oke mensen help! heb gisterochtend en zaterdag getest, maar negatief. Mijn ongi is er ook nog niet! geen tekens, van geen van beide volgens mij. Now what? xxx leonie
hier heeft het toch doorgezet helder rood bloed op naam april. voor de andere dames hoop jullie niet terug te zien in april
ja dat kan haast niet anders dan zou je zeggen.. mja die 34 dagen was nadat ik net gestopt was met de pil en daarna 2x 28 dus was eigenlijk gewoon van 28 uitgegaan.. hmm.. we zien wel, er zit niks anders op dan wachten vrees ik!
Kom op dames! Ik wil meer rose zien. Nog een extra portie HCG en ik blijf mijn duimen draaien voor jullie allemaal
Aha, grappig, mijn 34 dagen zijn ook net nadat ik gestopt was met de (mini-)pil (tijdens een strip 8) ). Tel dus ook nooit 34 (vandaar dat ie tussen haakjes staat bij mij ). Maar zoals je ziet heb ik inmiddels een aantal kortere en langere cycli gehad. Misschien dus puur toeval dat jij laatste keren 2x achter elkaar 28 dagen had en komt er nu eentje van 30 ofzo... Nog een paar daagjes geduld, dan weet je - als het goed is - meer! [-o<
@Iuno: tja die cyclus van 28 dgn was ook te mooi om waar te zijn Denk je eindelijk een regelmatige cyclus te hebben en het mooi uit te kunnen rekenen.. niet dus.. * zucht * Dan hebben we waarschijnlijk ook niet echt op de goede dagen geklust. Maar ik zou toch zweren dat ik wel mijn ei heb gevoeld een dag later dan de calculator aangaf met 28 dgn. Kan het dan zijn dat de tijd tussen je ei en je ongi langer is? Ik merk alweer dat ik nog veel moet leren hahaha
War leuk geweest, maar helaas pindakaas... Maar misschien ook wel... Heb me er inmiddels ook eens in verdiept O en het lijkt toch altijd een questie van gokken (of je moet je eisprong altijd duidelijk voelen). De calculatoren zijn iig uiterst ONbetrouwbaar, daar ze altijd van een 'gemiddelde' uitgaan en helaas maar heel weinig vrouwen 'gemiddeld' zijn. Temperatuur curves schijnen toch ook nog weleens te kunnen bedriegen (alle factoren moeten altijd eigenlijk gelijk zijn, dus griepje, weinig slaap, etc. kunnen al invloed op het verloop hebben). De ene keer lees ik dat de lf bij een vrouw elke cyclus gelijk is, een andere keer weer dat die toch ook per cyclus kan verschillen... Ovu-testen schijnen niet bij elke vrouw (goed) te werken. Dus daar moet je dan ook weer mazzel hebben. Een eicel leeft max. 12 uur, zaadcellen 24-48 uur, maar soms ook wel tot een week .... Tsja, dus wie weet... Heb zelf iig besloten nog 2 maanden alleen te tempen en als dan nog niets is, eens een paar maandjes ovu-tests te gaan gebruiken en als dàt dan nòg niets heeft geholpen, zijn we alweer 1 jaar bezig en zullen we denk zo langzaam maar es op zoek gaan naar 'drastischere' maatregelen om de natuur een extra handje te helpen . Maar tot die tijd hebben we nog een paar maandjes... [-o<
Zouden we niet met z'n allen met veel korting een hypermodern toilet uit Japan kunnen aanschaffen dat als je geplast hebt precies aangeeft hoe je urine is. Misschien een alarm inbouwen bij ovulatie en een vrolijk muziekje als je zwanger bent.
Je kunt ook geen afscheiding heben en zwanger wezen afscheiding zegt helemaal niks zowel niet voor als na ongi
Hee meiden, Vanmorgen maar weer een poging gewaagd....weer nagatief Ik wordt er gek van, ik voel me raar, en heb ook niet het idee dat de ongi er aan komt.... Waarom staan er nou niet gewoon twee vette strepen? Zo dat wilde ik even kwijt..... Groetjes, Angela
Hai! Voel me vandaag heel gewoon...niks geen pijntjes wat op ONGI kan duiden, alleen enorme buikspierpijn door het sporten gisteren...hahahahaha! Borsten wel gevoelig, maar niet meer dan anders, minder lijkt het juist. Ik ben ook wel goed in balans, heb hier het afgelopen jaar behoorlijk wat tijd in gestoken en durf steeds meer op mijn intuitie te vertrouwen. Handig soms in mijn werk. (werk in het ziekenhuis als vpk). Maar goed, vind het elke dag spannender als ik naar het toilet ga; toch spannend of de aan zijn gekomen. Maar tot nu toe nog niks dus...en dat mag natuurlijk zo blijven! Met jou ook alles oke dan? Doei!