Morgen is mijn NOD, maar nog geen tekenen van ongi, wel rarepijn onderin mijn buik........ Ik zal het me wel weer allemaal verbeelden Iedereen veel succes! Groetjes, Angela
@zeehondje, is goed hoor, pak maar zoveel je nodig hebt Ik kan het nog niet zo goed bevatten, denk af en toe nog steeds dat het niet waar is, maar inmiddels liggen er al drie positieve testen En genieten, dat doe ik zeker !
Tom: Ja, heb ook wel zin in een appelflapke! Lange dag achter de rug! Tijd voor wat ontspanning. Heb na 1 dag al heel wat moeten bijlezen! Mammatje: veel sterkte! Groetjes
Zo de baalperiode van het ongi is hier over.......want over een paar dagen gaan we weer ons kansen beproeven, toch wel voordeel als je een korte cyclus hebt (eindelijk ook een voordeel....hahahaha)je hebt geen kans om lang down te zijn.....hihihi. De zwangeren onder ons, toppie gefeliciteerd De wachtende......blijf vangen die HcG!
Hier nog geen dus misschien blijven ze wel weg en blijft het bij heel licht roze afscheiding. Vanmiddag zijn wij opgeroepen om naar de opa van mijn man te gaan en die ligt nu op sterven dus waken wij om ste beurt dus het kan zijn dat ik er even minder ben. En nu hopen dat als er een leven wordt genomen er ook 1 wordt terug gegeven.
ik tel de dagen af tot mijn nod, wil zo graag testen, heb sinds vandaag veel speeksel heel iri moet het steeds bewust weg slikken en vanmiddag bij het afvegen wat dikkere afscheiding, kan me niet herinneren dat ik dit altijd heb in mijn cyclus, maar ik wil ook graag dingen zien, dus gewoon nog maar even afwachten. heb vorig weekend flink geklust dus eigenlijk zou een innesteling nog moeten gebeuren en zou ik nog helemaal geen symptomen kunnen hebben, denk tyisch gevalletje tussen mijn oren bij de andere meiden had ik dit helemaal niet was ik juist heel nuchter erin maar nu met de wetenschap dat dit echt de laatste word en ik ouder ben, maakt me heel gefocust op allerlei symptomen. @ilona, sterkte met deze moeilijke tijd.
Jeetje wat duurt dat allemaal lang... Heb een week vakantie, dus dan gaat de tijd eeerrrggg langzaam. Ik heb nog weinig (geen) verschijnselen, maar is ook nog vroeg. Weet je wat mijn vriend zei: je moet niet 4 dagen nadat je ongesteld moest worden AL testen. Ik vind dat dan eerder PAS testen. Zou het erg knap van mezelf vinden als ik het zo lang kan volhouden
Hier is het hetzelfde. Morgen is mijn NOD, maar om de spanning op te voeren test ik pas woensdag. Als het zo is ben ik 5 weken zwanger, maar ander ben ik ongi. Ik wou dat ik in mijn buik kon kijken. Grom. Ik wil zo graag, maar... je hebt het niet voor het kiezen. Jedid-Jah
@ Ilona Sterkte meid! *knuddel* Ik mag overigens op rood... De zijn weliswaar nog niet gearriveerd, maar kreeg in bed al last van m'n rug en aangezien ook m'n temp. flink gekeldert is, ga ik er maar vanuit dat ze vandaag komen. Maar... ik ga jullie nog niet verlaten! M'n nieuwe NOD mag op 31 maart! Ben ik lekker wéér 1 van de laatsten op de wachtbank...
hallo meiden hier ook al wat ongi krampen gehad nog geen last van me rug maar zal morgen of overmorgen wel zijn meestal 1 a2 dagen voor me nod ben benieuwt maar heb er een zwaar hoofd in
Wauw ik kreeg er gewoon kippenvel van! Mooi hoor! ik wil of in het roze of in het rood... maar niet steeds ertussenin
Ik vang alle HCG die wordt gestrooid want ik moet nog 1 dag wachten.. en ik ben me zo STIKNIEUWSGIERIG! Laten we met zijn alle hopen dat er veeel roze in deze lijst komt! (ik stem eigenlijk voor 80 wel )
Hey meiden! Voor een aantal meiden is het nu al wel heeel spannend he, ik duim voor jullie! Ikzelf heb nog steeds gekke krampjes/steekjes onderin mijn hele buik, heb ook het gevoel wat opgeblazen te zijn, en mijn linkerborst is nog steeds pijnlijk. Maar kunnen dus ook gewone ongi krampen zijn....ik wordt nu toch wel zenuwachtig hoor, maar probeer het mezelf niet zo lastig te maken en genoeg afleiding te zoeken. Gaat er vandaag nog iemand testen!?
Goedemorgen dames, Ik kom me ook hier melden. Ben afgelopen maandag ongi geworden na een veel te korte cyclus. Ik hou voor mijn volgende NOD wel mijn langste cyclus aan, dus dat zou 28 maart zijn. Wil iemand mij toevoegen op de lijst? Iedereen weer veel succes deze maand! Groetjes, Marieke
hoi allemaal! het ongeduld is nog niet weg hier! maar vandaag krijg ik mn matcare tests binnen! heeft iemand hier ervaring mee? zijn ze net zo betrouwbaar? Ik weet nog niet zeker of ik wel ga testen ook vandaag.. Jullie horen het wel! @desiree en ukkepuk: dat we met zijn allen door mogen naar het 'zwanger' gedeelte deze week!
Hoi, Vanochtend getest, negatief! Baal enorm.. Nog geen duivels te bekennen, maar die zullen wel snel volgen..