Ik heb ook ongie-krampen en ben volgens FF 17 dagen na eisprong. Werd tijd dat het doorkomt want ik ben klaar voor een nieuwe ronde. Kom maar op red-devil!
Ik werd helemaal gek van mezelf en heb er nog maar een DURE test tegenaan gegooid... en die zegt HARTSTIKKE ZWANGER! Jeej... (zie fotoalbum) Als deze zwangerschap doorzet ben ik uitgerekend op de 2e verjaardag van mijn zoon :-S MAAR DAT GEEFT NIET
Hallo mensjes, Heel hartelijk dank voor jullie felicitaties. Ik ben echt HAPPY, maar dat kan je wel begrijpen. Mijn man en ik kunnen niet meer ophouden met glimmen . Voor de meiden die voor de volgende ronde gaan jammer en succes. @ Yustin houd me op de hoogte van de ontwikkelingen van de volgende ronde. Succes met klussen Jedid-Jah
Jedidjah en Marlieke: GEFELICITEERD! Wat geweldig! Ik wacht nog een paar daagjes voordat ik weer ga testen, ik had vanmorgen weer een negatieve test in mijn handen Volgens de HA kan het zijn dat ik gewoon (..) een late eisprong heb gehad, maar ik ben normaal altijd netjes op tijd.... Geduld is op dit moment helaas niet mijn sterkste kant. Mijn man is al helemaal overtuigd dat het wel raak is... We zullen zien. Groetjes, Angela
Hee zwangeren, wat heerlijk voor jullie! Gefeliciteerd! Wij blijven gewoon lekker doorklussen en hopen
@ Marlieke10 & JedidJah, Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik zie jullie wel verschijnen bij de November mama's Alle andere meiden sucses en zet hem op, ik zal heel hard duimen. Dikke knuffel
allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties! ik ben er stiekum nog steeds niet erg gerust op maar het voelt goed dus we gaan ervoor! Alle wachtenden en klussenden HEEL VEEL SUCCES!
Heb geloof ik verkeerd geteld; mijn langste cyclus was 28 dagen en 7 maart is dag 27... Dag 28 is dus zaterdag, dat is dus mijn NOD... WIL IEMAND MIJN NOD VERANDEREN, deze is nu 8 maart. Ik kan, als ik tenminste nog niet ongi ben geworden...,niet wachten met testen denk ik, dus dat ga ik zaterdag doen!