nou meiden ik mag op rood werd gisteren avond ongi op naar ronden 17 mijn volgende nod is 1 april dus ik ga jullie al weer verlaten
Dacht kom ff buurten en toen zag ik je foto. Ze zeggen een streep is een streep dus van hieruit alvast een voorzichtige gefeliciteerd. (ik heb er zelf eerst ook 3 gedaan voordat ik het geloofde deze staan ook in mijn album). Liefss
Marlieke....dat zijn toch wel positieve testen hoor! Zijn dat de kleine testjes van de Kruidvat ? Ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren !
Hey allemaal, Jedid-Jah gefeliciteerd geniet ervan? En Marlieke10 ik wou dat ik zulke streepjes had op mijn testen hahaha ik zou zeggen een voorzichtige proficiat Liefs Chantal.
Nou, bedankt voor jullie felicitaties dan! Ik vind het nog wel eng (vorige maand werd ik ook opeens alsnog ongesteld). Ik ga maar weer naar de WC om te checken
Jedid-Jah, van harte gefeliciteerd! Marlieke10, ik feliciteer je voorzichtig, ik zou nog 2 dagen wachten en dan nog eens testen! liefs Amanda
@jedidjah: gefeliciteerd meid en geniet ervan! @Marlieke: lijkt me een positieve test hoor, feliciteer je alvast voorzichtig. @ de meiden die ongesteld zijn geworden: balen zeg, veel succes de volgende ronde en dat jullie maar snel een positieve test in handen mogen hebben.
@JedidJah: Van Harte gefeliciteerd meis! Wat heerlijk dat je zwanger bent! Mocht iemand de tijd hebben om me van de test marathon van 6 maart naar die van 8 maart te verzetten, graag. Heb een dagje misgeteld. Mijn langste cyclus tot nu toe is 29 dagen en vrijdag is dag 29, dus zaterdag ben ik pas overtijd. Ben inmiddels wel bang om ongesteld te worden. Heb nog geen echte klachten. Af en toe een krampje maar geen pijn. Soms een beetje gevoelige onderrug, mar kan ook van het fietsrepareren van dit weekend zijn GEEN pijnlijke borsten die ik normaal wel heb en totaal geen pukkeltjes in mijn gezicht of op mijn schouders. Anyway, geen duidelijkheid tot er duivels zijn of tot ik zaterdag een positieve test in handen hou. Maar iedere ochtend toch die angst...hopelijk niet ongesteld maar lekker zwanger! We zullen het snel (maar nog niet snel genoeg) weten!
Goh tis hier alweer spannend en dat pas op dag 5 van de maand * JedidJah, van harte gefeliciteerd en Marlieke, ik zie ook een streepje hoor maar ik begrijp je voorzichtigheid,,,alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar groetjes Marina
@Marlieke volgens mij is tie positief hoor allebei trouwens het kon ook zijn dat je vorige keer ook zwanger was maar dat het in een vroeg stadium niet heeft doorgezet. Ik had in november een nog minder zichtbare streep op me test en was ook zwanger.
jedid-jah: gefeliciteerd meid en geniet ervan Marlieke: streep is streep feliciteer je alvast voorzichtig. en hier nog steeds geen spoor van ongi te bekenen ik hoop echt dat ik bij de gelukkigen hoor deze maand maar vrees dat ik gewoon mezelf voor gek aan het houden ben pfff ik ga vrijdag nog eens testen als ik niet ongi ben
ik ben het helemaal zat! ik heb de hoop voor deze maand opgegeven en heb ff geen zin meer om erover na te denken.. 2x een cyclus van 28 dgn.. nu nog steeds geen ongi, en geen posi test! arghh! sorry maar ik moest het even kwijt! @ zwangeren: supergefeliciteerd en geniet er lekker van! @ ongi dames: succes volgende ronde! @ twijfelgevallen: tja.. ik begrijp hoe je je voelt @ meiden op de wachtbank: succes en ik duim voor jullie!
geduld hebben zeggen ze dan he maar de mijne is ook al op en jij moet dan nog wat lander wachten pffff
hahaha ze zeggen het ja.. pff is niet altijd zo makkelijk als het klinkt helaas. De vorige maanden gingen supersnel voorbij en ik dacht echt dat mijn cyclus zich had hersteld.. maar helaas.. Ik vraag me ook af hoeveel kans ik nu nog heb op een posi test.. Nou ja, jij ook veel succes, we houden elkaar wel op de hoogte!