NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Zo na 121 dagen eindelijk ongi geworden. Dus mag ik ook op de lijst? 27maart is mn nod ongeveer precies weet ik t niet maar daar gaan we maar vanuit ;)

2. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ik w8 nog heel eventjes af...ik heb afgelopen maand gesmept, hoewel iets te vroeg begonnen (5e dag al), maar dat kan geen kwaad. Als het nix is deze maand ga ik vanaf 12 maart weer smeppen. En inderdaad, als je mannetje van klussen houdt, heeft ie er nix op tegen!
    Succes!

3. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier nog een smepper! :D :D Wij zijn woensdag begonnen...hihi
    Tevens heb ik vandaag voor het eerst een ovu-test gedaan. Was natuurlijk negatief maar er stonden wel twee streepjes...
    Kan ik toch nog op een test 2 streepjes krijgen... ;) :D

4. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ben vanmiddag ongi geworden dus kan van de lijst

5. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Gets Naomi, wat rot voor je.... Is je volgende NOD nog in Maart of niet meer?
    We geven nog niet op toch?
    Succes!

6. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ja inderdaad, hoewel het een stuk minder is, geeft een positieve ovu-test ook wel een lekker gevoel.... :)

7. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja klopt precies...hihi. Ben benieuwd wanneer ik die dikke vette streep in het beeldje krijg... Zal rond woensdag zijn, tenminste dat hoop ik dan maar. Maar het smeppen bevalt prima, alleen is het soms moeilijk om na de ongi week om de dag te klussen... :oops: Dus daarom klussen we lekker wanneer we er zin in hebben.... :) ;)

8. Mooiniet

Mooiniet Actief lid

29 nov 2007
    446
    0
    0
    Ja, dan is het geen smeppen meer..... maar wel veel lekkerder en veel natuurlijker. Ze zeggen dat je eerder zwanger wordt als je echt plezier hebt in het klussen, dussssssssssssssssss. Wie weet, vind jij wel een nieuwe methode uit, hihi!

9. Hoi hoi ik zag dat ik op rood ben gezet dank je wel, maar wil iemand mij ook op de lijst zetten voor 29 maart. Blijf hier deze maand.

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik smep niet en temp niet maar ik doe ovutesten dat bevalt mij goed.

11. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en ben ook bezig met de eerste ronde, erg spannend allemaal. Ik ga eerst even bijlezen.

12. Hoi meiden,
    vandaagt gaat t hier wel. Veel buikpijn gehad en stolsels maar nu is t al een stuk minder gelukkig. Ik ben klaar voor de vlg maand :)

13. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Sterkte ermee joh...
    Houd de moed erin, veel succes!

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    mammatje suc6... Ik wens je veel sterkte

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo Dames,

Ik voel me erg dom... Kunnen jullie mij uitleggen wat smep is?

Bij mij gaat het erg goed... geen ongi problemen, temp bijna 0,7 graad hoger. Woensdag testen.

Jedidja

16. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Moet je even bij zwanger worden kijken in het topic ;)

Spanned hoor succes met wachten tot Woensdag [-o<

17. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    ik schreef gisteren dat ik al wat last had van kleine kwaaltjes en aangezien ik 6 van die sensitest testen heb liggen dacht ik vanmiddag ach, laat ik voor de gein even kijken, aangezien ik vannacht weer zo ontzettend misselijk was, en wat schertste mijn verbazing een heel licht roze streepje, nu zit ik als ik mijn normale cyclus heb 8 dagen voor nod en als ik een kortere cyclus heb van 25 dagen, die ik geregeld heb dan 5 dagen voor nod, dus nog wel erg vroeg om te testen maar ja mien ongeduld is mijn tweede naam ;) , nu maar hopen dat het roze streepje steeds donkerder gaat worden en dat niet alsnog mijn nod doorbreekt een spannend weekje dus, maar voelde me zo blij met dat lichte roze streepje, binnen twee minuten zag je hem al opkomen. jullie zijn de eerste tegen wie ik het vertel, zelfs hubby weet het nog niet, wil eerst een donkerder streepje zien.

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Spannend hoor lillebi!

19. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    het is idd spannend maar ja dat krijg je ervan als je niet kan wachten tot je nod, nu moet ik een aantal dagen afwachten of het niet alsnog in een menstruatie veranderd. daarom hou ik het hier thuis nog even voor mezelf, bij mijn andere dochters had ik ook al vroeg positief getest.

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Spannend lillebi! [-o<

Hier geen idee wat er aan de hand is. Gisteren opeens temp. gedaald naar 36.26 en ongi-rugpijn. Dus ik wachten op de :evil: :evil: :evil: (komen normaal altijd 's ochtends), maar helemaal niets. Nu heb ik vannacht wel niet super geslapen door zoonlief (is ziek :( ), maar heb al paar keer eerder zo'n nacht gehad in deze cyclus en dat had niet veel uitgemaakt voor m'n temp. Maar vannochtend dus opeens weer 36.62! :confused: Is wel errug hoog. En op de w.c. 2 kleine klontjes bloed in m'n plasje en een beetje helderrood bij het afvegen. Normaal komt gelijk een heel 'rood plasje' mee... :-k
    Rug-pijn gisteren al afgezakt en nu alleen nog een beetje op de achtergrond aanwezig (maar wordt misschien later weer erger?)

Balen, had gehoopt vandaag wat meer zekerheid te hebben, niet dus. :(
    Nou ja, over een paar uurtjes de tampon maar es bekijken en hopelijk weet ik dan eindelijk meer!

Deel Deze Pagina