@ Yustin:Nou inderdaad ...en of dat moeilijk is. Ik ben nogal ongeduldig typje En dat laatste weekje tot nod duurt ook zo lang! Bij jou is het ook spannend aan je banner te zien..
Hey, Yustin tuurlijk mag je ff klagen hoor ik weet hoe het voelt? Ik duim hard voor je dat het een goed voor teken is liefs chantal.
hihihi ik hoop het ook Chantal... Maar denk het niet hoor. Ik lees vaak bij eerste symptomen dat ongigevoel ook een symptoom is, maar helaas bij mij tot nu toe steeds een aankondiging van mijn ongesteldheid...
Hey, Ja is bij mij ook hoor, ik kon altijd bij de drie zwangerschappen al 8 dagen voor de nod testen bij een cyclus van 28 dagen en vet positief gek he? Ik denk dat ik goed reageer op de hcg en dan zou ik vanaf zondag kunnen testen dus spannend. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik dan ook echt goed aan mijn lichaam voelde dat ik echt zwanger was. ik hou jullie op de hoogte. Liefs Chantal.
Ik ga morgen testen.. Vorige keren was ik telkens te vroeg en mijn man vroeg meer geduld... Morgen is de grote dag en ik hoop op twee goed zichtbare strepen Jedid-Jah
Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook het gevoel dat ik gewoon ongi ging worden. Kan inderdaad wel een symptoom zijn. Hoop voor je dat de uitblijven!
Whow Jedidah, ik ga heeeeel hard voor je duimen! mammavantessa, gek is dat dan he dat je wel het gevoel hebt dat je ongi wordt... Ik hoop maar dat het een symptoom is bij mij, maar hopen durf ik nu even niet meer na al die rondes hahaha Ik ben iidgeval heel blij dat ik het heir van me af kan schrijven meiden, thanks xxx
Ja dat is inderdaad vreemd. Mij hebben ze toen verteld dat het kwam door het oprekken van de baarmoeder. Het gevoel is een beetje hetzelfde. Ik hoop heel hard met je mee dat het voor jou een goed teken is.
Nou zeker. Ik zit hier op mijn werk..Vandaag en morgen maar te wachten op mijn ongi..Niemand die iets weet natuurlijk! Kan aan niets anders denken op dit moment hahaha (heb ik elke maand aan het eind vd cyclus)
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben gelukkig thuis, maar als ik mensen zie waar ik echt wat mee heb dan moet ik mij erg inhouden . Nog even hopelijk Jedid-Jah