curretage. ziekenhuis in en uit geweest. Ben nu nog aan het wachten op mijn eerste menstruatie als het goed is is dat ongeveer zaterdag als mijn cyclus weer normaal verloopt. Groetjes Priscilla R
Even een vraagje. Tijdens je eisprong; geeft je ovu-test dan ook positief aan. Ik had gisteren een positieve test; vandaag alweer negatief... Groetjes
priscilla, sterkte meid met het verwerken van je miskraam! ik heb afgelopen november een miskraam gehad, gelukkig niet gecurriteerd.. hier was vandaag de ovu test ook negatief, dus mijn ei is in ieder geval geweest! volgens de berekening van de Gyn had ik gister mijn ei, maar volgens mij was het een dagje eerder, maar goed we hebben genoeg en op tijd geklust dus ja nu gaan we maar afwachten he! moet helaas komende week weinig werken... vrijdag, zaterdag en woensdag en de rest ben ik vrij... groetjes Len
ja ik denk toch van wel toen ik die ene keer een ovulatie test gebruikt had tekende die ook 2 dagen aan
priscilla ik heb vroeger ook 2 mk gehad en toch heb ik daarna 3 gezonde kindjes op de wereld gezet dus niet denken dat het nooit meer zal lukken of dat die mk jou fout zijn dat is de natuur en niemand kan daar iets tegen doen nog veel sterkte meid
Nou bij mij zijn de drie ovutesten van zo zo en ma zeker positief geweest. Ik weet niet wanneer je eisprong dan is geweest ik den keen dag na de laatste positieve test of de dag van de laatste positieve test. Ik ga het even vragen op een ander topic\
kunnen jullie eens kijken in mijn foto album en zeggen wat jullie daar van vinden? dat was in januari
Zo dat lijk inderdaad wel zwanger lovely30 ik had ook zo'n streep (heb ik nog steeds van mijn zwangerschap)
zie es hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 93#2191593 denk niet dat ik nog zwanger ben want nu heb ik dat buikje niet meer maar zie op die andere pagina zo gaan jullie het wel begrijpen Bedankt voor jullie steun!
Ik heb sinds gisteren krampen in mijn onderbuik. Ik denk dat het aan de eisprong zal liggen. Want volgens banner is die over 4 dagen. Heb afgelopen vrijdag en maandag geklust. Hopelijk vanavond weer, maar moet werken tot 23.30 uur dus als m'n man nog wakker is ............ Vriendin van mij is nu 10 weken zwanger meldde ze me. Dus zou leuk zijn als ik ook zwnager zou zijn kunnen we elkaar lekker opvolgen en kletsen over de zwangerschap.
Ben net weer aan het opknappen van de griep, buiten gespannen borsten, die ik altijd tussen mijn ei en ongi heb,en af en toe wat steekjes in mijn onderbuik heb ik ook geen verschijnselen...ik ga er maar van uit dat het niks wordt deze maand,dan valt het ook niet zo tegen.. zijn jullie allang bezig? Wij zitten in de 4e ronde. Zwager en schoonzusje hebben een kleine van een week oud, dus het gekriebel wordt op die manier alleen maar erger! Zij weten wel van onze kinderwens, dus dat maakt het wel ietsje makkelijker en we kunnen er ook fijn over praten.
Ow sorry...zie net op je banner hoe jullie er voor staan. Ook al een tijdje bezig he. Hoop dat het raak is deze maand voor jullie!
ik heb een vraagje weet jullie we zijn nu al een tijdje bezig voor een tweede kindje maar het wil niet echt lukken maar zal het komen dat ik een beetje aan de zware kant ben en nog ene vraagje zal als je folium zuur gebruikt sneller zwanger word en kan ik die nu wel gebruiken als ik nog ongie bent me volgende ongie is 21 maart ik hoop dat jullie een tip hebben voor me gr sandra