Hee Ukkepuk Dat zou wel een heel goed begin van de maand zijn! En ik sluit me ook aan bij het gezegde: een streep is een streep! In ieder geval succes! Groetjes, Angela
haha k zat er ook al aan te denken en ik heb me nod 4 maart haha hier hubbie die voor het eerst in 16 maanden zegt ik denk dat het deze maand raak is zo maar in eens ik gelijk ok wie weet heeft hij het bij het rechte eind
hoi meiden! ik ben zoooooo nerveus! het is echt heel erg deze maand! heb mijn NOD pas 4 maart maar wil zooo graag testen! mijn oh zo nuchtere vriend is er van overtuigd dat het raak is! ik voel ook van alles (voornamelijk steken rechts) maar nog geen ongi krampen die ik normaal een week van te voren wel heb! spaannneeennndd! succes allemaal! xxx leonie
Ik ben naar april verhuisd, Ben ongi geworden. Dus mijn 17 maart mag eraf. Succes trouwens iedereeeeeeeen!
@ leonie Het is beter geloof ik om het niet te doen, maar met de testen van matcare zou het kunnen Zelf had ik ook voor NOD getest Beter niet kunnen doen omdat ik toch ongi was geworden en dan vind ik het zonde van de testen, dus kies ik er deze maand voor om pas 3 dagen na NOD te testen
Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook 4 dagen voor mijn nod getest en kreeg een heel licht vaag streepje echt heel onduidelijk. Ik zou gewoon nog even proberen die 4 dagen vol te houden dan heb je gelijk een duidelijker antwoord Groetjes
Beetje vroeg, ik snap je ongeduldigheid wel hoor! Maar het gaat zo tegenvallen als het negatief is! Nog fftjes wachten!
Ik werd het ook in de huwelijksnacht kwam er pas achter na de 'daad' (hihihi) en al gevolg een rode vlek in mijn mooie, dure trouwlingerie
Vanochtend getest met een matcare ultra en die was super negatief. Ik ben wel 4-5 dagen voor NOD en 11 dagen na mijn ovulatie. Ik ga er wel vanuit dat ik dus niet zwanger ben maar test a.s. zondag nog een keertje voor de zekerheid. Gisteren wel de hele dag misselijk geweest en vandaag af en toe. verder ook hoofdpijn dus kan ook pms zijn.Afwachten dus maar.
Lieve Maartmeiden. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Zeker de meiden die ik al tegen ben gekomen in de vorige NODlijsten; komop, jullie verdienen het! Ik kijk af en toe nog eens mee op de lijst om mee te duimen en te jubelen. Daarom ook nog even een HcG- strooier voor jullie! : ************************************** ************************************** ************************************** ************************************** **************************************
En omdat je nooit genoeg kan hebben: ***************************************** ***************************************** hcg**********************hcg************* ***************************************** *****************************************