Ik mag rood, ongi is toch gekomen vandaag. Wie wilt mij erbij zetten op 28 maart! (Parels we staan samen dit keer )
Hee hallo! Ik heb ook dezelfde test als jij hebt, ik ga (als de nog niet gekomen zijn) op mijn NOD testen en afhankelijk van wat de test "zegt"test ik een aantal dagen later nog een keer. Nadeel van de andere testen lijkt mij, dat als je een vaag streepje ziet, nog geen duidelijk antwoord hebt en alsnog een paar dagen in spanning zit... Het is en blijft gewoon (nou ja gewoon...) afwachten! 7 maart komt steeds dichterbij....! Succes! Heb je trouwens nog steeds die buikpijntjes? Ik heb weer gekke steekjes en krampjes....
@Lichtje: jouw benadering van de test bevalt me wel! Je hebt gelijk, thanks voor de nuchtere kijk! Ik heb wel hier en daar een pijntje en ik ben al 2 dagen niet lekker. Geen misselijkheid, maar een ouderwetse kou in mijn lijf. Dus of het nou pijntjes zijn van aankondiging ongi, zwangerschap of mijn ziekige lichaam, ik weet het niet. Donderdag is dag 29 van mijn cyclus en 29 dagen is mijn langste cyclus tot nu toe, dus vrijdag testdag! Meid, vertrouwen dat we zwanger blijken eind van de week! Jouw steekjes en krampjes zijn ook hopelijk goed nieuws!
Maar die digitale testen blijken juist weer meer hcg nodig te hebben dus als je dan op je NOD test, kan ie nog negatief zijn (heb ik gelezen).
01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Dayenne 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & Lichtje & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 & Julita & Eitje 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 12. Cinneltje & Essiee 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & Tom78 & K3lly 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Sjansie28 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale 19. Angelea 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan & roos80 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 27. S1986 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & desiree1986 29. Starry & Birthe & Xanado83 30. Roosje75 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno 135 passagiers voor de roze omafiets: 1 zwanger, 9 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 3 negatief, 0 onbekend 1 cyclus van slag Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 2. MissQ Testmarathon 3 Maart 1. Desiree1986 Testmarathon 4 Maart 1. Leonie1986 2. Stoetel Testmarathon 5 maart 1. Dayenne Testmarathon 6 Maart 1. Annelies661 2. Tibo 3. kim78 Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet 2. Elin26 Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 20 Maart 1. Karina82 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! desiree1986 je staat op rood en op nieuw in de de lijst!
Ja we houden de moed erin ja! Het verschil met mijn krampjes/steekjes is dat ik ze deze maand vanf ongeveer de innestelingsdag voel, dat had ik andere maanden niet. Ik weet zeker dat ik met de eerste test echt niet langer dan mijn NOD kan wachten, dus ik ga ook zeker vrijdag testen! Wat leuk toch zeg, zo kletsen over en weer. Kan het hier thuis ook wel kwijt, maar dit vrouwengeklets is toch anders he... Niet ziek worden zou ik zeggen en we spreken elkaar de komende dagen vast nog wel! Greetz
Thanks Jessica.. Dame's ik kom hier nog even wat HCG rond strooien. ***************************************************** ***************************************************** ****************************************************** ****************************************************** Sucses en een hele dikke knuffel voor iedereen
Heeeel voorzichtig mag ik op rose. Gisterenavond weer getest omdat alle ongipijntjes wegtrokken. Ik had een duidelijke rose streep. Wel even schrikken voor ons allebei en we blijven nuchter en juichen pas als de kritieke weken voorbij zijn. Vind het ook heel moeilijk om op te schrijven dat het in de eerste ronde al raak was voor iedereen waarbij het niet van een leien dakje gaat. Ik denk elke dag aan diegenen. Weet bijvoorbeeld nu al niet goed hoe ik het eventueel mijn broer ga vertellen want die zijn al weer ruim een jaar bezig voor de tweede. Oke, ik wordt een beetje warrig maar hou jullie op de hoogte. Duimen dat het allemaal goed blijft gaan hiero.
Bramtim ik herken mezelf in jou. Ik ben vandaag ook 2 dagen over tijd en dit is ook mijn 1e ronde. Ik durf gewoon niet te testen ben bang dat het een teleursteling zal worden maar ik heb gisteren wel wat bruinige afscheiding gehad maar ik dacht dat dat betekende dat de ongi op gang zou komen.
@ bramtim Gefeliciteerd! En natuurlijk kan er evt. nog wat mis gaan (hoop het niet!) en natuurlijk moet iedereen die al langer bezig is ff slikken voordat ze blij voor je kunnen zijn, maar geniet er toch maar van! En ik denk dat je het je broer gerust kunt vertellen hoor (als jullie de tijd er rijp voor hebben, kan me best voorstellen dat jullie er iig nog een paar weekjes mee wachten)! Als jullie enigszins een goede band hebben, komt dat best goed hoor! Mijn zus en ik waren 2006 tegelijk zwanger. Zij was aug. 2005 'per ongeluk' zwanger geworden (van de 4e), ik jan. 2006 na 5 maanden (geen last gehad van ontpillen). Mei 2007 bleek m'n zus wéér zwanger (wéér min of meer 'per ongeluk'). Aug. 2007 ben ik met de mini-pil gestopt (maar heb dit keer geloof ik wel wat last van ontpillen). M'n zus heeft er inmiddels dus alweer een kindje bij en ik ben nog steeds niet zwanger... Natuurlijk ben ik ff stinkendjalours op haar geweest - en soms nog wel - (waarom zij wel zò makkelijk en ik niet?), maar ben verder hééél blij met m'n neefjes en nichtje hoor! En... onze tijd komt vast nog wel, denk ik maar...