ik vang in elk gaval enkele van die hcg tjes kan ik best gebruiken ik word gek van al dat wachten ik heb nu al meer dan een week allerlei klachtjes en denk telkens ben ik nu ziek of meschien wel zwanger durf dan ook niets van medicatie in te nemen alles roeit me op en ik ben zo vlug moe ik kon het dan zondag ook niet laten en heb al eens getest maar ja veel te vroeg he en dus negatief maar ik geef de moed nog niet op en ga nu proberen te wachten tot vrijdag om nog eens te testen groetjes sylvia en dames op de wachtbank veel succes he
bramtim, gefeliciteerd! na mijn vage streep van het weekend, moet ik me echt beheersen om niet elke dag te gaan testen, ik ga op donderdag nog een keer testen, heb wel sinds gisteren krampjes net alsof mijn ongie toch gaat komen, maar we wachten het allemaal af, het gekke is dat ik haast niet meer weet hoe het bij de andere meiden was in het hele prille begin, voel me nu net alsof het de eerste is. gek lichaam van mij
Hi meid ! eerst en vooral van harte proficiat ! Eerste ronde of 100ste ronde... maakt niet uit hoor, je verdient het even veel ! Maar ik snap wat je bedoelt, ik zit in soort gelijke situatie... Mijn vriend zijn nichtje en ik zitten allebei in de mmm; zij al bijna 3 jaar (!) en mijn vrien en ik ocharm 3 maandjes... We duimen allebei heel hard voor elkaar, maar toch heb ik soms het gevoel : wat als ik nog voor haar zwanger word ? ik denk dat ik ook niet ga weten hoe ik het moet vertellen ook al weet ik dat ze heel gelukkig gaat zijn voor mij ! ook omgekeerd hoor, ik weet van mezelf dat ik heel jaloers reageer als ik van iemand verneem dat ze zwanger zijn.... Gewoon eerlijk zijn, en ik denk dat je broer het mss graag als eerste verneemt... Groetjes, Evita
@BramTim: gefeliciteerd! @Lilith: ga je vandaag testen? @Mooiniet: hoe gaat ie? Ga je een dag na je NOD testen? Ik ga zodra het 7 maart is testen denk ik..hahaha! Kan haast niet meer wachten. Maar ik heb ook digitale tests thuis, dus kan ook niet anders dan op of na m'n NOD testen...
Gefeliciteerd Brantim! Gaaf hoor, in de eerste ronde! Ik zou me niet al te veel zorgen maken maar er gewoon van genieten. Er zullen altijd mensen zijn die balen dat ze niet eerder waren, of je nou in de eerste ronde zit of in de 100e...
Gefeliciteerd. Zelf is mijn iesprong denk ik nu wel geweest. Gisteren had ik nog wat vage buikklachten. Nu lijkt dat steeds minder te worden. Ik hoop wel dat het raak is. Maar ja moet toch nog 2 weken wachten. Iedereen s6 met wachten.
@Bramtim: Gefeliciteerd! Het is ieders wens om de eerste ronde zwanger te zijn, dus ik denk dat iedereen wel weet hoe blij jij bent. Zoals al gezegd: het is iedereen van harte gegund zwanger te raken! Dus geniet er maar van hoor! @Lichtje: Het is inderdaad wel erg fijn dat er iemand is op het forum die gelijk loopt. Voel me vandaag nog niet 100% maar ben gewoon aan het werk gegaan. Ik dacht vanochtend even dat ik ongi pijnen had, maar er is nog niets gelukkig. De kans dat ik ongesteld wordt is er nog altijd, maar iedere dag dat ik dat niet ben is een dag dichterbij de dag dat ik mag testen! Het wordt hier vaker gezegd: geen bloed geeft moed!
He bramtim, super van harte gefeliciteerd. En ik kan me best voorstellen dat je je schuldig voelt, maar dat moet je niet doen, want eens zijn we allemaal aan de beurt en daarnaast ik zelf had gisteren bezoek van vrienden en die zijn al bijna 20 weekjes zwanger en die vonden het moeilijk om te komen. ik zeg dat geeft niets. ik zeg want we vinden het allebei moeilijk. En ik heb dan ook wel een traan moeten laten omdat wij 1 van de eerste waren die zwanger waren en nu zijn we zo ongeveer de allerlaatste waarschijnlijk. Maar als iedereen gewoon eerlijk is over zijn gevoel dan komt het wel goed. het helpt vaak als je van beide kanten je ei kwijt kan. xxx Joyce
Hee goeiesmoggus! Lijkt wel of je grieperig wordt ofzo? Ik heb het vorige week te pakken gehad, zo ontiegelijk verkouden...bleh! Niet te hopen voor jou! Heb precies hetzelfde als jij; voel wel wat "trekkinkjes"in m'n buik, maar er is nog niks te bekennen gelukkig! Ik en mijn vriend zijn deze week vrij, dus ik ben van plan om daar lekker van te gaan genieten, niet dat het NOD verhaal het belangrijkste is...hahahahah of dat gaat lukken is de vraag maar snap je? Samen wachten we de komende dagen af...en idd : geen bloed geeft moed! Doei!
Hier ook iemand die al ziek geweest is, en nu ben ik vandaag weer misselijk en duizelig Geloof nooit dat ik deze maand zwanger ben, we hebben maar 1 keer geklust en dat zou dan wel knap zijn Maar wil me graag weer wat beter voelen..
@ Bramtim Van harte gefeliciteerd! Goed geklust... @2deKleine You'll never know. Wie weet laat je lichaam je wel versteld staan dit keer. Hier nog steeds druk aan de ovu-testen van MatCare. Heb wel het idee dat de streepje steeds sterker van kleur worden. Merk wel dat ik nu met "iets" bezig ben. De bekende steekjes zijn weer aanwezig in mijn buik. Maar hopen dat het eitje snel komt. We proberen het namelijk écht om de dag te doen maar dat lukt niet altijd... hihi
Wij hebben het met de positieve ovutest iedere dag geklust.. We moeten het maar zien ik voel helemaal niets..... Bramtim gefeliciflapstaart met je zwangerschap geniet er lekker van! En Jent (Joyce) ik leef met je mee en hoop dat het deze ronde beter mag zijn.