Good luck Hoop dat je posi test.. dat wordt zeker niet wachten tot dinsdag? Ik heb ook matcare besteld.. die je voor je nod kan gebruiken (maar gebruik 'm op me nod zelf) ben stiknieuwsgierig? Jij last van kwaaltjes?
@Ukkepuk Super gefeliciteerd hoor! Ik moet sowieso nog wachten tot 20 maart... :x Maar ik ben druk aan het afstuderen dus het wachten valt hier al bijna niet meer op...haha.
had ik eindelijk de stap genomen om me ook op de lijst te zetten...... ben ik vandaag ongi geworden. *diepe zucht* Ik kan dus weer van de lijst af. het positieve is dat deze cyclus iets korter is. Op naar de volgende ronde.....
Meiden, Bedankt voor jullie felicitatie's, doet me goed. Ik ga voor iedereen heel hard duimen, allemaal positieve testen deze maand. Dikke kus voor jullie allemaal
Ukkepuk! Supergefeliciteerd! *zegt ze voorzichtig* De eerste op de roze fiets... En? Fietst ze een beetje fijn? Hier verder weinig rare kwaaltjes, is het denk ik ook nog te vroeg voor. Opgeblazen gevoel...buik is ook echt opgeblazen. Beetje gevoelige boobs, droge ogen en een beetje wee-ig gevoel. Maar nu heerst er ook weer van alles en nog wat.... Meeste kwaaltjes (behalve de droge ogen) heb ik eigenlijk elke maand wel... Wachten dus maar weer.... -x- K
Wie kan mij aan de lijst toevoegen (of me vertellen hoe ik dat moet doen). Heb volgens mij mijn NOD op 7 maart (ik zag al dat dat een populaire datum is!). Ben over-alert op mezelf, dus bij ieder steekje in mijn buik (en die heb is dus wel sinds gisteren...) denk ik meteen: zou het?.... Maargoed, afwachten nog even dus!
Hallo allemaal, ik heb ook in maart me NOD rond de 13e. Als het goed is heb ik vanmorgen me eisprong gevoeld dus ik mag plaats gaan nemen op de wachtbank Morgen moet ik weer naar de gyn, die houdt de groei van me eitje in de gaten, dus ik hoop dat ze morgen gaat zeggen dat ie gesprongen is.
@ ukkepuk : van harte ! @ all : hopelijk mogen we snel mee fietsen ! ik nog een weekje wachten ... grrrmbl grrrmbl ! Gr, Evita
Hallo Meiden, Ik heb vanmorgen de gekregen. Het was de eerste ronde na m'n miskraam, dus te verwachten. Maartoch het is wel een teleurstelling . Ik mag wel in maart blijven, 26 maart is mijn volgende NOD. @Ukkepuk, gefeliciteerd he !
Hoi meiden, ik kom me weer bij jullie voegen. Ik ben nu bezig een vroege miskraam te krijgen... Het is waarschijnelijk rond de innesteling fout gegaan en zodoende had ik sinds gister negatieve testen. Baal vreselijk maar kan er verder niets tegen doen dus we gaan gewoon door maar. Als het vandaag goed doorzet zal ik weer 24 maart mijn nod hebben.