Goedemorgen! Allemaal lekker geslapen? Hier als een baby...hihi Zit nu toch wel iets wat gaar op mijn werk, maar straks sta ik weer voor de klas en is het allemaal weer verdwenen. De afgelopen twee dagen flink geklust en heb gistermorgen duidelijk mijn eisprong gevoeld...JIEPPIE! De dag ervoor natuurlijk erg fanatiek geweest 's avonds... Zelfs 20 minuten met mijn benen omhoog gelegen met een kussen onder m'n bottom...haha. Er kon er niet eentje ontsnappen...hihi Wat je er toch wel allemaal voor doet hè?! Nou ik ga mijn lesmateriaal eens verzamelen en dan lees ik straks weer bij! Aan alle testers die vandaag testen... SUCCES!
Goedemorgen dames, Hier nog geen ongi te zien.. erg spannend. Gisteren had ik mijn temp gemeten en had 36.8, had de hoop een beetje opgegeven. Maar vandaag is hij gestegen naar 36.9, is niet heeeel erg veel.. maar heb best weer hoop gekregen. Verder heb ik af en toe las van ongipijn, maar voor het eerst heel weinig.. Normaal gesproken had ik altijd branderig gevoel in mijn lies waardoor ik zeker wist dat ik ongi zou worden..
Wat spannend Enise, Wanneer ga je testen? Mijn duimen draaien volop voor de dames die gaan testen. duim, duim, duim. veel succes!
Enise spannend zeg..Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! Hier nog STEEDS geen ongi te bekennen, wordt er niet goed van! Ook nog totaal niet het gevoel dat ik het moet gaan worden..Door mijn blaasontsteking en antiobiotica heeft testen niet veel zin, deze waren beide negatief. Heb ook niet het gevoel zwanger te zijn, wel de eerste maand waarin ik geen last had van zere tepels, dat heb ik normaal wel altijd...Misschien is dit mijn eerste pilloze maand en heeft mijn lichaam zo'n 7 maanden nodig gehad te herstellen..poeh poeh, zou willen dat ik wat duidelijkheid had..
Zeker spannend dames! Ik denk morgen. Zal wel eerst mijn temp opmeten en als blijkt dat mijn temp gestegen is, dan zal ik zeker wel testen.
Erg spannend Enise succes. Hier nog 11 dagen tot NOD en wil over 14 dagen testen, ga deze maand niet weer voor NOD testen en me ook niet gek laten maken door mijn lijf. Dus wacht gewoon netjes of ik ongi word zo niet testen ik pas 3 dagen na NOD.
Nou idd, eigenlijk ben ik al 2 dagen overtijd, maar door de miskraam heb ik mijn cyclus maar wat langer aan gehouden, maar durf ook niet te testen bang voor telleurstellingen
goedemorgen allemaal, vanochtend weer een testje er tegen aan gegooid en wat zie ik twee duidelijke roze strepen, geen vage streepjes zoals een paar dagen geleden steeds, maar echt duidelijk vanaf een meter afstand nog goed te zien, ik zit vlak voor mijn nod datum (afgaande van mijn langste cyclus) dus nu ga ik echt heel hard duimen dat ik roze blijf, ben zo blij helemaal opgewonden voel ik mij, heb wel steeds krampen maar kan me heugen dat ik dat bij de laatste keer zwanger ook zo erg had, tot ongeveer een week of 6. duimen jullie met mij mee dat ik roze blijf
Hoi meid, dan wil ik je toch al voorzichtig feliciteren ! Hier nog geen ongi te bespeuren, maar vorige cyclus ook 2 dagen overtijd (en negatieve test) dus wacht ik nog met testen tot zondag (indien ik niet ongi word natuurlijk) ik weet niet goed wat ik moet denken / voelen ... mijn zenuwachtig-gevoel overheerst momenteel, dus voel niet echt ongi aankomen, en ben nog nooit zwanger geweest dus dat weet ik dan ook weer niet .... hmm ik laat het maar ff rusten tot zondag ! Veel succes allemaal ! Gr, Evita
Ik ben ook nog niet ongi geworden heb wel van die steken in mijn liezen maar dat is niet noemenswaardig. Ik was zo aan het lezen op het forum en toen las ik iets over temperaturen. Nu heb ik dat een paar uur geleden ook gedaan en het gaf 37.2 aan. Wat houdt dit eigenlijk in als je temp. zo is?
Dat is moeilijk te zeggen. Volgens mij moet je op lange termijn tempen om er iets goeds over te kunnen zeggen. Maar er zijn hier wel meiden die tempen die kunnen ervast watover zeggen. Ik doe ovutesten...
Als je gemiddelde temperatuur (anaal of evt. oraal gemeten, elke dag rond dezelfde tijd en vòòr het opstaan, vanaf het begin van je cyclus) vòòr je eisprong lager is dan 37.2 en je bent nu al over je tot nu toe langste cyclusdag heen, zou dit kunnen betekenen dat je zwanger bent. [-o< Als je gemiddelde temp. hoger ligt dan 37.2, onregelmatig gemeten hebt, nà het opstaan, of verkouden/ziekjes/extreem gestresst o.i.d. bent, dan heeft het (zo goed als) niets te betekenen... Zouden dus eerst wat meer over je cyclus en manier van temperatuur bijhouden moeten weten, voordat een antwoord mogelijk is...
NOD Maart 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & & Julita & Eitje 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Sjansie28 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan & roos80 & silvana81 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 27. S1986 & dancevalley & tibo 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & desiree1986 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald 30. Roosje75 & tweety123 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 145 passagiers voor de roze omafiets: 6 zwanger, 25 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 5 negatief, 0 onbekend 0 cyclus van slag Testmarathon 2 Maart 1. Ilona85 2. MissQ Testmarathon 4 Maart 1. Leonie 2. Stoetel Testmarathon 5 maart 1. Dayenne Testmarathon 6 Maart 1. Annelies661 2. Tibo Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet 2. Elin26 3. kim78 Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 3. 2deKleine Testmarathon 15 Maart 1. sjansie28 Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! [/quote] @Lilith Van harte gefeliciteerd! Je staat nu in het roze!