01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & Lichtje & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Linda26 & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Johanna1 & Julita & Eitje 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & Tom78 & K3lly & Mnq 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Sjansie28 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan & roos80 & silvana81 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 27. S1986 & dancevalley 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & desiree1986 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald 30. Roosje75 & tweety123 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 141 passagiers voor de roze omafiets: 2 zwanger, 13 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 4 negatief, 0 onbekend 1 cyclus van slag Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 2. MissQ Testmarathon 3 Maart 1. Desiree1986 Testmarathon 4 Maart 1. Leonie1986 2. Stoetel Testmarathon 5 maart 1. Dayenne Testmarathon 6 Maart 1. Annelies661 2. Tibo 3. kim78 Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet 2. Elin26 Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 Testmarathon 20 Maart 1. Karina82 Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! Ik heb mezelf op 4 maart gezet ipv 5 maart @Selina26 je staat erbij!
mag ik ook op de lijst dames, ben vanochtend helaas toch ongesteld geworden.. ik ga voor de volgende ronde.
He meiden, mag ik iets vragen? Als ik nu ongi word dan moet ik 3x bloed gaan prikken brrrrr Ben er zo bang voor. Wie heeft er ervaring mee?en waar kan ik me op voorbereiden? ja sorry klinkt misschien kinderachtig, maar ben nou eenmaal panisch voor naalden!
Je echt er op voorbereiden kan niet echt. En ze proberen je daar wel gerust te stellen. het belangrijkste is als je je ontspant natuurlijk. Dan gaat de naald namelijk beter erin en voel je er minder van. Je moet het zien als een mug die je steekt en dat doet even een seconde zeer zo is dat met bloedprikken ook als je ontspannen bent. xxx joyce Succes
Goedemorgen vandaag is mijn NOD maar nog steeds niets. Eergisteren iets vaags positief op de test,gisteren helemaal negatief. Vanochtend heb ik niet getest....dat ga ik morgen doen als mijn temp nog hoog is en ik nog niet ongesteld ben.Heb wel krampen in mijn buik maar ben ook af en toe misselijk.Volgens mij kan je lichaam je af en toe flink in de maling nemen.Wordt er kriegel van...
ahahah. Ik ga morgen testen. ik ben vandaag in mijn vierde dag overtijd. Ik kreeg al van iemand de vraag of ik zwanger was. degene weet het zeker; volgens haar ben ik zwanger.... Jedid-Jah ps: Ik heb meer geduld dan ik dacht.
He dees, nu kunnen we samen naar de datum toe lopen, gezellie! Dit moet wel geluk betekenen voor ons, want ben jarig dan! Nou meid, duimen maar weer... Wel balen dat ke toch ongi bent geworden, het zag er allemaal zo goed uit, echt kut voor je mies! Maar deze ronde word onze ronde! Liefs parels
Dank je Joyce! Ik moet er gewoon even doorheen! Tenminste, als ik ongi word vandaag.......of morgen Heb helaas al wel wat krampjes... xxx
@Jedid-Jah: Spannend! succes met testen morgen, hoop voor je dat er 2 dikke strepen tevoorschijn komen. @ Jeunessebv: balen dat je na je vaag positieve test nu een negatieve test hebt. Ik had dat helaas deze maand ook en ben gewoon ongi geworden maar moet er wel bij vertellen dat ik ook veel te vroeg getest had omdat ik onwijs misselijk was voor nod. Hopelijk blijven bij jou de uit en heb je straks een mooie 2e streep op je test. @Zwangeren: gefeliciteerd en geniet ervan! Wil iemand mij misschien op 31 maart zetten? Weet niet hoe dat moet
Goedemorgen Meiden. Gisteren was mijn NOD en er gebeurt nog steeds niks. Ik heb vanmorgen vroeg een test gedaan. Er zit een heel vaag streepje. En dan bedoel ik dus echt vaag. Ze zegggen een streep is een streep, maar ik ben voorzichtig. 8-[ Ik juich pas als de streep er goed duidelijk staat. Zou iemand mij donkerblauw willen maken? Op zaterdag 8 maart ga ik weer een testje wagen. Ik zou graag dan bij de testmarathon willen. Hoe gaat het met de andere 3 maart meiden? En Leonie, ga jij vandaag ook nog testen? Ik hoop voor je dat je een mooie test in je handen zal hebben. Pfff... ik voel me nu wel gek hoor, door dat vage streepje.
Dag dames, @Iuno: Bedankt voor je reactie. Ik ban namelijk altijd op tijd en heb een cyclus van 28 dagen. Maar ik denk dat ik me verrekend heb, omdat ik namelijk altijd 3 dagen aftrek van de eerste dag dat ik ongesteld ben. Maar omdat februari dus minder dagen heeft, denk ik dat ik een rekenfoutje gemaakt heb! Alle overige dames succes met testen!
@ stoetel: Succes met testen... Op naar een duidelijk streepje. @ mama van Tessa: Jammer dat het weer gekomen is. Succes met de volgende ronde.... @ de zwangeren: Gefeli en ik hoop dat ik mij bij jullie kan scharen... Morgen een update... Jedid-Jah
Hallo meiden, Hier pijn aan de rechter onderkant mmmhh eisprong? dacht dat ik hem al had gehad maar goed volgens de banner wel vandaag. Wie zou mij op de testmarathon willen zetten van 15 maart. Ik snap er niets van hahaha. Voor alle zwangere meiden gefeliciteerd! En voor de rest ik duim voor jullie. Liefs Chantal.
Hoi Stoetel, Wat spannend! Ik leef met je mee meid en ga hard voor je duimen dat dat tweede streepje zaterdag heel duidelijk is! Veel liefs, Amanda
Nou inderdaad 40% is wel veel zeg! Ik denk dat ik de volgende keer maar gewoon probeer te wachten met testen tot na mijn nod. ps: wat zijn softcups?