Haihai, Volgens mij klopt mijn banner niet. Weet namelijk bijna zeker dat ik gisteren mijn ei heb gelegd. Kan het zijn dat je niet precies 14 dagen na je ei ongesteld wordt maar een paar dagen eerder? Liefs
Een hele goede morgen ! Ik stond vanmorgen op met pijn in mijn borsten en misselijk, dacht ga er een test aan wagen en ik zie een licht streepje............ Misschien ben ik wel zwanger !
Wow dat klinkt goed... een streepje is een streepje he! Ik voel allerlei zwangerschapstekenen. Had ik bij mijn dochtertje ook. Maarja... misschien voel ik dit wel vaker voordat ik ongesteld word, maar nu let ik er erg op... dus ik weet het niet hoor...
ik slik foliumzuur nu al 17 maanden en ben nog niet zwanger. ben er nu ook meegestopt ga het pas slikken als ik zwanger ben.
Nog een weekje tot aan de NOD. Heb geen ongi klachten nog en ook geen zwangerschapsverschijnselen, dus ik geniet van de rust in mijn lichaam en hoofd! Deze week is snel gegaan, dus de tweede week zal ook vanzelf voorbij gaan Ik duim voor veel positieve testen!
Heb je het daar met een arts of vk over gehad? Kan toch geen kwaad om te slikken? En soms wel als je het niet slikt toch?
Ik denk dat ik er zaterdag nog een testje aan ga wagen. MN ventje schrok zich rot, heb hem gebeld, hij was al naar zijn werk.
Ola dames, 't begint hier alweer aardig vol te lopen. Is wel gezellig, want als ik ongi wordt (+/- 2 maart), dan blijf ik lekker hier! O ja, en het is aan te bevelen te beginnen met foliumzuur zodra je gaat beginnen met zwanger proberen te raken. Het kan geen enkel kwaad! (Ik slik het dus ook al meer dan een jaar) Het schijnt bij oudere mensen goed voor het geheugen te zijn. Alleen zou het bij langdurig gebruik botontkalking kunnen verergeren, dus elke dag je melk opdrinken! Ukkepuk: gefeliciteerd! Ik gooi er maar weer eens een cliché tegenaan: een streep is een streep!
Idd streep is streep! Meiden nog anderhalve dag en het is MAART en kunnen we eindelijk echt van start....
Wauw! Het lijkt mij toch ook:een streepje is een streepje! En misschien is er nog niet zoveel HCG in je lichaam aanwezig? Misschien ben je wel degene die maart zwanger gaat openen! Ik hoop met je mee!
Wat heb ik trouwens een onrustige nacht achter de rug zeg...PHFOE! Heb gedroomd dat ik zwanger was, heb lopen slaapwandelen...dat doe ik wel vaker als ik druk ben of ergens druk mee ben, dus ik neem nu ook aan dat het daarvan komt, maar het is wel raar als je dan weer wakker wordt... Ik heb enorme last van mijn linkerborst, heb ontzettend veel honger, en constant ministeekjes, krampjes in mijn onderbuik, wie herkent dat? Of zal de ongi er alweer aankomen....nee! Stom he, in deze week ga ik elke keer vanalles "voelen". Je lichaam kan je ook erg voor de gek houden he... Nou ja, nog een weekje ongeveer... Doei!
Ik heb het gevoel alsof mn banner veels te langzaam gaat! Wat ben ik veel energie kwijt zeg aan dat hele zwanger worden! Ik zit nog maar in mijn derde ronde, maar leef zo mee met mensen die er lang over doen en hoop zo voor diegene dat het deze maand echt gaat gebeuren! groetjes eitje
Hoi Ik herken t nu al! ik herken het gevoel van dingen voelen en dan denken misschien komt het wel omdat.....Ik zou volgende week woensdag (5 maart) mogen testen. Maar heb nu ook al dingen die ik voel. krampjes in mijn onderbuik etc...hopelijk ook niet mijn ongesteldheid.. Groetjes
Mn NOD is ook pas zondag ben dus eigelijk veel te vroeg met testen. Ik dacht ik ga het gewoon wagen, en het resultaat is een licht streepje. Ben er al de hele ochtend niet bij met mn hoofd..