@desiree: I'm dying here! heb van alles en nog wat, maar durf het niet te vertrouwen zegmaar... het gekke is dat ik nog geen teken van ongi heb gevoeld, wat ik normaal wel al een week van te voren heb! ik ga dit weekend een test doen! kan niet wachten! en jij? klachten?
jeunessebv: Ja kan het begrijpen hoor ik had het ook de vorige keer dat ik gewoon elke dag wou testen. Toen had ik een test gedaan 4 dagen voor mijn nod en een heel wazig licht streepje en toen werd ik alleen maar nog ongeduldiger. Dus ik raad het echt aan om het precies op de dag van het testen te doen . Dan heb je 9 van de 10 keer een duidelijke ja of nee.
ik weet het! maar deze maand is het moeilijker dan de maanden ervoor.. ik weet ook niet waarom eigenlijk.. het is een gevoel!
Ik ken het hoor leonie1986. Ik had het ook vorig jaar ik was er zo mee bezig ik was toen ook wel zwanger. Maar als je van die negatieve testen in je handen heb kan je zo down worden en zo ongeduldig en dat is alleen maar zonde van je geld.
you've got a point! daarom twijfel ik ook zo.. maar aan de andere kant.. die onzekerheid, daar word ik echt gek van!
Ik word ook zo gek van die onzekerheid.Ben vroeg gaan testen omdat ik misselijk was en dat heb ik normaal niet in de wachtweken. Maar goed...ik heb nog 1 test en die doe ik maandag of zo....ligt eraan wat mijn temperatuur doet.Hopelijk blijft het hoog.
Dames van 14 maart, hoe gaat het met jullie? Al iets gevoeld (eisprong, steken?, of nog helemaal niets kan ook natuurlijk)Ben benieuwd. liefs bahar
normaal gesproken heb ik genoeg afleiding, maar ik werk op een basisschool en heb nu dus vakantie, terwijl iedereen om me heen gewoon moet werken, dus ja.. dan gaat het snel malen he? das wel balen hoor, want normaal let ik er niet zo op en de vorige maanden ging ik er positief en vrolijk doorheen.. Maar ik heb nog niks besloten, dus wie weet wacht ik toch nog even.. succes allemaal en ik hoop op veel zwangeren deze maand!
Hoi Queensan, Er zijn dames die hun eisprong voelen. Ik voel mijn eisprong ook. niet altijd hoor. Maar deze maand heb ik het wel gevoeld. Ook omdat ik met ovulatietesten bezig ben let ik er extra op denk ik. gr. bahar
Mag ik verplaatst worden naar de 16de. Heb een lange cyclus deze maand. Heb volgens mij nl nog steeds geen ei gehad. BAH, nog langer wachten, en het duurt al zo lang...
Als ik mijn eisprong heb heb ik heel veel last van witte afscheiding en dit duurt dan 3 daagjes en dan word het weer minder! Dan weet ik dat ik ovuleer. maar heb niet echt steken ofzo.
Hoi allemaal, Ik heb even een vraagje kan je 4 dagen na de eisprong al eventuele zwangerschapskwaaltjes voelen?of is dit allemaal psychisch, want dat kan natuurlijk ook omdat je er zo mee bezig bent... Ik ben nieuw op dit forum maar zou ik ook op de NOD lijst mogen?Ik moet waarschijnlijk rond 7 maart ongesteld worden (hopelijk niet), en kan vlg de banner testen op zondag 9 maart.. alvast bedankt!
hey maybe! welkom hier! In principe kun je pas kwaaltjes hebben na je innesteling. je kan wel je eisprong voelen! reken het anders even uit bij de calculator links in het menu! succes!
nee heb nog niet getest ik wacht nog even een een weekje. Het kan zijn dat mijn cyclus deze maand later komt durf het niet met zekerheid te zeggen vandaar. Heb namelijk 1 februari een curretage gehad dus het kan zijn dat mijn lichaam zich nog aan het herstellen is.