Het wil deze maand precies niet op gang komen! Nog maar 2 roze! Hier geen ongi pijntjes, maar ook geen verschijnselen, dus waarschijnlijk niet raak. Groetjes
Ik hoop het ook voor jou! Echt erg die onzekerheid... Verder heb ik eigenlijk nergens last van, geen zere borsten en tepels (ook voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil) dus verwachtte eigenlijk dat ik al wel ongi zou worden, maar tot op heden nog niets te ontdekken.. En hoe is het bij jou, klachten?
idd nog wijnig roze hoor hoop dat ik mag volgen nar de roze kant heb nog steeds geen ongi ik vind he tnu toch spannend worden hoor
Hey meiden... help... Ik dacht gisterenmorgen ongesteld te zijn geworden, maar daarna geen bloed meer gezien. Test was negatief. Snap er geen hout van want mijn cyclus is altijd regelmatig. Dus het is toch nog even afwachten... heeft iemand dit ook weleens gehad?
Poh.... moest veel bijlezen zeg. Helaas nog geen meiden in het roze erbij... Wel een aantal die flink in spanning zitten zag ik! Ik zelf voel nog erg weinig, ook geen zere borsten/tepels wat me licht verbaasd.... Buik begin wel weer wat op te zetten.. Kan niets anders dan wachten.....helaas! Kus, K
Dus jouw manlief kan jou gelukkiger maken met een set testjes dan b.v. met een nieuw horloge? Wauwie......
Haha, dat was ik niet, ik reageerde op iemand anders . Nee ik heb mijn man net pas duidelijk gemaakt hoe het werkt. Ik hoop dat hij nhet nu een keer onthoudt. Hij wil ook heel graag een babe, maar onthoudt niet hoe het werkt. Behalve het klussen dan, die snapt hij . @ verhip: welke klachten wil je horen: Last van borsten bij rennen, trap af stuiteren [rennen dus, niet vallen], verhoogde temperatuur, misselijk, overschot aan afscheiding [sorrie, maar het is zo], last van steken, krampen en bovenal geen ongi... en de rest ben ik vergeten, maar ik heb volgens mij het hele lijstje. Gelukkig in een lichte vorm. Als kan ik regelmatig die misselijkheid wel afschieten. een mijn (.)(.) mogen ook wel weer normaal mee doen. Ik kan niet meer hardlopen, want dat doet pijn. :x Genoeg klachten... Tsja het is tijd voor een testje Jedid-Jah
Ben blij als ik maandag naar het ziekenhuis kan. Heb sinds een week verschrikkelijke branderige borsten en weer die donkere randen eromheen. Hoop snel duidelijkheid te hebben of dat me cyclus van slag is of dat ik alweer zwanger ben!
voorlopig nog niet mijn lichaam heeft me al vaak zat voor de gek gehouden en kan geen nega test meer zien dus ik wacht het gewoon even af tot nu toe nog steeds nisk dus geen bloed is moed
Ik moest nog ff zo'n 20 pagina's bijlezen, poeh poeh.Ik zie dat er al 2 zwangeren op de lijst staan. VAN HARTE! Zelf zit ik op het wachtbankje. En ja wachten duurt lang....... Tot nu nog nergens last van. Mijn borsten worden wat dikker, maar dat heb ik ook voordat ik ongesteld wordt. En die zou over een week pas kunnen komen. Voor mijn mk was de cyclus altijd 28 dagen, na de mk is het nog onregelmatig. Ben benieuwd.... Als ik uitga van 28 dagen is de NOD volgende week woensdag, als ik van 30 uitga (wat afgelopen maand ook was) dan is het volgende week vrijdag. Voorlopig eerst maar afwachten....
hey meiden, daar zijn we weer. hopelijk zijn er veel meiden zwanger deze maand. zelf heb ik weinig hoop heb alweer wat klachten succes meiden. xx Meriam
Kan iemand mij op rood zetten in de lijst? Ik ben ongesteld geworden en ik weet niet goed hoe ik dat moet doen! Veel succes aan de rest en een dikke proficiat aan de zwangeren!
Kom ik uit de collegebanken en ik denk even snel bij te lezen.... Valt dat toch tegen...hihi De spanning viert weer hoogtij zie ik... En nu maar hopen dat de spanningen allemaal in het roze terugkomen...hihi Nou dames, maak er een rustige of onrustige... nacht van en tot morgen! Ik kruip nog even lekker tegen mijn mannetje aan en daarna afdwalen naar dromenland. Welterusten allemaal!
Nou het wachten is hier ook begonnen heb vanavond duidelijk mijn eisprong gehad, Zondag en vanmorgen geklust, dus daar kan het niet aan liggen deze maand, het lot beslist verder nu