Voor de zwangeren Gefeliciteerd! Ik heb vanochtend negatief getest en morgen is mijn NOD. Heb wel krampen in mijn buik maar temperatuur is nog steeds hoog.(je kan klikken op mijn banner om mijn grafiek te zien.) We proberen positief te blijven.(...moeilijk...moeilijk...)
Hey marielleB, we lopen gelijk ik ga wel ovu testen gebruiken vanaf vandaag en zien wat het geeft. ik heb ze wel eerder gebruikt maar tot nu toe hebben ze niet gewerkt voor mij. Succes
BramTim Gefeliciteerd! Wauw, 3 Maart en al 2 zwangeren... wie wordt nr 3?! MarielleB zet hem op he, met klussen! Ga zo eens wat ovutesten bestellen. kan ze maar vast in huis hebben. Ben hier druk bezig een geboorte bord te schilderen voor een vriendin die volgende wk ergens moet gaan bevallen. Jip en Janneke bij een wiegje. Echt leuk!
Is wel lastig bij jou zeg ik zie dat je al meerdere mooie kaartjes hebt gehad, maar daarnaast zijn je cyclussen ook zo verschillend. In ieder geval succes en geen bloed geeft moed zoals ze zeggen. xxx Joyce ik duim voor je.
Vast wel.....toch? Ik ben na het stoppen met de pil, keurig twee keer ongi geworden. Daarnaast voel ik mijn eisprong duidelijk. De vorige keer voelde ik het een dag voor de berekening van de ovu en werd ook een dag eerder ongi... Dus komt weer helemaal goed...hihi Is dit trouwens jou eerste keer met ovu testen?
Bedoelde je mijn cyclussen? Want die zijn inderdaad erg wisselend....vorige maand operatie aan eileiders dus veel/vaak bloed. En dan de IVF en cryo pogingen die miskramen werden en de cyclussen erna die later een ovulatie gaven.Over het algemeen heb ik 14-16 dagen na ovulatie mijn menstruatie dus daar pin ik me maar aan vast.
Ik ben arbeidsongeschikt en heb dus andere dingen moeten zoeken om de dagen mee door te komen. Dus naast een gelukkige huisvrouw te zijn voer ik zo nu en dan opdrachten uit en ontwerp/ maak dingen. Dit is het eerste geboorte bord, wordt groot verkeersbord met Jip en janneke erin. Is echt perfect aan het worden, geeft me dan een heerlijk goed gevoel. Heb laatst 2 dienbladen moeten maken, op maat, en bewerkt met kraaltjes in de randen en gekleurde swarovski steentjes. En heb daarvoor een prachtig hobbelpaard gemaakt, een zebra. Geeft me voldoening en plezier!
Iedereen super bedankt voor de felicitaties. Moet er de hele dag aan denken maar vind het zooo spannend of alles goed gaat! Voor jullie allemaal heel veel HCG wordt NU rondgestrooid want ik ben nu in elk geval zanger en of alles goed gaat zien we dan wel weer.
dan vang ik hcg tjes van jou al op ik hoop dat ik binnen drie daagjes ook zo'n goed nieuws heb als jij een dikke proficiat
Hoi Anneke99, Dat had ik ook al gezien. Goed nieuws voor jou. De vorige 2 maanden waren er ook al meiden die gelijk liepen met mij.... En beide zwanger. Ik gebruik al meerdere maanden ovu testen. Nu vanaf dag 10 al. Hoe bedoel je dat ze bij jou niet werken? groetjes MarielleB
@ Tom&Karina Ja hij zal zeker wel komen Dit is voor mij pas de eerste keer met de ovu testen wist dus ook niet wat ik moest verwachten Dit was pas de 2de test die ik deed gister was ie bij mij ook nog negatief Ik heb de vorige keer ook heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, ik wist ook precies te vertellen wanneer ik ongi ging worden. Ben wel blij dat mijn cyclus weer precies gelijk loopt aan de vorige
Voor mij is het ook de eerste keer. Weet dus ook absoluut niet wat ik moet verwachten straks... In ieder geval een positieve ovu-test..Hoop ik dan maar...hihi Nog een paar daagjes geduld...geduld..geduld... had gehoopt dat ik het woordje "geduld" niet hoefde te zeggen voor mijn ovu...haha
@ Jent, Hier een 3 maart meid. Met mij gaat het goed hoor. Ik ben nog niet ongi en morgen ga ik testen. Vandaag heb ik wel knallende koppijn. Mijn temperatuur is nog steed hoger als anders... Ben benieuwd. @ Bramtim, GEFELICITEERD! Ik pik nog ff snel wat HCG van je hoor!