ik heb bij de nacontrole nog weer een inwendige echo gehad. ze kunnen dan wel zien hoe dik het baarmoedervlies is en hoe het met je eierstokken staat. ik hoop voor jou dat je snel weet waar je aan te bent! is niks aan die onzekerheid
Ja ik vermoed dat ik weer een inwendige echo krijg en dat ik me bloed dan moet laten prikken om te kijken of er nog hcg in zit. Spannend allemaal! Hoop ook dat we snel weer verder kunnen.
Helaas ik ben bang dat ik vandaag toch nog ongi wordt zo te zi4en. heb net bruin verlies gehad dat heb ik normaal wel nooit, maar dat zal toch wel erop duiden dat ik ongi wordt. xxx joyce
Hoi allemaal, Dat was even bijlezen zeg! 10 bladzijdes @Bramtim: Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Voor de meiden die ongi zijn geworden: Succes in de volgende ronde! Hier nu voor de tweede dag achter elkaar een positieve ovulatietest. Hmmm, weet iemand hoe dit kan?
Hoi allemaal, ik heb nog geen goede uitslag, de test van vanochtend is er een beetje bij in geschoten. Afgelopen zaterdag wel stiekem getest maar die was negatief, en omdat ik al wat buikkrampen (en PMS) heb vermoed ik dat ik gewoon ongesteld ga worden. Als ik het vannacht niet wordt test ik morgenochtend wel
Vandaag heb ik ook weer even bijgelezen. Er is weer een hoop geschreven. Succes allemaal weer deze maand! Hopen dat de maand maart weer veel zwangeren krijgt!
Dag dames, ten eerste: De 2 zwangeren, van harte en geniet lekker van de zwangerschap! Aan deze kant minder goed nieuws, ben vannacht ongesteld geworden, en wel 4 dagen te vroeg! Ach ik zal wel verkeerd gerekend hebben of zo..... Nou ja, we gaan voor de tweede ronde! Zou iemand mij op 31 maart kunnen zetten? Alvast bedankt! veel liefs, Amanda
@Hanna, dat kan dan was de eerste test meteen in het begin van de piek. Ik heb dat ook wel eens. @Pricilla, Bij mij duurde het 35 dagen voor ik ongi werd. Ze hebben geen bloed geprikt bij de nacontrole maar wel inwendig gekeken. Dat was bij mij al 2 wk na de curretage vanwege dat ik al zo ver was. Toen zagen we al weer een eitje en was het slijm al weer OK. Succes
Hier net een positieve ovu test gehad. Gelukkig vanmiddag nog geklust. Morgen nog een test en misschien overmorgen ook nog. Nog even flink klussen de komende 2 a 3 dagen en dan.. het lange wachten. Gelukkig volgende week op vakantie, even weg. groetjes MarielleB
Bramtim: gefeliciteerd. Ik heb nog geen tekenen dat ik ongi ga worden. Alleen wat witte afscheiding. Normaal heb ik een week van te voren wel tekenen... (pijn in de rug, vreetbuien etc...) Spannend!
Balen meid! Maar 4 dagen 'te vroeg' ongi worden is op zich niets abnormaals, hoor! Je hoeft dus ook niet persé verkeerd gerekend te hebben. Kan goed zijn dat je nu eens gewoon een kortere cyclus gehad hebt! Weet niet hoe regelmatig jouw cycli zijn, maar bij mij varieert het over het algemeen tussen de 26 en 31 dagen en had laatst een cycli van 26 dagen volgend op eentje van 31; dus zelfs 5 dagen vroeger dan de maand ervoor...! Wordt pas dramatisch(er) als je dit vaker hebt en je cyclus daardoor heel erg kort wordt (20 dagen ofzo), want dan kan het zijn dat je lf (luteale fase) te kort is. Bij een nog 'normale' lengte (24 dagen of meer), is er in principe niets aan de hand hoor!
Ik zie dat er al twee zwanger zijn in maart. Gefeliciteerd meiden. Ik hoop dat er nog vele bij zullen komen. Liefs Hummel.
Ik had een afspraak bij de gyn vorige week,hij liep uit dus moest ik naar een andere persoon...Die wou mij ff vertellen hoe mijn cyclus liep whaha Ik zei tegen haar mijn cyclus is korter aan het worden en is nu 24 dagen...Zegt ze:"Je cyclus is meestal 28 dagen dus dan is je eispong pas op 7 maart...Hmm ik wist dat ik rond de 9de cyclus dag mijn eisprong kreeg en zei dat ook tegen haar...Ze zei;"Nou denk dat je het mis hebt met wanneer je eisprong dan is hoor!Pas maandag krijg je het!' Ik gniffel de hele dag naar huis,die vrijdag op zaterdag kreeg ik dus echt wel mijn eisprong!Dombo! Ik moest maandag terug komen,bij nog een invaller (ppfftt) een fertiliteitsarts En ik vertelde haar het hele verhaal,ze zei:"Uhm,waarom moet je terug komen als je je eisprong al gehad hebt?En dat je voeld wanneer die is?!?" Na een gesprek met haar,zei ze dus :"Ach laten we maar toch een echo doen" En ja hoor!Alles wat ik zei was gebeurd! Ze wil graag dat ik vrijdag een bloed test laat doen,voor een gehalte om te kijken of er echt een eitje gesprongen is en niet gewoon een kaal omhulsel... Och wat een lang verhaal!hihi
Hey! Ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb exact t zelfde! Tijd lijkt voor mij te kruipen, let constant op of ik al mn eisprong heb gehad, snap niets meer van mn lichaam.... Ik heb 2 weken geleden een vroege mk gehad en heb dus geen idee hoelang mn cyclus duurt en wanneer ik weer vruchtbaar ben.... Groetjes, Ruby