NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankjewel voor het toevoegen aan de lijst :)
    Wat is de test marathon eigenlijk, en waarom het plaatje van de omafiets?

2. peaceful

peaceful Lid

3 nov 2007
    63
    0
    0
    @ EstherenRonald

Bij jou ook nog steeds niks? Hier ook niet hoor!
    Ik hoop dat we snel idd rood of roze kleuren. En dan natuurlijk het liefst roze!

3. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hoi allemaal!

ik mag ook op groen :s

heb natuurlijk veel te vroeg getest, maar de meeste zwangeren hier krijgen ook vroeg al een streepje, dus ik denk dat mijn ongi er aan zit te komen dan..

zo niet, waag ik nog wel een testje, maar denk dat het er deze maand niet in zit helaas..

Nou ja, volgende maand weer een poging!

xxx
    leonie

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Dat had ik de voorgaande rondes ook altijd alleen de laatse was een beejte vaag maar kwma toch de ongi door.
    Helaas pindakaas meid!

5. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Mag ik hier ook nog meedoen? Mijn NOD is 15 maart. Dit is nu ronde 2 voor ons, voor de 1e. De vorige ronde heb ik zo veel testen gedaan, want alles leek er op, maar nu ga ik het echt volhouden tot NOD 8)

6. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    meiden bij wie de ongi is doorgekomen, veel succes met de volgende ronde!

7. Vraagje meiden. Ik heb zo'n test liggen die zwanger en niet zwanger aangeeft. Maar dan zie je dus geen streepje en ook geen eventueel licht streepje bij vroeg testen. Kun je die test dan alleen doen op/na je NOD? Want die geeft dus aleen goed OF slecht nieuws denk ik? Geen tussenin nieuws? ;)

8. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    ik zou nog even 5 dagen wachten, ik weet dat het moeilijk is maar alleen dan heb je zekerheid vanwege het HCG hormoon dat zich in je urine bevindt.

9. Ik vroeg het eigenlijk met de reden: stel dat hij op mijn NOD niet zwanger aangeeft, hoe zeker kan ik daar dan van zijn. Zou een andere test dan een licht streepje kunnen geven? Snap je wat ik bedoel? Ik was inderdaad een beetje onduidelijk eerst. (net een licht streepje die Kim, haha)

Wachten met testen gaat mij overigens prima af hoor. Komt misschien ook omdat mijn cyclus altijd varieert van 23-29 dagen. Dus waar ik nu wacht op NIET ongesteld worden, zat ik vroeger te wachten wanneer ik nou eindelijk eens WEL ongesteld werd :D

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoi,

Gek he? Dat je weinig meer voelt? Tenminste ik vind het wat mijn borsten betreft wel appart! Ik heb mijn NOD trouwens op 8 maart staan, niet op 7 maart, maar ach, 1 dag meer of minder.. Zolang we maar zwanger zijn he? :D

Ik hoop natuurlijk ook heel erg dat ik zwanger ben! Maar ik probeer rustig te blijven. Echter als ik het nu niet ben hebben we in april pas weer kans omdat ik in mijn vruchtbare periode in maart net een lang weekend weg ben.. :( . Dus wat dat betreft hoop ik maar gewoon dat die kleine krampjes die ik voel dit keer een aankondiging zijn van een zwangerschap!

Maar jij weet dus woensdag al wat meer? [-o<

Liefs,

K

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoi Marijke,

Welkom hier en veel succes!

De test marathon is voor de meiden die op die dag gaan testen of ze zwanger zijn of niet. De 1 zet zichzelf er op als ze echt een goed gevoel heeft dat het wel eens raak kan zijn en de ander doet het gewoon steevast voor de lol. Wat jij wil dus. :D

En waarom het plaatje van de omafiets... ? de ROZE omafiets he! Heel belangrijk detail, ROZE... ofwel we hopen deze maand richting de roze wolk te kunnen fietsen... ;) Tenminste die uitleg geef ik er aan. Is gewoon voor de leuk, zonder plaatje is het ook maar kaal niet waar?

Groetjes,

K

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja, ik snap die testen ook nog niet helemaal. Betekent niet zwanger nou dan ook echt NIET ZWANGER, of kan het 3 dagen later toch wél zo zijn? En ik dacht altijd, een licht streepje is toch echt een streepje, dus dan zal zo'n digitale test wel 'zwanger' aangeven denk ik.
    Maar ach, ben nog nooit zwanger geweest, dus zou het eigenlijk niet weten... :(

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He jootje,

Ik had er voorheen nooit last van maar heb deze cyclus er heel veel last van gehad, wel niet wel niet.......en dus gewoon ongi geworden. Dacht eerst aan een innesteling maar helaas. Schijnt normaal te zijn.

14. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Volgens mij kun je heel goed ook OP je NOD 'vals negatief' testen met zo'n digitale test. Hangt dacht ik helemaal af van je luteale fase (lf = tijd tussen eisprong en menstruatie). Die is normaal gesproken tussen 10 en 16 dagen, gemiddeld 14 dagen. De zgn extra gevoelige 'vroeg-testen' kunnen geloof ik in principe HCG meten vanaf 11 dagen na de bevruchting, maar ook niet bij iedere (zwangere) vrouw. Digitale tests schijnen ook minder gevoelig te zijn dan de gewone 'streepjes-tests'.

Zou dus heel goed kunnen dat je met een digitale test op je NOD vals negatief test, zeker als je een korte lf hebt. Zekerste is dus om pas op z'n vroegst 3 à 4 dagen nà je langste cyclus-NOD te testen (de kans dat je dàn evt. 'vals negatief' test is relatief klein)...

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Oh nee he, vandaag nog steeds geen ei gespot, oftewel, weer een langer cyclus! :(
    Hoe korter hoe beter! Hoeven we niet zo lang te wachten op de uitslag (wel of geen ongi!)

Waarschijnlijk weer een cycli van 33 dagen! Pff...
    Gelukkig blijft het klussen nog steeds leuk ;)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan testen we op dezelfde dag :):)

17. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Wil iemand mij op 21 maart zetten voor ronde 12... Mag het nu dan aub?

18. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @jootje24
    Ik ben uit gegaan van mijn langste cyclus en weet het anders ook niet. Ik ga nu ook pas na een week weer testen ofzo niet te snel want het kost alleen maar geld.

19. @Iuno. OF ik koop natuurlijk ook gewoon een test met streepjes :D Ik dacht dat ik een goed (in ieder geval dure!) test kocht, maar ik geloof niet dat die voldoende zekerheid geeft voor mij.

Vooralsnog begin ik wat buikpijntjes te voelen. Laten we hopen dat dat is vanwege een zwangerschap.

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hoi,

Iedereen die mag testen suc6! Volgens mij is mijn cyclus nog van slag :S! Zet mij maar op lichtblauw ik wacht het nog even af.

Groetjes

Deel Deze Pagina