Waarschijnlijk rond 6 uur, want dan moet ik vaak naar de wc. Ik hoop dat ik het uit kan houden tot 6 uur... Ik laat het weten.
Jahaa dat zou een goeie zijn! Hier nog steeds geen enkel teken... Niet van ongi maar ook niet van een niet-ongi..... Pffffff nog langer wachten. Jammer dat er nog niet meer zwangeren zijn. Nog steeds maar 2? JedidJah veel succes morgen bij testen!
Ik check elke dag 100x mn banner, maar weet opeens niet meer op welke dag hij vandaag staat , sorry, alleen maar een bannercheck! :-|
hey esther volgens mij slaat je deze ongie periode over want je bent al wel erg lang overtijd maar ben je al naar de ha geweest? gr sandra
Haj meiden, even een vraagje tussen door. Ik ben nu overtijd en ik hoop dat het raak is, maar naast alle dingen ben ik misselijk, niet de hele tijd maar zo nu en dan. Ik ben eigenlijk al misselijk sinds begin december. Ik heb een keer getest (in jan) en dat was negatief en ik ben ongi geweest. Is het mogelijk om alsnog in die periode zwanger te zijn of niet? Hoe dan ook ik hoop dat het morgen een blije dag word. Duimen jullie mee? Jedid-Jah
Ik kan je niet helpen..sorry.. Ik heb nog steeds blaasontsteking en er zijn nog steeds geen duivels te bekennen! Zodra de blaasontsteking weg is, ga ik een testje wagen...afgelopen zaterdag was hij negatief, maar dat is inmiddels bijna 4 dagen geleden.. Ik hoop zo dat het eindelijk zover is..
@ de twee zwangeren; wat voor een zwangerschapsverschijnselen hadden jullie voordat je ging testen? En wat voelen jullie nu? Voelt het heel anders bijv.? Ik ben benieuwd. Zelf voel ik eigenlijk niks bijzonders. Hopelijk blijft de ongi weg en test ik deze maand posi.
ja zeker balen maar ook weer blij dat we nu weer naar de volgende ronde kunnen gaan gewoon weer opnieuw klussen
Ooohhhh, ik kan niet wachten.. Vandaag zou de ultra gevoelige test binnenkomen, maar heb nix.. Wilde morgen ochtend testen omdat mn mannetje morgen weer thuis komt, maar dat gaat dus niet door..
Hoi allemaal, Weer veel bij te lezen voor mij deze avond, maar helaas geen roze erbij. Meiden die ongi zijn geworden: Veel succes in de volgende ronde. Ik heb plaatsgenomen op de wachtbank.........
Hoi dames, Hoe gaat het hier? Met mij gaat ie goed. Denk alleen niet dat het raak is, heb af en toe last van ongipijn en voor de rest helemaal niets..