Gisteren weer geklust. Nog steeds wat last van onderbuik. Niet echt pijn, maar je voelt wel iets. Hopelijk is het deze keer raak. Vanavond lekker mijn 30e verjaardag vieren dus hoef er dan even niet aan te denken. Ook nu lekker een week vakantie. Heerlijk. Iedereen s6 met zwanger worden en Ukkepuk gefeliciteerd. En alle meiden s6 de volgende keer. Groetjes Pui-San
@ leonie1986 : matcare is heel betrouwbaar. ik had die met zo'n blauwe dop erop, werken erg goed en duidelijk
hallo allemaal! mag ik me bij jullie voegen? ik ben sinds t stoppen met de pil niet meer ongi geweest, maar wil wel graag op de lijst en meelezen met jullie. dus mag ik op 31 maart? wie weet wordt ik voor die tijd wel ongi! (of zwanger natuurlijk...) groetjes Ellen
Gefeliciflapstaart!!! Zeg... is het eigenlijk niet véél handiger als een handig iemand een nieuw topic 'NOD maart 2008' opent en dan op de 1e pagina het NOD-lijstje bijhoudt. Diegeen kan dan gewoon het lijstje regelmatig wijzigen, i.p.v. steeds copiëren, bewerken en weer plakken op pagina weet-ik-hoeveel (zodat je als een gek moet zoeken naar de laatste nieuwe lijst)... 8) En nee, ìk ben niet zo'n handig iemand
Weer een dagje dichterbij het test moment. Heb wel wat kleine 'pijntjes' in mijn buikje, maar ik hoop nog steeds dat dat positieve pijntjes zijn. Heb absoluut geen andere symptomen van ongi of zwanger, maar heb gewoon heeeeeel veeeeeel zin om zwanger te zijn! Fijn weekend allemaal!
Je zult de lijst toch steeds moeten quoten, omdat je het maar 1 uur lang kan wijzigen. Je krijgt dus nog steeds een boel wijzigingen en een boel lijsten. Overigens is het niet erg moeilijk om de laatste lijst terug te vinden toch? Je moet gewoon steeds 1 pagina per keer terug bladeren. Verder dan 5 pagina's is hij toch meestal niet. Gewoon goed opletten! Het is wel een beetje de charme van de NOD lijsten vind ik hihihihi
NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Dayenne 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & Lichtje & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 & Julita & Eitje 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 12. Cinneltje & Essiee 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & Tom78 & K3lly 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale 19. Angelea 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan 22. Selma2007 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 27. 28. Lientje25 & Marieke74 29. Starry 30. Roosje75 31. Freewilly8 & Ellen1983 123 passagiers voor de roze omafiets: 1 zwanger, 6 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 1 negatief, 0 onbekend 0 cyclus van slag Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 2. MissQ Testmarathon 3 Maart 1. Desiree1986 Testmarathon 4 Maart 1. Leonie1986 2. Stoetel Testmarathon 5 maart 1. Dayenne Testmarathon 6 Maart 1. Annelies661 2. Tibo 3. kim78 Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet 2. Elin26 Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 20 Maart 1. Karina82 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien!
Hmmm... dan is dat iets typisch van dit forum blijkbaar... Bij andere fora kan je véél langer je eigen berichten wijzigen... :-k Dan is het idd niet handig. Ik moet overigens vaak wel 10 pag. of meer terug zoeken hoor! en dat duurt me dan te lang Enne... mag ik er dan op 31 maart nog een keer bij?
Oh wat duurt het wachten toch lang.... ik wil het zo graag weten.... Gelukkig nog maar een paar daagjes...
Waaaaah, ik heb sinds gisteren last van steekjes in mijn liezen. Ik kende dit gevoel niet en nu lees ik op het forum dat dat een symptoom van zwangerschap kan zijn! Oke oke...rustig blijven.. [-o< haha. Nog een weekje wachten en dan testen. Mijn cuclus varieert van 23 tot 29 dagen en het is dag 23 nu. Hoop zo dat het geen nieuw ding van mijn lichaam is om ongi aan te kondigen. Maar dit herinner ik me niet bewust als iets dat ik al weleens heb gevoeld in combinatie met ongi. Duimen jullie mee?
Ik heb nog helemaal geen verschijnselen ik voel me niet anders dan anders. Kan ook nog helemaal niet maar goed evn ter info... hiihhiih
Ik heb hetzelfde, geen symptomen en vervolgens de conclusie dat het ook wel vroeg is voor symptomen...
ik heb ook helemaal geen symptomen nog! Zou vandaag mijn innesteling moeten hebben, sommige mensen hebben dan toch erge buikpijn? ik voel nietsssss
Hey meiden, Ik ahd gehoopt niet bij jullie te komen kletsen, maar ben helaas toch weer ongi geworden... Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten voor de 28ste? Meiden succes, hopelijk krijgen we een record roze deze maand! Liefs Parels
Hallo allemaal! Succes met klussen, innestelen en wachten..... Ik heb mijn eerste menstruatie na mijn MK. Dus nu kunnen we er weer volop tegen aan. Wachten tot de verdwenen zijn. Ben toch maar weer overgeschakeld op de Multi zwanger worden van de Etos. Gravitamon maar even weggezet, in die van de etos zitten van alles wat goed voor je is toch wel 100% of wat meer, in die van gravitamon veel minder soorten en 50% van alles of minder. Heb weer goede moed! Jullie ook? Straks een setje ovulatietesten bestellen bij matcare en deze mnd ook tempen. Wie tempt er nog meer elke dag? Zijn er al mensen die de egg meets sperm methode hebben geprobeerd? hihi. (Het klinkt allemaal zo logisch... ) Nou ja, ik wil in elk geval heel graag op de lijst erbij, mijn NOD is za 29-03. Thanx!
@ eitje, ik heb daar helemaal geen las van gehad, en ook geen innestelingdbloeding gehad, dus het zegt helemaal niets.. Sucses !
Wat fijn dat je ongi bent geworden, nu kun je er weer vol geode moed tegen aan deze ronde! Ovu testen zijn echt super ik heb ze afgelopen maand voor het eerst gebruikt, maar echt fijn om precies je vruchtbare dagen te weten, tempen nog nooit gedaan dus daar geen ervaring mee. Ik ga deze maand voor het eerst de spem methode uitproberen... Dus wie weet.. Klinkt zeker heel logisch en heel hoopvol dus altijd het proberen waard he! NOu meid, veel succes deze maand, mijn nod is een dag eerder dan die van jou dus hopelijk kunnen we voor het einde van de maand beide op roze! Samen met alle andere hier natuurlijk! Liefs Parels
@ Parels, He, balen meid! Hopelijk is dit echt je laatste ronde! Je hebt er al aardig wat rondes opzitten, nu is het echt tijd voor jou! Veel succes en klusplezier