En kun je ook heel makkelijk doen door in het lijstje 'toon eigen berichten' op een topic te klikken (bij voorkeur op eentje die je zelf geopend hebt, of waar je als laatste geantwoord hebt), een posting van jezelf op te zoeken en daar dan ff een blik op je banner te werpen... scheelt een hoop aan zinlose berichtjes tussendoor
Ik sluit me ook aan. Zijn niet actief bezig maar gebruik de pil niet meer dus kan altijd raak zijn. onze wens is er wel nog voor een tweede
YEAH, gister super veel doorzichtig slijm (sorry!) dat betekend dat het EI weer aanwezig is! Krampen, zere borsten en slijm, de perfecte combinatie voor een prachtig ei! WELKOM EI! Hopelijk voor de komende negen maanden de laatste ;D Liefs Dib
ik heb vandaag een doorzichtig slijm en dit 2 dagen voor mijn nod kan dit op eenzwangerschap wijzen en al mijn eten roeit mij op pffff
Hier gisteren hetzelfde, vreemd kramp gevoel in onderbuik, pijnlijke borsten en idd veel slijm, lang geleden dat ik dat zo heb gehad
Ik had dat gisteren ook en heb het ook op mijn temperatuurcurve gezet. Vond het ook vreemd want dat heb ik normaal alleen rond mijn eisprong...
Hallo ik ben nieuw Ik moest gisteren ongesteld worden. Maar niks hoor en ook vanochtend niet. Heb al wel vage klachten: pijnlijke tepels en beetje pijnlijke borsten, en veel oprispingen en boertjes Testje gedaan maar ook die wees niks uit. Was vanmorgen bij HA voor iets anders dus toch maar even gevraagd. Nu een week (!) wachten op ongi worden. Anders nog maar n test. Ben normaal erg regelmatig dus het wordt spannend!
Ik ervaar mijn eisprong bijna elke maand zo, wat wel wisselt is de periode voor mijn ongi! De ene keer met veel kramp van te voren, de andere keer veel roze verlies vanaf 4 dagen van te voren en ik ben ook al een keer zonder enige waarschuwing pats-boem ongesteld geworden! Mijn ei is de enige structuur van mijn lichaam (niet meerekenen dat deze wel wisselend is van dagen, de ene keer na 14 dagen en dan weer na 20 dagen) deze voel ik heel goed aan met alle symptonen erbij die je maar kunt verzinnen! Succes allemaal
ik denk dat ik ook gewoon ongi ga worden een dezer dagen, na mijn vage test kon ik me niet beheersen en net een testje gedaan maar nu niks meer te zien, helaas, ik heb wel ontzettend zere borsten en na het plassen slijm, maar ja dat kan ook voor de nod komen, ik wacht nu maar mijn nod af,(wat duurt dat dan weer lang he) en ga dan weer vol goede moed op naar de volgende ronde.
ik zou het afwachten en pas na je NOD testen, dan heb je meer kans op succes. Of een beter duidelijk antwoord. Succes met testen enzo
hahahahaha ik raak straks nog testverslaafd, bestaan daar ook hulpgroepen voor het is afhankelijk welke cyclus ik deze keer heb, als ik mijn korte cyclus heb dan zou ik over drie dagen mijn nod hebben is het de langste dan over 5 a 6 dagen, als dat zo is dan is het idd. nog te vroeg om er wat zinnigs over te zeggen, laat ik mij er dan maar in berusten en gewoon afwachten en van die testen af blijven.
als er zo'n hulpgroep is schrijf mij dan ook maar in... Haha gelukkig kan ik me nu inhouden, maar dat komt door de stress met het afstuderen Jedid-jah
Volgens mij ben ik dat al....je wilt niet weten hoeveel testjes ik al niet heb gedaan.Vandaag geen 1 dus ik ben super trots op mezelf....hahaha!